Piasty Nexus..

Data: 2009-10-17 17:15:42
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Piasty Nexus..
...do jakiego rozstawu widełek sa przeznaczone. 120mm czy 135, jakoś nigdzie nie moge znaleźć pewnego źródła informacji a gdzieś mi się mignęło, że są pod 120mm co byłoby dla mnie problematyczne. Mam ramę mtb pod 135mm.

Data: 2009-10-17 08:23:09
Autor: Saurus
Piasty Nexus..
On 17 Paź, 17:15, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
..do jakiego rozstawu wide ek sa przeznaczone. 120mm czy 135, jako nigdzie
nie moge znale pewnego r d a informacji a gdzie mi si mign o, e s
pod 120mm co by oby dla mnie problematyczne. Mam ram mtb pod 135mm.

3-biegowe są różne, chyba 120 i 127 ale u nas spotykana ma chyba 120
mm. Mam rower na aluminiowej ramie która dała się przygiąć do tego
rozstawu ale nie wiem czy jej to służy a już na pewno nie nakrętkom
piasty ;) Oś jest za krótka żeby uzyć tak wielu podkładek, nie
pamiętam czy w ogóle jest dość gwintu żeby z nimi kombinować (chyba że
rama ma wąskie haki). Jeśli rama jest stalowa to można śmiało skręcać.
8-biegowa jest pod 135 mm.

Data: 2009-10-17 18:33:57
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Piasty Nexus..

8-biegowa jest pod 135 mm.

8-śmio jest za droga. Już 7 jest droga. Myślę własnie o 3. Czy trójki na pewno są pod 120mm?

Data: 2009-10-17 09:52:27
Autor: Saurus
Piasty Nexus..
On 17 Paź, 18:33, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
> 8-biegowa jest pod 135 mm.

8-śmio jest za droga. Już 7 jest droga. Myślę własnie o 3. Czy trójki na
pewno są pod 120mm?

Z pomiarów mi wyszło że jest 124 mm pomiędzy hakami ale tę specjalną
podkładkę na oś dałem od wewnętrznej strony czyli będzie te 120 mm dla
samej piasty. Kupiona w Cykloturze, wersja pod hamulec rolkowy.
Jeśli kupujesz z torpedo to poszukaj dokumentacji dla piasty SG-3C40

Data: 2009-10-17 19:01:23
Autor: Marcin J.
Piasty Nexus..
Użytkownik "Saurus" <saurus8@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b01a327-e8d8-4fd2-9a73-4dc07ab40041r5g2000yqb.googlegroups.com...

Jeśli kupujesz z torpedo to poszukaj dokumentacji dla piasty SG-3C40

Obecna wersja to chyba SG-3C41.

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2009-10-17 10:08:14
Autor: Saurus
Piasty Nexus..
On 17 Paź, 19:01, "Marcin J." <xc-ri...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Saurus" <saur...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:7b01a327-e8d8-4fd2-9a73-4dc07ab40041r5g2000yqb.googlegroups.com...

> Jeśli kupujesz z torpedo to poszukaj dokumentacji dla piasty SG-3C40

Obecna wersja to chyba SG-3C41.

Tak, pomyliłem się.

Data: 2009-10-23 12:14:05
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Piasty Nexus..
Zakupiłem nexus na 7 biegów. Ale ciężka, sama piasta 1836gram i to bez trybu i nakrętek ;/ Ale nie o tym chciałem.

Zmierzyłem długość i wyszło, że ma 127mm. Jaki więc powinien być rozstaw widełek dla tej piasty? Jak zrobie ramę na 135mm to będzie za dużo, a rama z rozstawem 120mm zbyt mało. Czyli zamawiac ramę z rozstawem widełek 130mm?

Data: 2009-10-17 18:37:31
Autor: kml
Piasty Nexus..

Użytkownik "Kuba "inimicus" Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:hbcrlk$otg$1news.onet.pl...

8-biegowa jest pod 135 mm.

8-śmio jest za droga. Już 7 jest droga. Myślę własnie o 3. Czy trójki na pewno są pod 120mm?

A nie lepiej poprosić sprzedającego żeby zmierzył długość osi?

kml
Last update 14/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Piasty Nexus..