Pic promuje swoich kandydatów.

Data: 2011-09-20 08:17:14
Autor: Przemysław W
Pic promuje swoich kandydatów.
Przypadki chodzą po politykach. Zbigniew Girzyński kandyduje z PiS w Toruniu, a ponieważ ma na liście wyborczej dobre trzecie miejsce, partia zafundowała mu billboardy.

Radość była jednak chwilowa, bo promocja ominęła cel o kilkaset kilometrów. Swą smutną historię poseł opisał mi wczoraj w SMS-ie:

''Po raz drugi w historii dostałem kilka billboardów od partii. Pierwszy raz było to w 2005 r., tylko że wtedy powieszono je w Częstochowie, myląc mnie z tamtejszym posłem PiS Szymonem Giżyńskim. Przez sześć lat opowiadałem to jako dowcip. I pewnie zapadł w pamięć, bo w tej kampanii też wiszę w Częstochowie. Pozdrawiam z Torunia Zbigniew Girzyński''.

Z tej ponurej sprawy da się jednak wysnuć dwa wnioski optymistyczne.

Poseł Girzyński podszedł do sprawy zupełnie jak nie PiS-owiec. Nie oskarżył rządu o ''zmasowany atak na swoją osobę'' jak niedawno Beata Kempa.

Słowa uznania należą się także jego partii. W 2005 r. billboardy z Szymonem Giżyńskim wisiały pomyłkowo w Toruniu, teraz - już po bożemu - w Częstochowie. Szkoda tylko, że obok toruńskiego Girzyńskiego. Ale i tak PiS podwoił skuteczność. Już prawie umie promować swoich kandydatów w tych okręgach, w których kandydują.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10317963,PiS_nie_wcelowal_w_Torun.html#ixzz1YTFKyM00

Przemek

--

Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za swoją wypowiedź,
 jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją miękkich narkotyków.

Adam Hofman i Tomasz Poręba politycy PiS przyznają, że mówili nieprawdę twierdząc,
 iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach..

Pic promuje swoich kandydatów.