Piaty glos !!!

Data: 2010-05-05 13:46:26
Autor: cyc
Piaty glos !!!
Cazrne skrzynki nagraly w kokpicie samolotu prezydenkiego piaty glos , ktory napewno nie nalezal do czlonkow zalogi .
Pomalu prawda zbliza sie do nas  . Sadze  nawet , ze juz dawno jest  znana ale nam , pospolitym obywatelom  dawkuje sie ja  w obawie aby podana w nagly sposob nie poskutkowala linczem kaczystow .
Moze i racja , kto wie jak skonczyloby , gdyby nagle spoleczenstwo dowiedzialo sie kto tak naprawde za katastrofa stoi !!. Calkiem mozliwe , ze nawet  niewinnemu Pilsudskiemu lezacemu na Wawelu przez przypadek by sie dostalo .

cyc

Data: 2010-05-05 13:50:21
Autor: Neko
Piaty glos !!!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Towarzysz Cyc juz wydal dawno wyrok. Nie widzisz Cycu, ze w swoim
prymitywnym zacietrzewieniu stales sie godna pozalowaniu istotą?

Data: 2010-05-05 13:55:24
Autor: Neko
Piaty glos !!!
Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał >

twierdzi, ze samodzilenie prowadzi wlasna firme.
Jaka cycku ? Skup makulatury ?

Gadał kiedys ze konstruuje granaty i bomby.

Data: 2010-05-05 14:12:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Piaty glos !!!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał >

> twierdzi, ze samodzilenie prowadzi wlasna firme.
> Jaka cycku ? Skup makulatury ?

Gadał kiedys ze konstruuje granaty i bomby.

   I produkuje pierdy bojowe.

   AR

Data: 2010-05-05 14:04:07
Autor: mkarwan
Piaty glos !!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrrlqk$p69$2news.onet.pl...
[...]

Jakiś dureń głos wymyślił piąta osobę - bo słyszał, że system TAWS ostrzega pilotów głosem.

Data: 2010-05-05 14:08:29
Autor: PaPi
Piaty glos !!!
Jakiś dureń głos wymyślił piąta osobę - bo słyszał, że system TAWS
ostrzega pilotów głosem.

Skad masz taka informacje ?

Data: 2010-05-05 14:09:02
Autor: Neko
Piaty glos !!!
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał

Skad masz taka informacje ?

Chyba z tego samego zrodla co TVTusk czerpie
info: "ze zrodel niepotwierdzonych acz umiarkowanie
wiarygodnych".

Data: 2010-05-05 15:02:16
Autor: mkarwan
Piaty glos !!!

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be15fbd$1news.home.net.pl...
Jakiś dureń głos wymyślił piąta osobę - bo słyszał, że system TAWS
ostrzega pilotów głosem.

Skad masz taka informacje ?

Konkretnie?

Data: 2010-05-05 15:03:06
Autor: mkarwan
Piaty glos !!!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrrp7u$40c$2news.onet.pl...
[...]

Na początek ty udowodnij to co napisałeś!

Data: 2010-05-05 17:20:17
Autor: cyc
Piaty glos !!!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrrqa7$703$1news.onet.pl...
[...]

udowodnij , ze ja mam udowodnic

cyc

Data: 2010-05-05 16:06:22
Autor: MH
Piaty glos !!!

> [...]

Jakiś dureń głos wymyślił piąta osobę - bo słyszał, że system TAWS ostrzega pilotów głosem.

TAWS jest rejestrowany "po drutach" na czarnych skrzyniach , a nie przez
mikrofony z kokpitu , geniuszu !!!

MH

Data: 2010-05-05 17:26:57
Autor: Tomy M.
Piaty glos !!!
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000022de.4be17b5enewsgate.onet.pl...

TAWS jest rejestrowany "po drutach" na czarnych skrzyniach , a nie przez
mikrofony z kokpitu , geniuszu !!!

Idioto ... to nie oznacza że nie nagrywa się przez
mikrofony.

Tomy M.

Data: 2010-05-05 15:08:16
Autor: mkarwan
Piaty glos !!!
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrrp52$t94$1speranza.aioe.org...
Ba, to już wiemy dlaczego tak długo trwało te badanie... :-)
Piąty głos, jak siódmy element, he, he, hołota czekała na takie info,
jak zmiłowania.
I ot cud, jest nagranie.

Komorowski traci głosy, pomysły się skoćzyły więc wracją do pomysłu to wszystko przez Prezydenta, Gruzja itd.
Póxniej sie z tego wycofają zwalając na TAWS.
TVN i GW poiwinny konsultowac ze soba co podaja bo jedni drugim przeczą
(...)W Moskwie wciąż trwa rozszyfrowywanie zapisów rejestratora rozmów w kabinie pilotów MARS BM.
Nagranie oczyszczono już z szumów. Jednak część tego, co zostało nagrane, wymaga "dodatkowej identyfikacji" - informuje MAK.
Ekspert, z którym rozmawiała "Gazeta", wyjaśnił, że chodzi o określenie, kto w kokpicie wypowiedział konkretne słowa.
W tej pracy udział biorą, jak czytamy w komunikacie MAK, "wysoko kwalifikowani tłumacze".

To oznacza, że raczej nie dojdzie do przekazania polskiej stronie
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 "wstępnej analizy rejestratora rozmów w kabinie pilotów"
(co zapowiadał prokurator generalny Andrzej Seremet 20 kwietnia).
Ewentualna decyzja prokuratury o upublicznieniu treści rozmów odsuwa się w czasie.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
źródło http://wyborcza.pl/1,75248,7842996,Amerykanie_badaja_szczatki_prezydenckiego_samolotu.html

Data: 2010-05-05 21:04:52
Autor: jadrys
Piaty glos !!!
W dniu 2010-05-05 13:46, cyc pisze:
[...]

Podawanie "nieoficjalnych" wiadomości przez TVN w tak poważnej sprawie to normalne sq..syństwo i manipulacja... Podobnie było z tymi czterema podejściami do lądowania..

Data: 2010-05-05 21:09:49
Autor: u2
Piaty glos !!!
W dniu 2010-05-05 21:04, jadrys pisze:
Podawanie "nieoficjalnych" wiadomości przez TVN w tak poważnej sprawie
to normalne sq..syństwo i manipulacja... Podobnie było z tymi czterema
podejściami do lądowania..

To postępowanie typowe dla sowieckiej agentury, czyli dezinformacja. Ale
wątpliwe, aby widzowie byli takimi idiotami, aby się na nią dali nabrać.
Nieprzypadkowo ZSSR upadł :)

Data: 2010-05-05 21:20:29
Autor: jadrys
Piaty glos !!!
W dniu 2010-05-05 21:09, u2 pisze:
[...]

Raczej typowe dla kapitalistycznej propagandy..

Data: 2010-05-05 21:16:59
Autor: Tomy M.
Piaty glos !!!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrsfhh$o51$1news.onet.pl...

Podawanie "nieoficjalnych" wiadomości przez TVN w tak poważnej sprawie to normalne sq..syństwo i manipulacja... Podobnie było z tymi czterema podejściami do lądowania..

Zauważ że o godzinie 10:42  napisałem że to bzdura
iż może tam być nagrany głos prezydenta.
Co niektórzy sądziliby że twierdziłem tak dlatego
że nie dopuszczam myśli o tym że tak mogło być.

Otóż nie.

O godzinie 10:42 osoba któa podała taką informację miała
PEWNOŚĆ że to nie głos prezydenta. Widać to było po
konstrukcji tej informacji i przekonało mnie o tym
że to manipulacja.

O godzinie 16:50 dotarła kolejna DEZINFORMACJA
o tym że to głos kobiety ...

.... ktoś chciał ciągnąć dalej ten temat na zasadzie
niech teraz pomyślą że to Maria Kaczynska jednak
niewtajemniczona reszta dziennikarzy mocno zasugerowała
stewardesę i ta DEZINFORMACJA padła/umarła.

Myślę że temat: MARIA KACZYŃSKA w kokpicie na polecenie
prezydenta będzie jednak nadal PRZERABIANY ... już jutro
ktoś to pociągnie dalej.

  Jeżeli spodziewacie się że jutro ktoś potwierdzi że
to konkretna osoba to SIĘ MYLICIE! Sądzę że temat
piątej osoby będzie wałkowany co najmniej 10 dni,
w tym koniecznie JEDEN WEEKEND (plotki przy grilu)
inaczej się za słabo utrwali.

Tomy M.

Data: 2010-05-05 21:27:57
Autor: jadrys
Piaty glos !!!
W dniu 2010-05-05 21:16, Tomy M. pisze:
[...]

Ja z kolei myślę że TVN się trochę zagalopował, zdali sobie z tego sprawę i  próbują się  wycofywać, - kolejne podawane informacje coraz bardziej bagatelizują ten rzekomy piąty głos.

Data: 2010-05-05 21:49:58
Autor: Tomy M.
Piaty glos !!!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrsgs7$u39$1news.onet.pl...

Ja z kolei myślę że TVN się trochę zagalopował, zdali sobie z tego sprawę i  próbują się  wycofywać, - kolejne podawane informacje coraz bardziej bagatelizują ten rzekomy piąty głos.

  Nie ... to działanie CELOWE. Musi minąć kilka
dni aby zaszczepiona DEZINFORMACJA się przyjęła.
Przez ten czas nie wolno przy niej grzebać, nie
przycinać jej, podlewać delikatnie i czekać.
Obstawiam dalszy ciąg dopiero po weekendzie.
 Do tego czasu ok. 5-10% "zaszczepionych" pochwali
się znajomym jacy oni są genialni, jakie mają
informacje, jakimi są dobrymi detektywami itd.
 Pamiętaj że DEZINFORMACJĘ kieruje się do grupy
mniej inteligentnych, trzeba działać trochę inaczej,
spokojniej. Flegma nadaje DEZINFORMACJI większą
dostojność, prawdziwość.

Tomy M.

Piaty glos !!!