Piasty Nexus a manetka

Data: 2009-11-06 21:37:38
Autor: kormoran zwykły
Piasty Nexus a manetka
Podobno tak.

Kochaniutki, wybacz że ja na inny temat, ale nie moge nie skorzystać z okazji. Mam zamiar kupić własnie Nexusa 7 i potrzebuję info czy mi to wejdzie do tylnego widelca jak mam 130 mm rozstawu. Mógłbyś jakoś pomierzyć, sprawdzić i dać znac?

Data: 2009-11-07 00:24:03
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Piasty Nexus a manetka

Użytkownik " kormoran zwykły" <piotrekbe@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hd24v2$c2l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie tak dawno o tym prawilismy na grupie:

http://tiny.pl/hxm8v

Nadal czekam na info a propo komptybilnosci manetek 7-mio biegowych z tą piastą.

Piasty Nexus a manetka