Piasty Nexus a manetka

Data: 2009-11-07 14:57:40
Autor: M_X
Piasty Nexus a manetka
Do Nexusa Inter 7 dedykowana byla manetka Shimano ST-7S20 tylko dostac ja raczej nielatwo.
PS. Sam jestem zwolennikiem triggerów ale w swoim mieszczuchu mam nexusa z manetka obrotowa i nie jest tak zle.

 POZDRAV
                  M_X

Data: 2009-11-07 19:41:15
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Piasty Nexus a manetka

Uzytkownik "M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisal w wiadomosci news:hd41vi$o46$1news.onet.pl...
[...]

W koncu juz nie wiem czy bedzie wspólgrac czy nie.

Piasty Nexus a manetka