Data: 2012-08-30 22:03:25 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Piasty dla grubasa. | |
Użytkownik "rmikke" <spamcatch@mailinator.com> napisał w wiadomości news:12d9fb0c-3dab-49a7-ad17-93868c880b5fgooglegroups.com... Jak się maja piasty (i w ogóle grupa) Shimano LX do XT i XTR? Które wybrać na przód, że by się ładnie toczyły pod ~140 kilogramami obciążenia i były możliwie bezobsługowe (a do tego najlepiej czarne i na 32 szprychy)? A może w ogóle inną firmę? Ale na DT Swiss to mnie już chyba nie stać... -- - Widelec pod oś 20mm i temat zamknięty. Piasta dowolnej firmy, na dwóch łożyskach. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 18/08/2012 kompresor Scheppach HC 50 |
|
Data: 2012-08-30 13:14:41 | |
Autor: rmikke | |
Piasty dla grubasa. | |
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 22:03:23 UTC+2 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
Użytkownik "rmikke" <spamcatch@mailinator.com> napisał w wiadomości news:12d9fb0c-3dab-49a7-ad17-93868c880b5fgooglegroups.com... Taaaak, namów mnie na wymianę całego roweru na czołg :D |
|
Data: 2012-08-30 22:20:11 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Piasty dla grubasa. | |
rmikke wrote:
Widelec pod oś 20mm i temat zamknięty. Piasta dowolnej firmy, na Mogę się z Tobą założyć, że gdybyś raz miał taki patent to nie spojrzałbyś więcej w stronę osi 9mm :) Amor pod oś 20mm wcale nie musi być mega drogi (patrz mój Duro QLC) a OIDP to sztywne widelce też potrafią być wyposażone w takie mocowanie :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 18/08/2012 kompresor Scheppach HC 50 |
|
Data: 2012-08-31 17:03:22 | |
Autor: biodarek | |
Piasty dla grubasa. | |
W dniu 2012-08-30 22:20, kamil/Endurorider.pl pisze:
rmikke wrote: A wiecie może, przy okazji, jak się rozbiera piastę pod ośkę 20mm? Niby nie potrzebuję rozbierać, ale może po 2 latach zlustrowałbym ją. Piasta firmowana przez Speca - to chyba będzie jakaś Formula. Czy te tulejki z boku trzeba na siłę wyrwać? Podważyć? -- biodarek |
|
Data: 2012-09-01 07:57:25 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Piasty dla grubasa. | |
Użytkownik "biodarek" <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k1qjvt$f9r$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2012-08-30 22:20, kamil/Endurorider.pl pisze: Nie wiem czy przypadkiem nie masz tego co ja czyli Formula, która wygląda na niezrozbieralną. Póki co to wydaje mi się, że trzeba wszystko wypchnąć przez tulejki w jedną stronę, ale dałem sobie luzu i uznałem, że palcem tego nie ruszę dopóki nie będzie naprawdę potrzeba. Wobec powyższego proponuję to olać :) Moja pierwsza piasta przednia "na łożyskach" do tej pory ma się świetnie po latach służby a była kupiona używana. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 18/08/2012 kompresor Scheppach HC 50 |
|
Data: 2012-09-01 21:02:14 | |
Autor: biodarek | |
Piasty dla grubasa. | |
W dniu 2012-09-01 07:57, kamil/Endurorider.pl pisze:
Mogę się z Tobą założyć, że gdybyś raz miał taki patent to nie Może ze swoją masą nie obciążam mocno piast, ale już z tyłu przy zwykłeś ośce 9mm czuję pływanie koła. Natomiast przy 20mm z przodu to ja dokładnie decyduję o miejscu, w którym znajduje się opona. Jakiś podjazd wypłukaną drogą, wąska koleina - jest bezpiecznie :) A wiecie może, przy okazji, jak się rozbiera piastę pod ośkę 20mm? No to olewam. Może mam przyzwyczajenia z piast na konusach. -- biodarek |
|
Data: 2012-09-02 20:31:34 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Piasty dla grubasa. | |
Użytkownik "biodarek" <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k1tmbs$u24$1mx1.internetia.pl...
Może ze swoją masą nie obciążam mocno piast, ale już z tyłu przy zwykłeś ośce 9mm czuję pływanie koła. Natomiast przy 20mm z przodu to ja dokładnie decyduję o miejscu, w którym znajduje się opona. Jakiś podjazd wypłukaną drogą, wąska koleina - jest bezpiecznie :) Dokładnie o to chodzi. Przy osi 20mm rower jedzie tam gdzie ja chce a przy 9mm to różnie bywało :) Wobec powyższego proponuję to olać :) Moja pierwsza piasta przednia "na W tej chwili wszystkie piasty mam "na łożyskach" i też łapie się na tym, że sprawdzam czy nie ma luzu :) Sprawdzić nie zaszkodzi :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 18/08/2012 kompresor Scheppach HC 50 |
|
Data: 2012-09-04 21:34:31 | |
Autor: biodarek | |
Piasty dla grubasa. | |
W dniu 2012-09-02 20:31, kamil/Endurorider.pl pisze:
Wobec powyższego proponuję to olać :) Moja pierwsza piasta przednia "na Już chyba wiem - te tulejki z obu stron się jakoś wyjmuje. I wiem, że zmieniając je, można dostosować piastę do osi 15mm. Czasami, w kołach firmowych, są w komplecie takie zestawy do konwersji i koła można założyć na jedną z trzech osi. Ale na razie nie ruszam. -- biodarek |
|
Data: 2012-09-04 22:41:52 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Piasty dla grubasa. | |
Użytkownik "biodarek" <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k25lce$7a7$1mx1.internetia.pl... Już chyba wiem - te tulejki z obu stron się jakoś wyjmuje. I wiem, że zmieniając je, można dostosować piastę do osi 15mm. Czasami, w kołach firmowych, są w komplecie takie zestawy do konwersji i koła można założyć na jedną z trzech osi. W moim modelu na 100% tak się nie da. Jakoś wyjmuje to tak samo dobra jak i bardzo zła wiadomość bo OIDP do formuli brak jakichkolwiek manuali :/ -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 02/09/2012 Ashima PM 203mm |
|