Piasty CHOSEN - używa ktoś?

Data: 2010-02-01 01:10:40
Autor: jasiux
Piasty CHOSEN - używa ktoś?
Potrzebuję opinii n/t piast chosena:

http://www.allegro.pl/item876488343_piasta_chosen_anoda_tarcza_tyl_wysylka_gratis.html

Jak się to ma do tworów typu Novatec/HOPE itp?

Może ktoś widział testy długodystansowe?

Data: 2010-02-01 10:34:57
Autor: PeJot
Piasty CHOSEN - używa ktoś?
jasiux pisze:
Potrzebuję opinii n/t piast chosena:

http://www.allegro.pl/item876488343_piasta_chosen_anoda_tarcza_tyl_wysylka_gratis.html

Jak się to ma do tworów typu Novatec/HOPE itp?

Może ktoś widział testy długodystansowe?

W przypadku 280 gramowej piasty  z aluminiowym sprzęgłem trwałość chyba nie jest priorytetem.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-02-01 10:36:14
Autor: darkimage
Piasty CHOSEN - używa ktoś?
Użytkownik "jasiux" <jan.sekara@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3502dac-d6b3-4732-ab4c-e258c587b454e37g2000yqn.googlegroups.com...
Potrzebuję opinii n/t piast chosena:
http://www.allegro.pl/item876488343_piasta_chosen_anoda_tarcza_tyl_wysylka_gratis.html
Jak się to ma do tworów typu Novatec/HOPE itp?
Może ktoś widział testy długodystansowe?

Używałem kiedyś podobnego wypustu pod nazwą American Classic.
Szybko i pewnie zazębia bębenek, ale pierwszych egzemplarzy dużym minusem były dość nietypowe w rozmiarze łożyska maszynowe i ich twałość. U mnie bardzo szybko padły. Bębenek jest dość ciekawą konstrukcją, blaszka poruszająca pieski była o ile pamiętam z alu i dość szybko się wyrabiała. Nie wiem ile zostało zmienione. Te piasty Chosen są chyba też jako BopLight i Rotaz (http://allegro.pl/item899375481_piasty_rotaz_disc_czarne_super_cena_480zl.html)
Tylną AC jeszcze chyba mam rozebraną, mogę zdjęcia porobić.
--
DarkImage

Data: 2010-02-01 02:07:12
Autor: jasiux
Piasty CHOSEN - używa ktoś?
Właśnie rozkminiam, czy hope, czy chosen, padła jeszcze propozycha
Nuke Proof...

Kwestia tego, czy 2 piasty chosen przeżyją 1 Hope/NP ?

Data: 2010-02-01 13:01:05
Autor: darkimage
Piasty CHOSEN - używa ktoś?
Użytkownik "jasiux" <jan.sekara@gmail.com> napisał w wiadomości news:6583e818-bbca-4702-94e6-d2fe71ef1be7r24g2000yqd.googlegroups.com...
Właśnie rozkminiam, czy hope, czy chosen, padła jeszcze propozycha
Nuke Proof...

Kwestia tego, czy 2 piasty chosen przeżyją 1 Hope/NP ?

To zależy jak używane. Jeśli w miarę spokojnie to trochę pożyją te chosen, ale czy dłużej niż Hope to bym nie powiedział, mam wątpliwości.
--
DarkImage

Piasty CHOSEN - używa ktoś?