Pic na wodę, fotomontaż?

Data: 2011-04-09 16:01:47
Autor: Ikselka
Pic na wodę, fotomontaż?
Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!

http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zginela__banki_umywaja_rece.html
"(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".

PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
dają krótką i lakoniczną odpowiedź.

- Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
banku.

- To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."

Data: 2011-04-09 16:31:52
Autor: medea
Pic na wodę, fotomontaż?
W dniu 2011-04-09 16:01, Ikselka pisze:
[...]

Po pierwsze - NTG
Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.

Ewa

Data: 2011-04-09 16:35:01
Autor: Ikselka
Pic na wodę, fotomontaż?
Dnia Sat, 09 Apr 2011 16:31:52 +0200, medea napisał(a):

[...]

Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
domowego.

Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.

Dlaczego bojkotować BP? Nie po to zamieściam link. Ku przestrodze - inne
banki nie lepsze, jakby co do czego.

Data: 2011-04-09 17:44:10
Autor: Borys Pogoreło
Pic na wodę, fotomontaż?
Dnia Sat, 9 Apr 2011 16:35:01 +0200, Ikselka napisał(a):

Po pierwsze - NTG

Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
domowego.

 "Opis: Dom - budynek i miejsce w ktorym sie zyje."

 Nie naciągaj. NTG. pl.biznes.banki. Tam już o tym była dyskusja.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-04-09 18:06:48
Autor: medea
Pic na wodę, fotomontaż?
W dniu 2011-04-09 16:35, Ikselka pisze:
[...]

Tak, tak. To równie dobrze można by tu p. o seksie porozmawiać. W końcu też w domu się go uprawia. Zazwyczaj. ;)

Dlaczego bojkotować BP? Nie po to zamieściam link. Ku przestrodze - inne
banki nie lepsze, jakby co do czego.

Abstrahując od tej dziennikarskiej kaczki, ogólnie za podejście do klienta i za beznadziejne reklamy z Majewskim, które kosztowały kupę forsy klientów banku.

Ewa

Data: 2011-04-09 20:59:59
Autor: Przesmiewca
Pic na wodę, fotomontaż?
medea <xxxx@poczta.fm> napisał(a):

Abstrahując od tej dziennikarskiej kaczki, ogólnie za podejście do klienta i za beznadziejne reklamy z Majewskim, które kosztowały kupę forsy klientów banku.

A innych bankow to nie kosztuja?

Data: 2011-04-10 00:17:37
Autor: Andrzej Lawa
Pic na wodę, fotomontaż?
W dniu 09.04.2011 16:35, Ikselka pisze:

Po pierwsze - NTG

Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
domowego.

Ty jesteś totalnie głupia czy może pijana?

Data: 2011-04-10 00:21:21
Autor: Ikselka
Pic na wodę, fotomontaż?
Dnia Sun, 10 Apr 2011 00:17:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Ja nie, ale Ty i owszem - jak widać po pisaniu. I cham w dodatku. Choć nie
wiem, czy to możliwe tak trzy w jednym...

Data: 2011-04-10 01:05:03
Autor: Andrzej Lawa
Pic na wodę, fotomontaż?
W dniu 10.04.2011 00:21, Ikselka pisze:
[...]

Proszę, proszę - tak jesteś napruta, że nawet masz omamy wzrokowe i drukowane pismo ci się rozmazuje przed oczami.

I cham w dodatku. Choć nie
wiem, czy to możliwe tak trzy w jednym...

Bezczelna menda z ciebie - pchasz się z offtopicznymi paszkwilami i jeszcze masz pretensje...

Paszła won krzyża bronić z resztą oszołomów (*plonk*)

Data: 2011-04-10 01:27:13
Autor: Ikselka
Pic na wodę, fotomontaż?
Dnia Sun, 10 Apr 2011 01:05:03 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Oszołomie, spadaj całować tyłek Putinowi razem z Tuskiem..

Data: 2011-04-10 19:44:12
Autor: Marek Giżyński
Pic na wodę, fotomontaż?

Paszła won krzyża bronić z resztą oszołomów (*plonk*)

Oszołomie, spadaj całować tyłek Putinowi razem z Tuskiem..

No i dzieki Andrzejowi wyszedl PiSuar z nory. :D

m.

Data: 2011-04-10 20:53:52
Autor: Przesmiewca
Pic na wodę, fotomontaż?
Marek Giżyński <__USUN_TO__gira@go2.pl> napisał(a):

Paszła won krzyża bronić z resztą oszołomów (*plonk*)

Oszołomie, spadaj całować tyłek Putinowi razem z Tuskiem..

No i dzieki Andrzejowi wyszedl PiSuar z nory. :D

Zawsze sie zastanawialem, skad sie bierze tepota wyborcow, ktorzy poza PO i PIS
nic nie widza. Ba, jesli ktos napisze jakies zle slowo przeciwko jakiemus debilowi z rzadu,
to od razu go szufladkuja. Ale co sie dziwic, jacy wyborcy taki potem narod.

Data: 2011-04-11 10:28:34
Autor: Marek Giżyński
Pic na wodę, fotomontaż?
W dniu 2011-04-10 20:53, Przesmiewca pisze:
[...]

Ty zobacz - a ja mam zupelnie takie samo zdanie ja napisales.

m.

Data: 2011-04-11 14:13:44
Autor: Przesmiewca
Pic na wodę, fotomontaż?
[...]

Watpie po tym co napisales.

Data: 2011-04-11 19:52:06
Autor: Marek Giżyński
Pic na wodę, fotomontaż?
W dniu 2011-04-11 14:13, Przesmiewca pisze:
[...]

Jakos to przeboleje.

m.

Data: 2011-04-10 21:05:49
Autor: Ikselka
Pic na wodę, fotomontaż?
Dnia Sun, 10 Apr 2011 19:44:12 +0200, Marek Giżyński napisał(a):

Paszła won krzyża bronić z resztą oszołomów (*plonk*)

Oszołomie, spadaj całować tyłek Putinowi razem z Tuskiem..

No i dzieki Andrzejowi wyszedl PiSuar z nory. :D

Nigdzie się nie chowałam. Więc całuj i Ty.

Data: 2011-04-11 10:29:02
Autor: Marek Giżyński
Pic na wodę, fotomontaż?
W dniu 2011-04-10 21:05, Ikselka pisze:
[...]

Za stara dla mnie jestes. :)

m.

Data: 2011-04-11 11:11:51
Autor: Ikselka
Pic na wodę, fotomontaż?
Dnia Mon, 11 Apr 2011 10:29:02 +0200, Marek Giżyński napisał(a):

[...]

Ty dla mnie za głupi - czytaj tekst, on Ci dokładnie mówi, kogo masz
całować i z kim do spółki.

Data: 2011-04-11 09:33:45
Autor: Andrzej Ława
Pic na wodę, fotomontaż?
W dniu 10.04.2011 19:44, Marek Giżyński pisze:

Paszła won krzyża bronić z resztą oszołomów (*plonk*)

Oszołomie, spadaj całować tyłek Putinowi razem z Tuskiem..

No i dzieki Andrzejowi wyszedl PiSuar z nory. :D

Pisuar jak pisuar - po prostu tępa moherówa, która parę dekad temu
rzewnie płakałaby nad grobem Stalina.

Jaki jest konkretny obiekt kultu czy też "jedynie słuszna linia" - dla
takich nie ma znaczenia. Ważne, że są.

Data: 2011-04-09 21:00:59
Autor: Przesmiewca
Pic na wodę, fotomontaż?
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Norma. Dla banku taki klient sie nie liczy.

Data: 2011-04-09 23:54:24
Autor: Ikselka
Pic na wodę, fotomontaż?
Dnia Sat, 09 Apr 2011 21:00:59 +0200, Przesmiewca napisał(a):

(...)
Norma. Dla banku taki klient sie nie liczy.

Ale jego pieniądze i owszem - skoro nie chcą oddać.

Pic na wodę, fotomontaż?