Picie alkoholu ko³o sklepu na wsi - pytanie

Data: 2009-08-04 15:15:28
Autor: *piotr'ek*
Picie alkoholu ko³o sklepu na wsi - pytanie
Cze¶æ budynku nie jest ogrodzona i klienci wchodz± na teren w³a¶cicieli w wiadomym celu.

I tu jest przys³owiowy pies pogrzebany. Pozostaje zg³aszaæ g³o¶ne/wulgarne zachowania, bo piæ na prywatnym terenie nikt nikomu zabroniæ nie mo¿e.

In¿.prawa

Data: 2009-08-04 06:22:38
Autor: Jan Kowalski
[...]

No to do bani... Swoj± drog± trochê to bez sensu - po³owa wsi siedzi
non stop w odleg³o¶ci do 20 m od sklepu zalana i be³koc±ca, a ja nie
mogê wiele zrobiæ, bo to prywatna dzia³ka sklepowej. Echhh...

Data: 2009-08-04 17:30:42
Autor: *piotr'ek*
Picie alkoholu ko³o sklepu na wsi - pytanie
a ja nie mogê wiele zrobiæ, bo to prywatna dzia³ka sklepowej. Echhh...

Co w tym dziwnego. Na tzw.dzia³kach pracowniczych jest podobnie w ka¿dy weekend.

In¿.prawa

Picie alkoholu ko³o sklepu na wsi - pytanie