Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz

Data: 2018-04-21 11:34:05
Autor: Janusz
Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
Znowu BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
http://joemonster.org/filmy/90323/A_co_ja_bede_objezdzal_rondo_
odpowiedz w tytule filmu.
--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-21 21:31:55
Autor: kk
Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
W dniu 2018-04-21 o 11:34, Janusz pisze:
Znowu BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
http://joemonster.org/filmy/90323/A_co_ja_bede_objezdzal_rondo_
odpowiedz w tytule filmu.

Środkiem przejechał ? To by było jak w tytule

Data: 2018-04-21 21:32:19
Autor: Janusz
Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
W dniu 2018-04-21 o 11:34, Janusz pisze:
Znowu BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
http://joemonster.org/filmy/90323/A_co_ja_bede_objezdzal_rondo_
odpowiedz w tytule filmu.

A tu nastepny dzisiaj
https://moto.onet.pl/aktualnosci/chodnikiem-szybciej-czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-21 23:01:48
Autor: Michal Jankowski
Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
Data: 2018-04-22 10:55:01
Autor: kk
Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
Data: 2018-04-22 14:43:36
Autor: Janusz
W dniu 2018-04-22 o 10:55, kk pisze:
W dniu 2018-04-21 o 23:01, Michal Jankowski pisze:

https://moto.onet.pl/aktualnosci/chodnikiem-szybciej-czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/biale-bmw-omijalo-korek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-na-policje/xb7y8nf

Nie działają, wykrywanie usuwania syfu reklamowego.
Twój problem, w filmach nie ma reklam.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-22 16:45:03
Autor: kk
W dniu 2018-04-22 o 14:43, Janusz pisze:
[...]

Nie bardzo mój, problem wszystkich, którzy by chcieli wejść a mają zainstalowanego adblocka, więc informuję

Data: 2018-04-22 16:52:19
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-22 o 16:45, kk pisze:

[...]

Mam zainstalowanego addblocka i na obu stronach nie widzę problemów.
Nie używasz aby FF?
Czas zmienić na coś innego, w Chrome też działa adblock. :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-04-22 16:57:22
Autor: Czarek

W dniu 22.04.2018 o 16:52, RadoslawF pisze:
[...]

Ja używam i nie mam problemu. To nie wina Firefoksa, tylko ewentualnie konfiguracji programu blokującego.

Czas zmienić na coś innego, w Chrome też działa adblock. :-)

To se zmień i nie polecaj tego syfu. Chrome nie jest lekarstwem na to, że jakaś strona wykrywa blokowanie reklam i uniemożliwia wyświetlanie treści.
--
Czarek

Data: 2018-04-22 18:05:32
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-22 o 16:57, Czarek pisze:

[...]

Nie koniecznie. FF ostatnio mocno się popsuł, przeszedłem tydzień
czy dwa temu na chrome bo FF przestał mi listę aukcji na Allegro
wyświetlać. I nie była to wina konfiguracji.

Czas zmienić na coś innego, w Chrome też działa adblock. :-)

To se zmień i nie polecaj tego syfu. Chrome nie jest lekarstwem na to, że jakaś strona wykrywa blokowanie reklam i uniemożliwia wyświetlanie treści.

Lekarstwem na błędy w FF jest dobrym.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-04-22 18:29:40
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .04.2018 o 18:05 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Nie koniecznie. FF ostatnio mocno się popsuł, przeszedłem tydzień
czy dwa temu na chrome bo FF przestał mi listę aukcji na Allegro
wyświetlać. I nie była to wina konfiguracji.

Chroma używałem od początku świata. Jakiś miesiąc temu przeszedłem na FF  bo już się go nie dało więcej używać :-)
W końcu na stronie onetu wiatraka w lapku nie słychać i allegro jakoś  żwawiej się rusza...
Ech, widocznie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...

TG

Data: 2018-04-22 19:19:58
Autor: Irokez
[...]

:)

Ja przeszedłem z FF jak mi zaczął dziwnie działać na... FF ;)
Po prostu ileś-dziesiąt było tych aktualizacji po drodze i widocznie coś się w końcu sypło tak, że nie mogłem nawet wybrać opcji z autouzupełniania przy wpisywaniu w wyszukiwarkę szyku zdania.

Zrobiłem w menu zakładki backup wszystkiego, odinstalowałem FF.
Potem czystka w katalogu \ProgramFiles\Mozilla co zostało, wycięcie katalogu \\Users\profil\AppData\Local\Mozilla\ oraz Roaming\mozilla
Na koniec instalacja na nowo, import zakładek i... działa :)

--
Irokez

Data: 2018-04-22 19:23:22
Autor: RadoslawF
[...]

Nie wchodzę normalnie na portale typu onet czy wp, wyjątki to linki
z mądrym opisem w usenecie. Do tego pełne uzbrojenie przeglądarki
w adblocki i blokowanie javascriptu.
A ostatnio mam wrażenie że twórcy dużych stron i portali nie walczą
o odwiedzających a walczą z nimi.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-27 12:28:53
Autor: Uzytkownik
W dniu 2018-04-22 o 19:23, RadoslawF pisze:

[...]

Głupota ludzka nie zna granic. Ludzie sobie sprawy nie zdają, że na strony, które wyświetlają nachalnie reklamy i jeszcze się wykłócają, że adblocker blokuje reklamy i coś tam pierdolą o wolności mediów po prostu się nie wchodzi. Mają w chuj reklam statycznych i to powinno wystarczyć, zwłaszcza, że 90% artykułów na stronie to także są reklamy czy to bezpośrednie czy też z tzw. lokowaniem produktu (np. jakieś artykuły o odchudzaniu, które się na końcu okazują zwykłą, chamską reklamą i próbą naciągnięcia na jakieś gówniane placebo). Reklamy dynamiczne z wyskakującymi okienkami to już jest szczyt chamstwa w stosunku do zwykłego użytkownika, a taka wyborcza jeszcze każe sobie płacić za czytanie tego gówna. Reklamy tego typu powinny być prawnie zabronione.

  Z reguły korzystam z kart płatniczych, ale czasami też z bankomatu. Nie dość, że specjalnie wydłużany jest czas operacji bankomatowych i pojawiają się napisy "proszę czekać twoja karta jest sprawdzana" czy coś w tym stylu. Oczywiście wszystko po to, żeby można było wyświetlić ze 2-3 reklamy w tle i tak każdy krok operacji to kolejna reklama. To jeszcze na koniec wyskakuje plik reklam zamiast gotówki i dopiero jak odbierzesz reklamy to wyskakują pieniądze, albo też reklamy pomiędzy pieniędzmi. Noż kurwa już nawet boję się zajrzeć do kibla, szafy lub do lodówki w obawie czy aby nie przyczaił się na mnie tam jakiś naciągacz z reklamami.

Durnie od marketingu nie zdają sobie sprawy, że przesyt i nachalność reklam daje wręcz odwrotne skutki, bo u ludzi po prostu tworzą się reakcje obronne.

Data: 2018-04-27 13:02:47
Autor: J.F.
Użytkownik "Uzytkownik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ae2fb5e$0$605$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Gdzie tak jest ?  Ja rzadko korzystam, ale tego jeszcze nie widzialem.

Choc w sumie ... czemu nie, bankomaty kosztuja, klient chce za darmo, a tu jest plaszczyzna porozumienia :-)

Durnie od marketingu nie zdają sobie sprawy, że przesyt i nachalność reklam daje wręcz odwrotne skutki, bo u ludzi po prostu tworzą się reakcje obronne.

Niewazne, oni maja placone od wyswietlenia :-)

J.

Data: 2018-04-27 14:03:35
Autor: Uzytkownik
W dniu 2018-04-27 o 13:02, J.F. pisze:

[...]

Za darmo? Żeby chociaż. Od wypłaconych 200zł pobrali 7zł prowizji za wyświetlanie reklam w bankomacie oraz za ulotki dodane do kasy. Bankomat Euronetu.

Data: 2018-04-27 19:57:26
Autor: Cavallino
W dniu 27-04-2018 o 14:03, Uzytkownik pisze:
[...]

Ale to Twój bank pobrał.
Ja z Euronetu wypłacam za friko.

Data: 2018-04-27 22:29:44
Autor: Uzytkownik
W dniu 2018-04-27 o 19:57, Cavallino pisze:

[...]

W sieci bankomatów mojego banku nie pobierają, ale z niektórych innych banków już tak. Najbardziej pazerny jest PKO, który potrafił mi zapierdzielić nawet po 30-40zł za wypłacenie kilkuset złotych. Staram się omijać PKO jak kiłę, dżumę i cholerę.

Data: 2018-04-27 22:09:32
Autor: Kris
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 22:29:50 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
W sieci bankomatów mojego banku nie pobierają, ale z niektórych innych banków już tak. Najbardziej pazerny jest PKO, który potrafił mi zapierdzielić nawet po 30-40zł za wypłacenie kilkuset złotych. Staram się omijać PKO jak kiłę, dżumę i cholerę.

PKO nic do tego nie ma
Prowizje ustala i pobiera bank który wydał Tobie kartę
30-40zl prowizji za wyplate kilkuset złotych to niewiarygodne dzisiaj
Coś namotałeś

Data: 2018-04-28 06:51:58
Autor: Cavallino
W dniu 27-04-2018 o 22:29, Uzytkownik pisze:

[...]

Cały czas to kwestia Twojego banku.
Ja akurat mam wszystkie bankomaty na całym świecie za free, konto też za free, więc trzeba tylko chcieć zmienić bank, a nie narzekać na coś, co zależy tylko od Ciebie.

Data: 2018-04-28 10:59:46
Autor: Budzik
Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Który teraz tak ma?

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2018-04-29 11:59:44
Autor: Budzik
[...]

No nie moge, naprawde nie moge - to jest bank z jedna z najgorszych obsług przy okienku - powolni, sliniacy sie na mega kulturalna obsługe a jednak majacy klienta w powazaniu - no po prostu nie moge tam.... :)

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2018-04-29 14:31:00
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .04.2018 o 13:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

No nie moge, naprawde nie moge - to jest bank z jedna z najgorszych
obsług przy okienku - powolni, sliniacy sie na mega kulturalna obsługe a
jednak majacy klienta w powazaniu - no po prostu nie moge tam.... :)

Mam konta w kilku bankach, a przy okienku byłem ... nie pamiętam kiedy (na  pewno nie w ciągu ostatnich pięciu latach).
Wypłaty (cała EU), wpłaty, przelewy mam za free. Jedyny warunek to  odpowiedni obrót na rachunku.

TG

Data: 2018-04-29 21:28:16
Autor: Cavallino
[...]

Wszystko się zgadza.
Okienka należy omijać szerokim łukiem.
Ale oprócz tego oferta b. dobra.

No i - inni wcale nie mają nic lepiej, albo wcale nie mają okienek, za to mają wyższe ceny.

Data: 2018-04-30 15:59:59
Autor: Budzik
[...]

Oczywiście macie racje.
Ja akurat mam doswiadczenie z okienek bo przez jakis czas musiałem z nich korzystac.
I boje sie ze jakosc obsługi okienkowej przekłada sie na jakosc poza okienkami.

Co do jakosci w okienkach - bardzo pozytywnie wybija sie pko sa ale tez nie wszystkie oddziały. Milennium to jednak tragedia w 95% placówek.

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2018-04-27 21:06:59
Autor: Kviat
W dniu 2018-04-27 o 14:03, Uzytkownik pisze:
[...]

Właśnie chciałem napisać, że Euronet. Ja wprawdzie mam wypłaty bez prowizji, ale reklamy faktycznie irytują.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-04-27 16:23:29
Autor: Janusz
[...]

Mie wkurwia nie bankomat ale paczkomaty inpost-u zanim otorzy drzwi to musisz obejrzeć reklamę i kliknąć "dalej".

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-23 10:18:48
Autor: Janusz
[...]

Pogodzę was, przejdźcie na SeaMonkey, jest lekki i chodzi na nim wszystko.
https://www.seamonkey-project.org/

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-23 12:24:30
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-23 o 10:18, Janusz pisze:

[...]

Tak z ciekawości: skutecznie blokuje reklamy, filmy we flashu
i inne śmieci?

Pozdrawiam

Data: 2018-04-23 15:46:12
Autor: Janusz
W dniu 2018-04-23 o 12:24, RadoslawF pisze:
[...]

Sam nie, ale ma wtyczkę ublok-a (dałem linka w tym wątku) która jest dość skuteczna.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-22 19:56:52
Autor: kk
[...]

Co tu jest do konfigurowania ?

Data: 2018-04-22 20:04:27
Autor: Czarek

W dniu 22.04.2018 o 19:56, kk pisze:
[...]

Np. dobór odpowiednich filtrów.
--
Czarek

Data: 2018-04-22 20:30:04
Autor: kk
W dniu 2018-04-22 o 20:04, Czarek pisze:

[...]

Może masz rację, ale chyba nie chce mi się tym zajmować. To tylko jakiś portal, który emituje reklamy.

Data: 2018-04-22 19:25:49
Autor: kk
W dniu 2018-04-22 o 16:52, RadoslawF pisze:
[...]

Miałbym używać oprogramowania największego spamera internetu ?

Data: 2018-04-22 17:00:59
Autor: Czarek

W dniu 22.04.2018 o 16:45, kk pisze:
[...]

Nie wszystkich. Są też tacy, którzy mają program blokujący reklamy (i nie jest to adblock) i widzą stronę bez problemu.

--
Czarek

Data: 2018-04-22 19:55:36
Autor: kk
W dniu 2018-04-22 o 17:00, Czarek pisze:

[...]

No to może nie wszystkich, może to działa wybiórczo, ale jakoś mi się nie wydaje.

Data: 2018-04-23 10:23:57
Autor: Janusz
W dniu 2018-04-22 o 19:55, kk pisze:
[...]

Zainstaluj sobie
https://www.seamonkey-project.org/
do tego
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/ublock-origin/

i Ci pójdzie wszystko

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-23 20:35:38
Autor: kk
W dniu 2018-04-23 o 10:23, Janusz pisze:
[...]

Mam instalować każdy syf jaki się komuś spodoba ?

Data: 2018-04-27 16:24:59
Autor: Janusz
W dniu 2018-04-23 o 20:35, kk pisze:
[...]

To po ch.j narzekasz że coś Ci nie chodzi?

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-27 22:16:53
Autor: kk
W dniu 2018-04-27 o 16:24, Janusz pisze:
[...]

A co to niedziałanie ma wspólnego z tym syfem, który mi polecasz ?

Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz