Piaty glos !!!

Data: 2010-05-05 14:04:07
Autor: mkarwan
Piaty glos !!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrrlqk$p69$2news.onet.pl...
Cazrne skrzynki nagraly w kokpicie samolotu prezydenkiego piaty glos , ktory napewno nie nalezal do czlonkow zalogi .
Pomalu prawda zbliza sie do nas  . Sadze  nawet , ze juz dawno jest  znana ale nam , pospolitym obywatelom  dawkuje sie ja  w obawie aby podana w nagly sposob nie poskutkowala linczem kaczystow .
Moze i racja , kto wie jak skonczyloby , gdyby nagle spoleczenstwo dowiedzialo sie kto tak naprawde za katastrofa stoi !!. Calkiem mozliwe , ze nawet  niewinnemu Pilsudskiemu lezacemu na Wawelu przez przypadek by sie dostalo .

Jakiś dureń głos wymyślił piąta osobę - bo słyszał, że system TAWS ostrzega pilotów głosem.

Data: 2010-05-05 14:08:29
Autor: PaPi
Piaty glos !!!
Jakiś dureń głos wymyślił piąta osobę - bo słyszał, że system TAWS
ostrzega pilotów głosem.

Skad masz taka informacje ?

Data: 2010-05-05 14:09:02
Autor: Neko
Piaty glos !!!
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał

Skad masz taka informacje ?

Chyba z tego samego zrodla co TVTusk czerpie
info: "ze zrodel niepotwierdzonych acz umiarkowanie
wiarygodnych".

Data: 2010-05-05 15:02:16
Autor: mkarwan
Piaty glos !!!

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be15fbd$1news.home.net.pl...
Jakiś dureń głos wymyślił piąta osobę - bo słyszał, że system TAWS
ostrzega pilotów głosem.

Skad masz taka informacje ?

Konkretnie?

Data: 2010-05-05 15:03:06
Autor: mkarwan
Piaty glos !!!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrrp7u$40c$2news.onet.pl...
[...]

Na początek ty udowodnij to co napisałeś!

Data: 2010-05-05 17:20:17
Autor: cyc
Piaty glos !!!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrrqa7$703$1news.onet.pl...
[...]

udowodnij , ze ja mam udowodnic

cyc

Data: 2010-05-05 16:06:22
Autor: MH
Piaty glos !!!

> [...]

Jakiś dureń głos wymyślił piąta osobę - bo słyszał, że system TAWS ostrzega pilotów głosem.

TAWS jest rejestrowany "po drutach" na czarnych skrzyniach , a nie przez
mikrofony z kokpitu , geniuszu !!!

MH

Data: 2010-05-05 17:26:57
Autor: Tomy M.
Piaty glos !!!
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000022de.4be17b5enewsgate.onet.pl...

TAWS jest rejestrowany "po drutach" na czarnych skrzyniach , a nie przez
mikrofony z kokpitu , geniuszu !!!

Idioto ... to nie oznacza że nie nagrywa się przez
mikrofony.

Tomy M.

Piaty glos !!!