Piasta pod tarcze... na 4 sruby?

Data: 2010-08-04 18:24:23
Autor: drill
Piasta pod tarcze... na 4 sruby?
Witam

Czy spotkal sie ktos z Was z takim rozwiazaniem?

Stara piasta Giant'a z mozliwoscia przykrecania tarczy na 4 sruby
(rozstaw gwintow rowno oddalonych od siebie).

Piasta prawdopodobnie z lat 2000-2004. Byc moze nieco starsza...

Pierwsze widze na oczy i jestem ciekaw czy to byl jakis patent czy moze jeden ze starych standardow...

:)

Pzdr
drill

Data: 2010-08-04 18:34:30
Autor: kml
Piasta pod tarcze... na 4 sruby?

Użytkownik "drill" <drill007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3c478$evh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Grimeca OIDP. Jeżeli masz takie pragenienie to możesz poprosić znaczy zapłacić komuś za narysowanie takiej tarczy a potem dać to do wycięcia laserem.

kml

Data: 2010-08-05 12:11:21
Autor: Kobert
Piasta pod tarcze... na 4 sruby?
kml pisze:

[...]

Rohloff cały czas stosuje mocowanie na 4 śruby. Nie wiem, czy rozstaw będzie się zgadzał.

Pozdrawiam,
Kobert

Data: 2010-08-05 21:35:33
Autor: kml
Piasta pod tarcze... na 4 sruby?

Użytkownik "Kobert" <reply@in.public> napisał w wiadomości news:i3e2nf$ivq$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Cena na pewno nie będzie się zgadzać :)

kml

Data: 2010-08-05 23:26:03
Autor: Kuba Abuk
Piasta pod tarcze... na 4 sruby?
On Aug 4, 6:24 pm, "drill" <drill...@gazeta.pl> wrote:
[...]

To stary standard Cannondale/Coda. Szukaj piast tej drugiej f-my.

Zdravim,
Kuba

Piasta pod tarcze... na 4 sruby?