Piasta ze składaka (nie ciągnie koła???)

Data: 2015-02-17 16:14:09
Autor: TheGhost
Piasta ze składaka (nie ciągnie koła???)
Witam!

mam następujący problem. Rozleciała (rozkręciła się) w składaku piasta. Dostałem koło rozłożone + piastę. Przeczyścilem, przesmarowałem i złożyłem (jak na załączonym obrazku. Efekt jest taki, e zębatka swobodnie obraca się w obie strony i nic jej nie blokuje. Mam wrażenie, że w miejscu gdzie są znaki zapytania powinny być wałeczki blokujące koło, ale nie jestem tego na 100% pewien. Skąd wziąc takie wałeczki i czy mam rację (a może coś innego jest nie tak)?

http://w907.wrzuta.pl/obraz/7aisJio9BKh/ukl_ham4

Pozdrawiam, M.

Piasta ze składaka (nie ciągnie koła???)