Piątkowy humor

Data: 2012-10-19 23:08:45
Autor: Andrzej Lawa
Piątkowy humor
W dniu 19.10.2012 23:02, spider pisze:

To nie koniec akcji. Bo kiedy kierowca audi wrócił do domu z wybitymi
zębami, jego 31-letni syn postanowił się zemścić na kierowcy bmw. Zabrał
z domu siekierę i pojechał go szukać. Kiedy zauważył zaparkowany pojazd,
porąbał auto.

Do zdarzenia doszło 13 października, dwa dni później informacja o tym
dotarła na policję. - Zarówno sprawcy uszkodzenia ciała oraz sprawcy
zniszczenia pojazdu przedstawiono zarzuty. Grozi im do kilku lat
pozbawienia wolności - informują policjanci.

A niektórzy by chcieli, żeby wszyscy mogli jeździć uzbrojeni, nawet w
broń automatyczną... Ale byłby jatki!

Data: 2012-10-19 23:30:14
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Fri, 19 Oct 2012 23:08:45 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

A niektórzy by chcieli, żeby wszyscy mogli jeździć uzbrojeni, nawet w
broń automatyczną... Ale byłby jatki!

Nie byloby. Swiadomosc, ze przeciwnik tez ma bron, skutecznie chlodzilaby
zapedy.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-19 22:15:40
Autor: masti
Piątkowy humor
Dnia pięknego Fri, 19 Oct 2012 23:30:14 +0200 osobnik zwany Maciek
napisał:

[...]

szczególnie to widać przy strzelaninach w usiech, gdzie każdy ją miec moze

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-10-19 23:24:52
Autor: Trzeci
Piątkowy humor
Dnia Fri, 19 Oct 2012 22:15:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):

Nie byloby. Swiadomosc, ze przeciwnik tez ma bron, skutecznie
chlodzilaby zapedy.

szczególnie to widać przy strzelaninach w usiech, gdzie każdy ją miec moze

I gdzie są te strzelaniny w USA?

--
To mądry człowiek, pomyślał Iwan. Trzeba przyznać, że wśród inteligentów
także trafiają się wyjątkowo mądrzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.

Data: 2012-10-20 18:06:05
Autor: J.F.
Piątkowy humor
Dnia Fri, 19 Oct 2012 23:24:52 +0100, Trzeci napisał(a):
[...]

Eee tam w USA http://www.youtube.com/watch?v=Zdor_-hsm0w
http://www.youtube.com/watch?v=O5PzGW9hBeY
http://www.youtube.com/watch?v=4RavTtaYURI

W USA tez pelno, ale te czarnuchy nie umieja tak widowiskowo :-)
http://www.youtube.com/watch?v=fVQigQBqCVY

J.

Data: 2012-10-22 15:10:57
Autor: masti
Piątkowy humor
Dnia pięknego Fri, 19 Oct 2012 23:24:52 +0100 osobnik zwany Trzeci
napisał:

[...]

jak na zamĂłwienie
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,12713935,.html
i czemu nikt go nie zastrzelił?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-10-20 21:59:44
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Fri, 19 Oct 2012 22:15:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):

szczególnie to widać przy strzelaninach w usiech, gdzie każdy ją miec moze

Jakich strzelaninach?

Zdarzaja sie spektakularne napady, masakry itp., ale prawie zawsze sprawcy
wybieraja teren, gdzie tylko oni sa uzbrojeni - np. kino, campus
uniwersystecki itp. Dlatego czesc stanow likwiduje gun free zones.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-20 23:44:22
Autor: Trzeci
Piątkowy humor
Dnia Sat, 20 Oct 2012 21:59:44 +0200, Maciek napisał(a):

[...]

Zawsze mnie zastanawiało, ze te świry nigdy nie próbują dokonać maskry np
na strzelnicy.

Data: 2012-10-21 00:56:40
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Sat, 20 Oct 2012 23:44:22 +0100, Trzeci napisał(a):

Zawsze mnie zastanawiało, ze te świry nigdy nie próbują dokonać maskry np
na strzelnicy.

Otoz to.

Albo pomyslmy - jaki bylby bilans masakry na wyspie Utoya, gdyby choc 10%
uczestnikow mialo bron palna.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-21 15:19:09
Autor: J.F.
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 00:56:40 +0200, Maciek napisał(a):
[...]

Jeszcze wiecej ofiar ? Spryciarz sie przebral za policjanta, w cywilizowanym spoleczenstwie dobry
obywatel do policjanta nie strzeli. J.

Data: 2012-10-21 16:04:39
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 15:19:09 +0200, J.F. napisał(a):

Jeszcze wiecej ofiar ? Spryciarz sie przebral za policjanta, w cywilizowanym spoleczenstwie dobry
obywatel do policjanta nie strzeli.

Tak tak - w cywilizowanych krajach pojecie przebieranca jest nieznane.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-21 19:14:23
Autor: Andrzej Lawa
Piątkowy humor
W dniu 21.10.2012 16:04, Maciek pisze:
[...]

Mówisz, że w USA wszyscy ludzie mają wbudowany system IFF?

Data: 2012-10-21 20:56:15
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 19:14:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Mówisz, że w USA wszyscy ludzie mają wbudowany system IFF?

Mowisz, ze Utoya jest w USA?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-21 21:51:21
Autor: Andrzej Lawa
Piątkowy humor
W dniu 21.10.2012 20:56, Maciek pisze:
Dnia Sun, 21 Oct 2012 19:14:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Mówisz, że w USA wszyscy ludzie mają wbudowany system IFF?

Mowisz, ze Utoya jest w USA?

Nieistotny detal. Ostatnia strzelanina była w USA, a mi się nie chce
pamiętać nazw tych wszystkich rozrób.

Data: 2012-10-21 22:22:51
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 21:51:21 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Nieistotny detal. Ostatnia strzelanina była w USA, a mi się nie chce
pamiętać nazw tych wszystkich rozrób.

Ostatnia, jaka kojarze, byla na premierze nowego "Batmana". Swir wparowal
na sale, OIDP zaczal rzucac gazem, a potem wyciagnal arsenal i zaczal walic
do widzow. Ja tu nie widze problemu z rozpoznaniem friend or foe.

Oczywiscie cala sala nieuzbrojona, bo siec wprowadzila zakaz...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-21 22:44:04
Autor: J.F.
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 22:22:51 +0200, Maciek napisał(a):
[...]

Jakby siec oprocz zakazu wprowadzila bramki, to by nie wniosl broni :-P

A reakcje amerykanow ... wiecej sie domaga ograniczenia dostepu do broni
czy wiecej prawa do wnoszenia broni do kina ? Zreszta to ameryka, ofiary na pewno kino zaskarza, zobaczymy jak sie
skonczy :-)

No i w Kolorado nie wolno nosic ukrytej broni ... myslisz ze wroci dziki
zachod ? Dwa colty u pasa i w miasto ...

A na koncu ... jestes pewien ze w ciemnym kinie majac pistolet w reku i lzy
w oczach zastrzelilbys szybko wlasciwa osobe ? A w dodatku cos sie mowi ze publika uwazala to za pokazowa akcje ... wiec z
jednej strony bys nie strzelal, z drugiej - lepiej odebrac ci bron przed
wejsciem, bo moze nie znasz sie na zartach :-)

J.

Data: 2012-10-21 17:54:12
Autor: nazgul
Piątkowy humor
W dniu 2012-10-21 15:19, J.F. pisze:
[...]

to niby dlaczego więcej?

strzelaliby sobie sami w łeb
żeby pomóc władzy?

Data: 2012-10-21 18:14:22
Autor: J.F.
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 17:54:12 +0200, nazgul napisał(a):
[...]

W ferworze strzelaniny pewnie by zaczeli strzelac miedzy soba :-)

J.

Data: 2012-10-21 20:47:14
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 18:14:22 +0200, J.F. napisał(a):

W ferworze strzelaniny pewnie by zaczeli strzelac miedzy soba :-)

Ciekawe dlaczego. Doswiadczenie uczy, ze prywatni posiadacze broni sa
lepiej wyszkoleni niz szeregowi funkcjonariusze sluzb typu policja.
Przynajmniej w Polsce.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-21 21:37:56
Autor: J.F.
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 20:47:14 +0200, Maciek napisał(a):
[...]

Jakby dookola zaczeli strzelac a ty mialbys bron, to do kogo bys zaczal
najpierw mierzyc - do policjanta czy do innych podejrzanych co bron
trzymaja ? J.

Data: 2012-10-21 21:42:13
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 21:37:56 +0200, J.F. napisał(a):

Jakby dookola zaczeli strzelac a ty mialbys bron, to do kogo bys zaczal
najpierw mierzyc - do policjanta czy do innych podejrzanych co bron
trzymaja ?

Zle postawiony problem - na Utoi ludzie sie znali. W takiej sytuacji
nietrudno rozpoznac, kto jest agresorem.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-21 22:46:03
Autor: J.F.
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 21:42:13 +0200, Maciek napisał(a):
[...]

Ale ktos jednak strzela. Ktos ze znajomych :-)
Bo chyba az tak dobrze sie nie znali ? J.

Data: 2012-10-21 09:55:58
Autor: Marcin N
Piątkowy humor
W dniu 2012-10-20 21:59, Maciek pisze:
[...]

W Nowym Jorku zakazano posiadania broni. Po roku lub dwóch przestępczość wzrosła o 100%.

--
MN

Data: 2012-10-21 03:35:59
Autor: Iguan_007
Piątkowy humor
Marcin N, A kiedy to wprowadzono ten zakaz i kiedy przestepczosc (jak mierzona?) wzrosla o 100%? Bo brzmi jak przepisane z jakiejs smiesznej ulotki wyborczej. http://www.disastercenter.com/crime/nycrime.htm

Pozdrawiam,  Iguan  -
Iguan007  Sezon caly rok:  http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia  --

Data: 2012-10-21 15:16:26
Autor: J.F.
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 03:35:59 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):
A kiedy to wprowadzono ten zakaz i kiedy przestepczosc (jak mierzona?) wzrosla o 100%? Bo brzmi jak przepisane z jakiejs smiesznej ulotki wyborczej. http://www.disastercenter.com/crime/nycrime.htm

Lata 66-68 w klasie "robbery" sa dobrym kandydatem.

Tylko ze ... za Giulianiego (1994-2001) przestepczosc spadla znacznie, a na
bron nie zezwolono.

J.

Data: 2012-10-22 02:04:19
Autor: Iguan_007
Piątkowy humor
On Sunday, October 21, 2012 11:16:13 PM UTC+10, J.F. wrote:
Dnia Sun, 21 Oct 2012 03:35:59 -0700 (PDT), Iguan_007 napisaďż˝(a):

> A kiedy to wprowadzono ten zakaz i kiedy przestepczosc (jak mierzona?) wzrosla o 100%? Bo brzmi jak przepisane z jakiejs smiesznej ulotki wyborczej. Lata 66-68 w klasie "robbery" sa dobrym kandydatem.

Sa dobrym kandydatem jesli akurat w 66 zabronionono posiadania broni. Przypominam co napisal Marcin N: "W Nowym Jorku zakazano posiadania broni. Po roku lub dwóch przestępczość wzrosła o 100%". Wiec nie mowimy o losowo wybranych latach gdzie akurat przestepczosc wzrosla, tylko o wzroscie bedacym (podobno) konsekwencja zakazu posiadania broni.

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-10-21 12:09:00
Autor: Maciek
Piątkowy humor
Dnia Sun, 21 Oct 2012 09:55:58 +0200, Marcin N napisał(a):

W Nowym Jorku zakazano posiadania broni. Po roku lub dwóch przestępczość wzrosła o 100%.

O tym akurat nic nie wiem. Teraz jest tam ponoc raczej bezpiecznie w
porownaniu do sytuacji sprzed 30-40 lat.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio