Piasty dla grubasa.

Data: 2012-08-28 11:00:54
Autor: Alfer_z_pracy
Piasty dla grubasa.
rmikke napisał:
Ale na DT Swiss to mnie już chyba nie stać...

Widzę że się wahasz bo napisałeś "chyba". A więc Cię stać, zapewniam. Kwestia umiejętnych negocjacji z żoną :-)

BTW, czemu upierasz się przy 32 szprychach? Domyślam się że w Twoim przypadku ciężar koła nie jest krytycznym czynnikiem, może jednak zrobić chamskie-odporne-na-wszystko koło 36-szprychowe? Ja wiem, że to niby przód, zresztą sam ujeżdżam w MTB z powodzeniem na tyle koła 32-szprychowe a chudy nie jestem, niemniej chyba 36 byłoby pewniejsze?

A.

Data: 2012-08-28 02:07:23
Autor: rmikke
Piasty dla grubasa.
On Tuesday, August 28, 2012 11:01:41 AM UTC+2, Alfer_z_pracy wrote:
rmikke napisał:

> Ale na DT Swiss to mnie już chyba nie stać...

Widzę że się wahasz bo napisałeś "chyba". A więc Cię stać, zapewniam. Kwestia umiejętnych negocjacji z żoną :-)

Raczej kwestia tego, że żona już _prawdopodobnie_ długo w tej firmie nie popracuje i znów będziemy jechać na jednej pensji. A Młody już
ze swojego roweru wyrósł i trzeba mu kupić coś w moim rozmiarze.

[...]

Bo z tyłu mam 32 i żadnych problemów, to czemu z przodu ładować 36?

Data: 2012-08-28 11:50:25
Autor: Alfer_z_pracy
Piasty dla grubasa.
rmikke napisał:
Bo z tyłu mam 32 i żadnych problemów, to czemu z przodu ładować 36?

No proszę, zatem kolejny mit pada :-) Niestety nie odnajdę tej dyskusji ale pamiętam że X lat temu był podobny wątek i padła kwestia że 32 szprychy + ciężki zawodnik to nieporozumienie. A tu mamy 140 kg jeźdźca i voila, 32 rules.

A.

Data: 2012-08-28 11:40:38
Autor: bans
Piasty dla grubasa.
W dniu 2012-08-28 11:00, Alfer_z_pracy pisze:

zresztą sam ujeżdżam w MTB z powodzeniem na tyle koła
32-szprychowe a chudy nie jestem, niemniej chyba 36 byłoby pewniejsze?

Przy 90kg obciążeniu wystarczało mi w górach 28 szprych (koła Shimano WH505), chyba 2000km - ani jednego centrowania.

W tej chwili jeździ na nich gość który wazy ponad 100kg (ale w góach był dopiero raz).

--
bans

Piasty dla grubasa.