Data: 2010-01-17 10:58:21 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Piate :) | |
MarcinJM pisze:
..auto kupilem. A z tą skrzynią biegów, to chyba coś źle popatrzyłem w tabelkę. Z tego co piszą na rallmanii: Seria z SC 1.1 ma: 1->3.909 2->2.050 3->1.344 4->0.977 5->0.837 R->3.727 Przelozenie glowne 3.562 Ta z Punto 75 powinna mieć: 1->3.909 2->2.158 3->1.480 4->1.121 5->0.829 R->3.818 Przelozenie glowne 3,733 |
|
Data: 2010-01-17 11:21:17 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Piate :) | |
Tomasz Pyra pisze:
MarcinJM pisze: A w ogóle to nie patrz w te dane... Poskakałem po forach żeby uzupełnić moją tabelę i widzę że wszędzie piszą coś innego o przełożeniach. Tam chyba faktycznie dwa sąsiednie egzemplarze z taśmy mogły zjeżdżać z różnymi przełożeniami ;) Najprościej jak ściągniesz skrzynie to pokręcić wałkiem w jednej i w drugiej to sam zobaczysz która krótsza. |
|
Data: 2010-01-17 11:36:15 | |
Autor: MarcinJM | |
Piate :) | |
Tomasz Pyra pisze:
Poskakałem po forach żeby uzupełnić moją tabelę i widzę że wszędzie piszą coś innego o przełożeniach. Tam chyba faktycznie dwa sąsiednie egzemplarze z taśmy mogły zjeżdżać z różnymi przełożeniami ;) Tak wyglada, ze nawet w obrebie tego samego nr skrzyni wkladali co mieli pod reka, na sztuke :) Najprościej jak ściągniesz skrzynie to pokręcić wałkiem w jednej i w drugiej to sam zobaczysz która krótsza. Tak wlasnie zrobie. W sejaczowej, tej ktora mam najgorsza jest dziura pomiedzy 2 i 3 z 6tys na II spada mi na 3-3,5tys na III i jest dupa blada. Auto nie jedzie. Po zapieciu IV to juz w ogole dramat: na szutrze jest koniec rozpedzania. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2010-01-17 13:42:20 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Piate :) | |
MarcinJM pisze:
Tomasz Pyra pisze: Widać sami korzystali z tego, że tam wszystko do wszystkiego pasuje. Najprościej jak ściągniesz skrzynie to pokręcić wałkiem w jednej i w drugiej to sam zobaczysz która krótsza. To się chyba nie poprawi, bo widzę że przełożenia II i III biegu to są akurat we wszystkich skrzyniach takie same (2,187 i 1,480). Te skrzynie różnią się głównie dyframi, bo same przełożenia skrzyni są bardzo podobne. Warto sprawdzić też przełożenia osobno skrzyni, osobno dyfra, bo może jak zamienić dyfry to zrobisz coś jeszcze krótszego. |
|
Data: 2010-01-17 11:27:49 | |
Autor: MarcinJM | |
Piate :) | |
Wg. ksiazki
Sporting C.514.5.13 3,909 2,158 1,480 1,121 0,829 3,867 (58/15) Silnik 899 C.526.5.10 3,909 2,050 1,344 0,977 0,837 4,071 (57/14) Silnik 1108 C.526.5.10.06 3,909 2,050 1,344 0,977 0,837 3,562 (57/16) Silnik 1108 C.514.5 3,909 2,158 1,345 0,974 0,766 3,562 (57/16) |