Piątkowo kilka dowcipów

Data: 2010-10-01 11:17:12
Autor: wharton
Piątkowo kilka dowcipów
On 1 Paź, 15:45, krzysiek82 <gnojo...@mowimy-nie.pl> wrote:
Kobieta poszła na zakupy. Podchodzi do kasy, sprzedawca nalicza ceny za
poszczególne artykuły. Mleko, ser, warzywa, mydło, ze dwa soki, pokarm
dla psa, kilka par majtek... Nagle kasjer pyta: Pani nie ma męża,
prawda?Nieco zdziwiona z początku kobieta, uśmiechnęła się i odpowiada
Faktycznie, nie mam, a jak pan się domyślił? Bo ma pani wyjątkowo
brzydki ryj

Wsiada kobieta do windy, za nią wpada facet w kominiarce. Rób mi loda!!!
Ale proszę pana... Kurwa, rób loda!!! Klęknęła, zrobiła gościowi loda.
Facet ściąga kominiarkę, a to jej mąż... I co, kurwa, dało się?!

Ojciec kupił synkowi na 12 urodziny łuk. Jako że dzieciak nie wiedział
co i jak z tym łukiem, to go ojciec zabrał za stodołe, i pokazuje: tu
masz cięciwe, tu strzałę, tak naciągasz i... - ciach! - strzała
poleciała w stronę stodoły, przebijając ścianę i niknąć w dziurze, którą
zrobiła. Synek poleciał do stodoły szukać strzały, i po paru chwilach
wraca. Tato, mam dobrą i złą wiadomość Dawaj tą dobrą, synu
Przestrzeliłeś strzałą sąsiadowi fiuta... A ta zła? - pyta ojciec... i
mamie policzki

Dziewczyna pyta ginekologa: Ile kalorii jest w spermie? Słuchaj, młoda -
odpowiada doktor - Jeśli połykasz, to nikogo nie interesuje jak gruba
jesteś.

--
krzysiek82

Idź sobie stąd, nie chcemy Cię tutaj!