Piasta z przerzutką?

Data: 2016-06-21 12:22:04
Autor: z
Piasta z przerzutką?
W dniu 2016-06-21 o 10:29, Maciek pisze:

Czołem,

Mój młody (niecałe 6 lat) zasuwa na rowerku z ramą 12-calową i kołami 20
cali. Generalnie wszystko działa, ale rower nie ma przerzutek, bo tak sobie
ojciec wymyślił (niech wzmacnia nogi). No i jest fajnie, dopóki nie
zjedziemy z asfaltu. Tam na byle podjeździe stanie na pedałach już nie
pomaga.
Jeżeli młody się nie nauczy, to bedę chciał mu rower rozbudować o
przerzutkę tylną, i teraz pytanie - warto wybrać taką schowaną w piaście?
Znam niestety tylko z lektur na www, ale żadna z tych lektur nie dotyczyła
roweru dla kilkulatniego szkodnika.

Taki rower z 3 biegami można kupić za 100-150 zł
Rozbudowa starego będzie nieopłacalna.
Nie pytaj tylko przetestuj na żywym organizmie :-)
Więcej biegów dopiero w większym rowerze jak młody poczuje taką potrzebę. Praktyka :-)

Data: 2016-06-21 13:35:58
Autor: Maciek
Piasta z przerzutką?
Dnia Tue, 21 Jun 2016 12:22:04 +0200, z napisał(a):

[...]

Masz na myśli wewnętrzną przerzutkę? Sprawdza się u dzieciaków?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

-- -

Data: 2016-06-21 14:38:20
Autor: z
Piasta z przerzutką?
W dniu 2016-06-21 o 13:35, Maciek pisze:

Masz na myśli wewnętrzną przerzutkę? Sprawdza się u dzieciaków?

Z mojego doświadczenia wynika że lepsza niż normalna bo można przełączyć na postoju.

Data: 2016-06-22 01:35:48
Autor: rmikke
Piasta z przerzutką?
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 14:38:25 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2016-06-21 o 13:35, Maciek pisze:

> Masz na myśli wewnętrzną przerzutkę? Sprawdza się u dzieciaków?

Z mojego doświadczenia wynika że lepsza niż normalna bo można przełączyć na postoju.

Oraz jest odporniejsza na ciepanie roweru na asfalt :D

Piasta z przerzutką?