Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!

Data: 2010-11-22 08:38:01
Autor: Azor jest pedałem
Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!
Miał rację premier Tusk mówiąc, że nawet nie ma z kim przegrać!

Rządzenie w latach 2005 - 2007 i prezydentura Lecha Kaczyńskiego, nauczyły Polaków na kogo nie należy głosować.
Trzeba zrobić wszystko, żeby katobolszewicko - faszystowska partia Podsłuchów i Strachu nigdy więej nie miała możliwości sprawowania władzy.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-22 08:54:47
Autor: rAzor
Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
[...]

Ile "wujtuw" macie w swojej kieszeni, Kawecki? :-P))))))))))))))
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-22 12:11:55
Autor: Marek Czaplicki
Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!
Azor jest pedałem pisze w poniedziałek, 22 listopada 2010 08:38, na grupie
pl.soc.polityka:
[...]
Zauważyłem pewną prawidłowość. Jak zbliżają się wybory i PiS-owi szykują się baty, to
natychmiast wywala ze swoich szeregów jakichś członków i z wielkim szumem ogłasza,
że jak przegra to będzie to wina tych "wywalonych". ,-- -- [  ]
| Jacek Kurski uważa, że "fatalna akcja rozłamowa" zabrała Prawu i Sprawiedliwości
ok. 8 proc. głosów w wyborach. Jednocześnie podkreśla, że liczba osób, które odeszły
z jego partii, jest bardzo niska.
`-- --
http://wybory.gazeta.pl/wyborysamorzadowe2010/1,110302,8698563,Kurski_o_przegranych_wyborach___Trend_jest_dobry_.html Ciekawe czy PiS tak samo będzie się zachowywał przed przyszłorocznymi wyborami
parlamentarnymi? Tropieniem "zdrajców". Może to być wskazówka dla wyborców. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-22 15:18:29
Autor: Azor jest pedałem
Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

[...]
,-- -- [  ]
| Jacek Kurski uważa, że "fatalna akcja rozłamowa" zabrała Prawu i Sprawiedliwości
ok. 8 proc. głosów w wyborach. Jednocześnie podkreśla, że liczba osób, które odeszły
z jego partii, jest bardzo niska.

Przed wyborami mówili, że odejście posłów nie ma dla partii znaczenia. Teraz jak wyszło, że przerżneli, to zwalają winę na tych co odeszli. To jest właśnie cały pic, hipokryzja, obłuda i zakłamanie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-22 15:31:48
Autor: Marek Czaplicki
Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!
Azor jest pedałem pisze w poniedziałek, 22 listopada 2010 15:18, na grupie
pl.soc.polityka:
> [...]

jak wyszło, że przerżneli, to zwalają winę na tych co odeszli. To jest
właśnie cały pic, hipokryzja, obłuda i zakłamanie.
Zwróciłbym też uwagę na słowa europosła Jacka Kurskiego. "fatalna akcja rozłamowa".
Kto ją właściwie przprowadził? Przecież to nie panie posłanki, od których się
zaczęło tego dokonały; wywaliły się z PiS. Usunęło ich jakieś kolegialne ciało w
PiS, biuro polityczne? Więc akcja rozłamowa została przeprowadzona przez sam PiS.
Czyżby pan europoseł Jacek Kurski krytykował górę PiS-u za "fatalnie przeprowadzoną
akcję rozłamową"? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-22 12:23:02
Autor: gofi
W dniu 22.11.2010 08:38, Azor jest pedałem pisze:
[...]

Musisz coś mieć na sumieniu skoro tak się boisz prokuratury i prawa?!!! Uczciwy człowiek raczej chwali sobie ściganie przestępców, nie trzęsie się w koncie wyglądając co chwile przez okno, obwiniając prokuraturę i policję o reżim.

Data: 2010-11-22 14:39:57
Autor: Marek Czaplicki
gofi pisze w poniedziałek, 22 listopada 2010 12:23, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
Chodzi o to, że dobrze by było aby prokuratura i sądy zajmowały się prawdziwymi
przestępcami. Nie agenci "Tomki" ich prokurowaniem. Masz rację, że uczciwy człowiek
nie ma co się bać, pod jednym warunkiem, że o uczciwości bedzie decydował w
ostatecznym wymiarze niezawisły sąd, a nie domniemania i wizje.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-22 15:29:50
Autor: Azor jest pedałem
Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!

Użytkownik "gofi" <gofi@nosend.al> napisał w

[...]

Zapewne jesteś zbyt młody, by pamiętać jak w okresie komuny "ścigano przestępców" tych niewygodnych politycznie, dlatego nie masz porównania z tymi Ziobrowymi. Minister sprawiedliwości i prokurator generalny z zarzutami prokratorskimi, pomawiający niewinnych ludzi i później ich na mocy wyroku sądu przepraszający w mediach, nie jest moim wymarzonym szeryfem ścigającym przestępców. Jeśli chodzi o moją bojaźń przed prokuraturą, to powiem tylko tyle, że przez długie lata na tej grupie podpisywałem się imieniem i nazwiskiem. W przeciwieństwie do ciebie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-22 15:10:24
Autor: Tomek

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:icd6kr$lnm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba jesteś "po tej drugiej stronie". Jeśli cieszą Cię rządy Tuska i jego ekipy - przecież oni rujnują ten kraj... Masz coś z tego?
Tomek

Data: 2010-11-22 15:45:40
Autor: Azor jest pedałem
Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

Chyba jesteś "po tej drugiej stronie". Jeśli cieszą Cię rządy Tuska i jego ekipy - przecież oni rujnują ten kraj... Masz coś z tego?

Jak to jest, że zdecydowana większość Polaków woli rządy Tuska, niż jego poprzednika? Mają coś z tego?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-22 16:13:59
Autor: utrOne
W dniu 2010-11-22 15:45, Azor jest pedałem pisze:
[...]

zaraz Ci odpowiedzą, że "zdecydowana większość polaków" to debile zaślepieni i omamieni przez "żydowskie" media... jak znam życie i te grupe...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-11-23 12:41:54
Autor: Tomek

Użytkownik "utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał w wiadomości news:ice1bo$m6k$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie aż tak. Ale w swoim otoczeniu mam kilka osób, które głosowały na Donka "bo jest spokojny", bo "ładnie mówi", bo "jest przystojniejszy niż Kaczor" i tym podobne argumenty. A nie rozróżniają dochodu od przychodu, deficytu od długu... Za to strasznie narzekają na podwyżkę VAT (jakby to kosmici nam zafundowali) no i (w jednym przypadku) polecieli po becikowe - ufundowane przecież przez tego "faszystę Giertycha" (jakby o tym ie pamiętali... :-) Taki rozum, taka mentalność...
Tomek

Data: 2010-11-23 16:36:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cebab99$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A prezio to odróżnia dochód od deficytu? On sie takimi przyziemnymi sprawami nie zajmuje.

--
stevep

Data: 2010-11-23 16:34:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cea7ce6$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Najwyraźniej wyborcy uważają inaczej niż ty.

--
stevep

Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic!