Pic idzie w kanał. Tak trzymac!

Data: 2010-10-26 17:18:56
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Pic idzie w kanał. Tak trzymac!
Hanna Gronkiewicz-Waltz prowadzi w walce o fotel prezydenta Warszawy, a Platforma Obywatelska ma największe szanse na zwycięstwo w wyborach samorządowych. Takie są wyniki sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Homo Homini dla Polskiego Radia.

W walce o stanowisko prezydenta stolicy prowadzi pełniąca to stanowisko Hanna Gronkiewicz-Waltz, na którą chce oddać głos 40,9 procent respondentów. Drugie miejsce w sondażu zajął Czesław Bielecki, na którego chce głosować 21,4 procent badanych, a na trzecim miejscu uplasował się Wojciech Olejniczak, który może liczyć na poparcie 19,2 procent ankietowanych.

Janusz Korwin-Mikke może liczyć na 2 procent głosów, Romuald Szeremietiew na 1,7 procent, Bartosz Dominiak na 1 procent, a Krystian Legierski na 0,6 procent głosów. Najmniejsze poparcie ma Katarzyna Munio, na którą chce zagłosować 0,5 procent ankietowanych oraz Danuta Bodzek, która ma szansę na 0,1 procent głosów. 12,7 procent ankietowanych nie wie na kogo odda głos.

W sondażu poparcia partii politycznych najwięcej, 40 procent, osób chce głosować na Platformę Obywatelską. Na Prawo i Sprawiedliwość swój głos zamierza oddać 21,5 procent, a na Sojusz Lewicy Demokratycznej 12,8 procent badanych. Na Wolność i Praworządność zamierza zagłosować 2 procent respondentów, na Polskie Stronnictwo Ludowe 1,7 procent, na Socjaldemokrację Polską 0,6 procent, a na Zielonych 2004 0,4 procent ankietowanych. 18,6 procent badanych nie wie na kogo odda głos.

Sondaż przeprowadzono telefonicznie na reprezentatywnej grupie 1090 osób w dniach 23 - 24 października 2010. Błąd oszacowania wynosi 3 procent, a poziom ufności 0,95.

Wybory samorządowe odbędą się 21 listopada.

http://wybory.onet.pl/samorzadowe-2010/aktualnosci/sondaz-zdecydowane-prowadzenie-platformy,1,3744725,aktualnosc.html

Polacy przejrzeli na oczy i nie chcą przestępców, kłamców, hipokrytów, pseudokatolików i innej maści pisuarów. Chcą życ spokojnie, bez mszczenia się za wszystko i na wszystkich. Nie chcą idiotów udających antylewicowośc i równocześnie deklarujących sympatię do średnio - starszych lewicowców. Nie chcą kretynów plujących na Rosję, którzy równocześnie deklarują swoją przyjaźń do Rosjan. Nie chcą jątrzących obłudników, apelujących o zakończenie wojny polsko - polskiej itd., itp,. et cetera.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-26 08:55:22
Autor: Antenka
Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D
On 26 Paź, 17:18, My_name_is_ a big_Kupa-Kupa <Polacy_brońmy
się_przed_jej_smrodem@wp.pl

Sondaż przeprowadzono na zlecenie "Dziczyzny" i "Baraniej_Giczy" :D

Gratuluje ci Kupo kupy!

Antenka

Data: 2010-10-26 18:10:56
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bf736f56-d4ff-47dd-af05-ff9cca715ba430g2000yqm.googlegroups.com...
On 26 Paź, 17:18, My_name_is_ a big_Kupa-Kupa <Polacy_brońmy
się_przed_jej_smrodem@wp.pl

Sondaż przeprowadzono na zlecenie "Dziczyzny" i "Baraniej_Giczy" :D

Gratuluje ci Kupo kupy!

To prawdziwe nieszczęście! Nie dośc, że trans, to jeszcze koprofil z tego Kałtenki.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-26 09:33:36
Autor: Antenka
Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D
On 26 Paź, 18:10, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed

To prawdziwe nieszczęście! Nie dośc, że trans, to jeszcze koprofil z tego Kałtenki.<

Zamilcz mafiozo robiący za dziadka klozetowego na dworcu Warszawa
Centralna :-P

Antenka

Data: 2010-10-26 18:37:17
Autor: Grzegorz Z.
Pic idzie w kanał. Tak trzymac!
To prawdziwe nieszczęście! Nie dośc, że trans, to jeszcze koprofil

Antenek ze złości pogryzł kabaretki :)))

Data: 2010-10-26 18:50:38
Autor: raff
Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D
W dniu 2010-10-26 18:33, Antenka pisze:
On 26 PaĹş, 18:10, Jarek nie obroniÄš  kĚźyĚźa<Brońmy RP przed

[...]

"Jacek" i "koprofil"

Jacek uslyszal gdzies jakies slowo i chce sie popisac.

R.

Data: 2010-10-26 10:21:33
Autor: Antenka
On 26 Paź, 18:50, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

"Jacek" i "koprofil"<

Jacek uslyszal gdzies jakies slowo i chce sie popisac.<

Raffek strzał w dziesiątkę :D. Warzywny chciał zabłysnąć, ale znowu
zaśmierdziało łahaha

Antenka

Data: 2010-10-26 19:25:32
Autor: raff
W dniu 2010-10-26 19:21, Antenka pisze:
On 26 PaĹş, 18:50, raff<patagonia2...@onet.pl>  wrote:

"Jacek" i "koprofil"<

Jacek uslyszal gdzies jakies slowo i chce sie popisac.<

Raffek strzał w dziesiątkę :D. Warzywny chciał zabłysnąć, ale znowu
zaśmierdziało łahaha

Albo w dziecinstwie czesto slyszal i mu sie wbilo.

Myslal, ze to dlatego go tak nazywaja bo lubi koperek.

R.

Data: 2010-10-26 10:31:18
Autor: Antenka
On 26 Paź, 19:25, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> Raffek strzał w dziesiątkę :D. Warzywny chciał zabłysnąć, ale znowu
> zaśmierdziało łahaha

Albo w dziecinstwie czesto slyszal i mu sie wbilo.

Myslal, ze to dlatego go tak nazywaja bo lubi koperek.

:D

Antenka

Data: 2010-10-26 18:54:26
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Zamilcz mafiozo robiący za dziadka klozetowego na dworcu Warszawa

Centralna :-P

No nie mówiłem! Trans, tobie się wszystko z kiblem kojarzy?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-26 17:49:06
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 17:18, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

Wiarygodność Homo Homini jest na poziomie wiarygodności GW :)

Pic idzie w kanał. Tak trzymac!