Pic posługuje się skradzionym hasłem.

Data: 2011-08-27 18:09:50
Autor: Przemysław W
Pic posługuje się skradzionym hasłem.
Podczas konwencji zaprezentowano hasło kampanii PiS "Polaków stać na więcej!". Przypomina ono hasło brytyjskiej Partii Pracy z lat 90., które brzmiało "Stać cię na więcej" (takie samo miała w Polsce w 1997 roku Unia Pracy).

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10184440,Kaczynski_na_konwencji_PiS__Polacy_nie_dali_sie_oszukac.html#ixzz1WFJv94VH

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Pic posługuje się skradzionym hasłem.