Pic do kurdupla: Masz krew na twarzy, ty wielka hańbo.

Data: 2011-06-14 01:27:13
Autor: jazn
Pic do kurdupla: Masz krew na twarzy, ty wielka hańbo.
Dnia Mon, 13 Jun 2011 14:16:05 +0200, Przemysław W napisał(a):

Choć pisałem już ostatnio o występie Jarosława Kaczyńskiego na konwencji młodych przy dźwiękach "We will rock you" zespołu Quenn, to postanowiłem pociągnąć temat, bowiem nie mogę się nadziwić kto przy zdrowych zmysłach wypchnął prezesa do młodzieży dobierając mu właśnie tę pieśń. Czy panowie Hofman, Błaszczak i kto tam jeszcze odmładza Kaczyńskiego na codzień znają przynajmniej treść tego utworu?

Czy ten gostek wie o czym mruczy? Dwa przykłady które warto w tym wypadku
porównać, bo u was na wsi mogą o tym nie wiedzieć.

http://www.youtube.com/watch?v=YCNLiikaoNM&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=VHAkVYtu6aE&feature=player_embedded

Pic do kurdupla: Masz krew na twarzy, ty wielka hańbo.