Piate :)

Data: 2010-01-17 10:58:21
Autor: Tomasz Pyra
Piate :)
MarcinJM pisze:
..auto kupilem.
Ale ma sluzyc jako dawca mocy do seicenta:
http://www.allegro.pl/item884672196.html

Przekladm wszystko: silnik, skrzynie, instalacje, zegary.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
1500 dalem. Auto juz w garazu
:)

A z tą skrzynią biegów, to chyba coś źle popatrzyłem w tabelkę.

Z tego co piszą na rallmanii:

Seria z SC 1.1 ma:
1->3.909
2->2.050
3->1.344
4->0.977
5->0.837
R->3.727
Przelozenie glowne 3.562

Ta z Punto 75 powinna mieć:
1->3.909
2->2.158
3->1.480
4->1.121
5->0.829
R->3.818
Przelozenie glowne 3,733

Data: 2010-01-17 11:21:17
Autor: Tomasz Pyra
Piate :)
Tomasz Pyra pisze:
MarcinJM pisze:
[...]

A w ogóle to nie patrz w te dane...

Poskakałem po forach żeby uzupełnić moją tabelę i widzę że wszędzie piszą coś innego o przełożeniach. Tam chyba faktycznie dwa sąsiednie egzemplarze z taśmy mogły zjeżdżać z różnymi przełożeniami ;)

Najprościej jak ściągniesz skrzynie to pokręcić wałkiem w jednej i w drugiej to sam zobaczysz która krótsza.

Data: 2010-01-17 11:36:15
Autor: MarcinJM
Piate :)
Tomasz Pyra pisze:
Poskakałem po forach żeby uzupełnić moją tabelę i widzę że wszędzie piszą coś innego o przełożeniach. Tam chyba faktycznie dwa sąsiednie egzemplarze z taśmy mogły zjeżdżać z różnymi przełożeniami ;)

Tak wyglada, ze nawet w obrebie tego samego nr skrzyni wkladali co mieli pod reka, na sztuke :)

Najprościej jak ściągniesz skrzynie to pokręcić wałkiem w jednej i w drugiej to sam zobaczysz która krótsza.

Tak wlasnie zrobie. W sejaczowej, tej ktora mam najgorsza jest dziura pomiedzy 2 i 3 z 6tys na II spada mi na 3-3,5tys na III i jest dupa blada. Auto nie jedzie. Po zapieciu IV to juz w ogole dramat: na szutrze jest koniec rozpedzania.

MarcinJM

Data: 2010-01-17 13:42:20
Autor: Tomasz Pyra
Piate :)
MarcinJM pisze:
Tomasz Pyra pisze:
[...]

Widać sami korzystali z tego, że tam wszystko do wszystkiego pasuje.

[...]

To się chyba nie poprawi, bo widzę że przełożenia II i III biegu to są akurat we wszystkich skrzyniach takie same (2,187 i 1,480).
Te skrzynie różnią się głównie dyframi, bo same przełożenia skrzyni są bardzo podobne.

Warto sprawdzić też przełożenia osobno skrzyni, osobno dyfra, bo może jak zamienić dyfry to zrobisz coś jeszcze krótszego.

Data: 2010-01-17 11:27:49
Autor: MarcinJM
Piate :)
Wg. ksiazki