Pic wyszedł na ulice.

Data: 2012-03-15 15:07:07
Autor: Przemysław W
Pic wyszedł na ulice.
http://wyborcza.pl/1,75248,11345504,PiS_wyszedl_na_ulice.html

Na koniec zebrani odśpiewali hymn.

Kaczyński też? Jeśli tak, to ta cała manifestacja jest tyle warta ile hymn w wykonaniu kurdupla.

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Data: 2012-03-15 22:55:29
Autor: boukun
Pic wyszedł na ulice.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jjst2g$7ba$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyżbyś był za zapierdalaniem do 67 lat czyli do usranej śmierci, dla bandy rządzącej, by im się żyło lepiej?

Liczy sie intencja i tu trzeba PiS poprzeć, a nie sobie na złość odmrozić uszy...

boukun

Data: 2012-03-15 22:05:45
Autor: el-sz-pic-a
Pic wyszedł na ulice.

> [...]

rządzącej, by im się żyło lepiej?

Liczy sie intencja i tu trzeba PiS poprzeć, a nie sobie na złość odmrozić uszy...

popieram i w ramach tej mojej aktywnej moznosci ich po-parcia bede dalej zucac systematycznie drobnym brukiem w szyby redakcji wybornej-inaczej... --

Data: 2012-03-16 18:15:47
Autor: Przemysław W
Pic wyszedł na ulice.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Czyżbyś był za zapierdalaniem do 67 lat czyli do usranej śmierci, dla bandy rządzącej, by im się żyło lepiej?

Liczy sie intencja i tu trzeba PiS poprzeć, a nie sobie na złość odmrozić uszy...

Jaka jest intencja picu?

Przemek

Data: 2012-03-17 10:02:25
Autor: pluton
Pic wyszedł na ulice.

Jaka jest intencja picu?

Jarek na premiera, Tusk w więzieniu, pomnik
Lecha w każdym ogródku (nie może być puszka, butelka - co najmniej 0.6).

Nullification

Data: 2012-03-17 19:45:06
Autor: boukun
Pic wyszedł na ulice.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jjvsjb$nhi$1inews.gazeta.pl...

[...]

Protest, przeciwko podwyższeniu wieku emerytalnego dla polskich niewolników przez reżim Tuska..., do 67 lat, czyli usranej śmierci...

boukun

Data: 2012-03-17 21:02:35
Autor: Przemysław W
Pic wyszedł na ulice.

Protest, przeciwko podwyższeniu wieku emerytalnego dla polskich niewolników przez reżim Tuska..., do 67 lat, czyli usranej śmierci...

boukun

chcsz nędzy dla własnych dzieci?

Przemek

--

"Kto nas będzie uczył moralności?! Tadeusz Rydzyk obsługujący kadzielnice kłamstwa i nienawiści?!
 Czy ci, którzy utrzymają kontakt z podejrzanym o szmalcownictwo Kobylańskim?!"

Data: 2012-03-17 23:56:17
Autor: boukun
Pic wyszedł na ulice.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jk2ql1$e0o$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty idioto, twoje dzieci są już pokrzywdzone, takim ojcem...
Bandyci rządzą tym krajem, a ty jeszcze im w dupe bez mydła wchodzisz...

Won z Afganistanu, zabrać bankierom pensje i dać ludowi godne warunki życia...

W PRLu żyło się coraz lepiej, w kapitaliźmie coraz gorzej... Ale nas przyszłość z tą bandą czeka...

boukun

Data: 2012-03-18 07:56:35
Autor: Przemysław W
Pic wyszedł na ulice.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

W PRLu żyło się coraz lepiej...

Nie zapominaj kretynie, że nie każdy był komuchem włażącym bez wazeliny ówczesnej władzy, tak jak robiłeś to ty!  Do tego pustego łba ci nigdy nie przyszło, że może kiedyś być gospodarka rynkowa i myślałeś, iż przynależność do pzpr załatwi ci wszystko. Trzeba było zostać wojskowym albo księdzem, tak jak to robiła zdecydowana większość wiejskich chłopaków z wielodzietnych rodzin. Miałbyś zapewnioną egzystencję bez używania mózgu.

Przemek

Data: 2012-03-18 09:50:00
Autor: jadryś
Pic wyszedł na ulice.
W dniu 2012-03-18 07:56, Przemysław W pisze:
  Do tego pustego łba ci nigdy nie przyszło, że może kiedyś być gospodarka rynkowa

Przemek

Rynkowa, czyli jaka? Taka która pozwoli rozkraść wieloletni dorobek Polaków przez wąską grupę trzymającą władzę, a z nich samych porobić tanią siłę roboczą harującą? na obcych, ew. emigrantów zarobkowych? To cię Jacek rajcuje, albo nakaz gnojów którzy do śmierci każą pracować Polakom na emerytury? I ty masz o sobie mniemanie że twoja głowa (w odróżnieniu od boukunowej) jest pełna?

Data: 2012-03-18 10:12:33
Autor: Przemysław W
Pic wyszedł na ulice.
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał
Rynkowa, czyli jaka? Taka która pozwoli rozkraść wieloletni dorobek Polaków przez wąską grupę trzymającą władzę, a z nich samych porobić tanią siłę roboczą harującą? na obcych, ew. emigrantów zarobkowych?

Nie zapominaj, że obecne władze zostały wybrane w demokratycznych wyborach (po raz drugi sic!), a ekipie, która głosi poglądy podobne do twoich - podziękowano za lata 2005 - 2007.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gospodarka_rynkowa

cię Jacek rajcuje, albo nakaz gnojów którzy do śmierci każą pracować Polakom na emerytury? I ty masz o sobie mniemanie że twoja głowa (w odróżnieniu od boukunowej) jest pełna?

Mam świadomość, że następne pokolenie po przejściu na emeryturę lub rentę będzie głodowało.

Przemek

Data: 2012-03-18 20:00:56
Autor: jadryś
Pic wyszedł na ulice.
W dniu 2012-03-18 10:12, Przemysław W pisze:
[...]

Gdyby były demokratyczne to dano by społeczeństwu możliwość zagłosowania na nie dla podsuwanych im pod nos nazwisk szubrawców i złodziei! Wtedy nawet tacy jak ja poszliby głosować.

[...]

Co się martwisz - Tusk bis każe im pracować do 85ego roku życia.. Tak że większość z nich nigdy nie zobaczy żadnej emerytury na którą dziesięcioleciami płacą.

Data: 2012-03-18 21:11:26
Autor: Przemysław W
Pic wyszedł na ulice.
[...]

W jaki sposób ograniczono ci możliwość wybrania tych, których chcesz?

Przemek

Data: 2012-03-18 23:56:39
Autor: Jadrys
Pic wyszedł na ulice.
On Sun, 18 Mar 2012 21:11:26 +0100, Przemysław W <Bromy RP przed pisem@...pl> wrote:
> [...]
Wtedy
> nawet tacy jak ja poszliby głosować.

W jaki sposób ograniczono ci możliwość wybrania tych, których

Ponieważ porządni ludzie nie są nawet  dopuszczoni do kandydowania...

--
Kapitalista tym sie rozni od czowieka, ze brak mu cech ludzkich

Data: 2012-03-19 21:11:19
Autor: Przemysław W
Pic wyszedł na ulice.

Użytkownik "Jadrys" <kpp@lp.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.4312747689502339314news.atman.pl...
> [...]

chcesz?

Przemek

Ponieważ porządni ludzie nie są nawet  dopuszczoni do kandydowania...

Co ty bredzisz? Kto kogo i w jaki sposób nie dopuścił do kandydownia?

Przemek

Data: 2012-03-19 22:57:27
Autor: boukun
Pic wyszedł na ulice.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jk83t8$q36$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Ponieważ porządni ludzie nie są nawet  dopuszczoni do kandydowania...

Co ty bredzisz? Kto kogo i w jaki sposób nie dopuścił do kandydownia?

Mafia rządząca, POPiSSLDPSL... Układ okrągłego stołu, SBecja...

boukun

Data: 2012-03-20 01:14:18
Autor: Jadrys
Pic wyszedł na ulice.
On Mon, 19 Mar 2012 21:11:19 +0100, Przemysław W <Bro�my RP przed pisem@...pl> wrote:
Co ty bredzisz? Kto kogo i w jaki sposób nie dopuścił do
kandydownia?
Przemek

Ci informujacy Polaków że im się nie należy głos pozwalajacy skreślić podstawioną pod nos kandydatura szubrawca.

--
Kapitalista tym sie róni od czowieka, e brak mu cech ludzkich. Jest to tylko czekopodobny stwór...

Data: 2012-03-20 16:33:51
Autor: Przemysław W
Pic wyszedł na ulice.
Użytkownik "Jadrys" <kpp@lp.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.4500053582247379859news.atman.pl...
[...]

kto cię informował, że nie wolno ci kogoś skreślić?

Przemek

--

"Kto nas będzie uczył moralności?! Tadeusz Rydzyk obsługujący kadzielnice kłamstwa i nienawiści?!
 Czy ci, ktĂłrzy utrzymają kontakt z podejrzanym o szmalcownictwo Kobylańskim?!"

Data: 2012-03-20 17:35:52
Autor: boukun
Pic wyszedł na ulice.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jka811$s4d$1inews.gazeta.pl...
[...]

W dupie sobie możesz pokreśliuć, jak wszystkich wystawia mafioa, a bosów na czele...

Motłoch udający się na te hucpe mafii ma tylko swoich panów-bosów przyklepać...

boukun

Data: 2012-03-17 09:59:50
Autor: pluton
Pic wyszedł na ulice.
Na koniec zebrani odśpiewali hymn.

Kaczyński też? Jeśli tak, to ta cała manifestacja jest tyle warta ile hymn
wykonaniu kurdupla.

Podobno z kartki odśpiewał 3 zwrotki.

Nullification

Data: 2012-03-17 10:07:30
Autor: A. Filip
Warzywny: Pic wyszedł na ulice [Co zamiast hymnu dla PO?]
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
http://wyborcza.pl/1,75248,11345504,PiS_wyszedl_na_ulice.html

Na koniec zebrani odśpiewali hymn.

Kaczyński też? Jeśli tak, to ta cała manifestacja jest tyle warta ile
hymn w wykonaniu kurdupla.

Premier Tusk (PO) odśpiewuje jakiś inny hymn?

Ja bym mu zasugerował "Rotę" Konopnickiej:
"Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz" :-)

Data: 2012-03-17 20:26:09
Autor: Leprechaun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:873997ppd9.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Najlepiej śpiewaną po rosyjsku! Jedyny język obcy, który zna prezes PiS.

BomBel

Pic wyszedł na ulice.