Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.

Data: 2009-07-17 19:44:52
Autor: Piter S.
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
Witam,
czy picie piwa bezalkoholowego (do 0,5% alk.) jest również niedozwolone w pewnych miejscach publicznych jak alkohol?

--
Piotr

Data: 2009-07-17 11:17:19
Autor: SzalonyKapelusznik
On 17 Lip, 19:44, "Piter S." <piot...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A picie piwa z innego opakowania niz butelka z etykieta lub puszki?

Data: 2009-07-17 20:39:44
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisał w wiadomości news:d811dc30-c06e-4661-94b0-e5ac6502d5e8o15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Zabronione, choć moim zdaniem zakaz ów jest bez sensu.

Data: 2009-07-17 20:39:24
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3qdv9$rla$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,
czy picie piwa bezalkoholowego (do 0,5% alk.) jest również niedozwolone w pewnych miejscach publicznych jak alkohol?

Nie ejst zabronione, bo to nie napój alkoholowy. Przy okazji nei ma zakazu picia napoi alkoholowych w miejscach publicznych.

Data: 2009-07-17 20:19:23
Autor: Jacek_P
Robert Tomasik napisal:
Nie ejst zabronione, bo to nie napój alkoholowy. Przy okazji nei ma zakazu picia napoi alkoholowych w miejscach publicznych.

Nie? To na jakiej podstawie straznicy miejscy i inni palkarze
scigaja amatorow browarka?
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-07-17 22:39:15
Autor: Jotte
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
W wiadomości news:h3qmcb$pnm$1srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
<Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> pisze:

Nie ejst zabronione, bo to nie napój alkoholowy. Przy okazji nei ma
zakazu  picia napoi alkoholowych w miejscach publicznych.
Nie?
Nie. Mógłby być najwyżej zakaz picia napojÓW alkoholowych w miejscach publicznych.
Ale nie ma.

To na jakiej podstawie straznicy miejscy i inni palkarze
scigaja amatorow browarka?
Na podstawie art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Często czynią to w sposób bezprawny.
Ponadto niektóre rady miejskie wydaliły z siebie uchwały rozszerzające zapisy ustawy.

--
Jotte

Data: 2009-07-17 21:04:25
Autor: Jacek_P
Jotte napisal:
Na podstawie art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i parku. :)

Ponadto niektóre rady miejskie wydaliły z siebie uchwały rozszerzające zapisy ustawy.

Czy rady miejskie sa uprawnione do takiej rozszerzajacej 'tworczosci'?
W koncu jest to dosc istotne ograniczenie swobody osobistej.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-07-17 23:20:30
Autor: Jotte
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
W wiadomości news:h3qp0p$reg$1srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
[...]

To łatwe, bo sama ustawa takie wymienia - plac.
Od siebie dodam ad hoc propozycję: np. skwer, parking, szalet miejski, brama.
A w ogóle to po co coś wymyślasz o miejscu "istotnie różnym"? Tego w ustawie nie ma.
I kto w ogóle miałby to oceniać?

[...]
No to co? Tu jest Polska.
Tu debile np. protestują przeciw imprezie, która ich gów..., guzik dotyczy i tyle samo powinna obchodzić:
http://www.propolonia.pl/

To i cóż zaskakującego np. w tym
http://www.krakow.pl/samorzad/straz_miejska/docs/3k0340.pdf ?

--
Jotte

Data: 2009-07-17 23:25:47
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:h3qp0p$reg$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Jotte napisal:
Na podstawie art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy o wychowaniu w trzeźwości i
przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i
parku. :)

Międzywale rzeki, place (ale tam akurat pić nie wolno), skwerki, cmentarze, zagajniki, lasy, podwórka, osiedla mieszkaniowe i cały szereg innych.

[...]

No włąśnie chyb anawet był wyrok, że nie.

Data: 2009-07-17 23:42:07
Autor: Baloo
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
"Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał

No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i parku. :)

Plaża :)
Chociaż w Trójmieście tam też nie wolno (albo nie wolno było - nie wiem, jak jest aktualnie)

Czy rady miejskie sa uprawnione do takiej rozszerzajacej 'tworczosci'?
W koncu jest to dosc istotne ograniczenie swobody osobistej.

Dlaczego uważasz, że to_istotne_ograniczenie?
Masz jakieś uzasadnione parcie na picie piwa akurat na środku chodnika? :)
W ustawie i rozporządzeniach rad miejskich chodzi głównie o zapobieganie szeroko pojętemu menelstwu.
Normalny człowiek tak czy siak pójdzie się raczej napić piwa (o wódce nie wspominając) w kulturalnych warunkach, a nie na murku czy pod płotem.

Data: 2009-07-18 02:06:35
Autor: zly
Dnia Fri, 17 Jul 2009 21:04:25 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i parku. :)

dopiero co czytalem o wyroku gdzie sedzia uzasadnial, ze ustawodawcy
oczywiscie nie chodzilo tylko o te konkretne miejsca, a wlasnie o miejsca
publiczne

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3903037.html o tu:

"Sąd jednak nie dał się przekonać. Wymierzył Konieczce karę 200 zł grzywny
i obciążył kosztami sądowymi w kwocie 130 zł. - Ustawodawcy, kiedy wyliczał
ulice, parki i place, nie chodziło o to, by nie pić alkoholu w kilku
wybranych miejscach, lecz o to, by nie spożywać go w miejscach publicznych
- mówiła sędzia Katarzyna Obst."

--
marcin

Data: 2009-07-18 08:44:03
Autor: Jacek_P
zly napisal:
[...]

Niezle. Sedzia rozszerzajaco interpretuje ustawe ograniczajaca
prawa obywatelskie. Naprawde niezle. I co z takim kwiatkiem zrobic?
I z taka sedzia?
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-07-18 11:42:42
Autor: kuba
Jacek_P pisze:
zly napisal:
[...]

Nie tylko ustawę ograniczającą prawa obywatelskie, ale wręcz ustawę karną... Skandal.

pozdrawiam
kuba

Data: 2009-07-18 15:09:39
Autor: tg
"kuba" <jturbanowicz@gmail.com> wrote in message news:h3s5ee$eni$1inews.gazeta.pl...
[...]

taaa, porownaj daty - jakos jej to nie zaszkodzilo:
http://www.rp.pl/artykul/163826.html
sedzia moze...

Data: 2009-07-19 21:22:36
Autor: Andrzej Lawa
tg pisze:

[...]

To właściwie po co nam to całe prawo? Słowo sędziego w Polsce mocniejsze
niż prawo - a jednocześnie są oni poza jakąkolwiek kontrolą.

Data: 2009-07-20 11:27:55
Autor: kuba
Andrzej Lawa pisze:
tg pisze:

[...]

Nie w tym rzecz. Po to jest prawo, żeby je interpretować. Tyle że od XVIII wieku uczy się prawników w cywilizowanym świecie, że prawa karnego w taki sposób interpretować nie wolno.

--
kuba

Data: 2009-07-17 22:50:16
Autor: Liwiusz

http://so.pwn.pl/lista.php?co=nap%F3j

--
Liwiusz

Data: 2009-07-17 22:35:29
Autor: robert
> [...]

Nie ejst zabronione, bo to nie napój alkoholowy. Przy okazji nei ma zakazu picia napoi alkoholowych w miejscach publicznych.
jest.

http://www.gazetakartuska.pl/modules.php?
op=modload&name=News&file=article&sid=3201&mode=thread&order=0&thold=0

Data: 2009-07-17 23:46:10
Autor: Baloo
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
<robert@mailinator.com> napisał

jest.

Nie ma czegoś takiego jak zakaz spożywania alkoholu w_miejscach_publicznych_.
Jest jedynie zakaz spożywania w konkretnych miejscach, które to miejsca wymieniono w ustawie.

Data: 2009-07-17 22:36:31
Autor: Piter S.
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3qh0s$a02$2inews.gazeta.pl...
[...]

Wyraźnie napisałem w PEWNYCH miejscach publicznych. Chodziło mi o te miejsca, w których spożywanie alkoholu jest zabronione (np. parki, ulice).

--
Piotr

Data: 2009-07-17 23:47:00
Autor: Baloo
"Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3qo14

Wyraźnie napisałem w PEWNYCH miejscach publicznych. Chodziło mi o te miejsca, w których spożywanie alkoholu jest zabronione (np. parki, ulice).

Możesz pić spokojnie gdzie chcesz.
Przypuszczalnie więcej alkoholu jest w zwykłym kefirze ;-)

Data: 2009-07-17 23:05:13
Autor: robert
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
Witam,
czy picie piwa bezalkoholowego (do 0,5% alk.) jest również niedozwolone w pewnych miejscach publicznych jak alkohol?

przelac do butelki po coca-coli i nikt sie nie przyczepi

Data: 2009-07-17 23:23:35
Autor: Jotte
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
W wiadomości news:12d2.00000123.4a60e789newsgate.onet.pl
robert@mailinator.com <robert@mailinator.com> pisze:

czy picie piwa bezalkoholowego (do 0,5% alk.) jest również
niedozwolone w  pewnych miejscach publicznych jak alkohol?
przelac do butelki po coca-coli i nikt sie nie przyczepi
Może zabawniej byłoby odwrotnie?
Przelać colę do puszki po piwie.
Będą lepsze jaja z bałwanami z SM czy tępymi trotuarowymi glinami. ;)

--
Jotte

Data: 2009-07-17 22:44:56
Autor: tg
"Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote in message news:h3qq3b$dk1$1news.dialog.net.pl...
Może zabawniej byłoby odwrotnie?
Przelać colę do puszki po piwie.
Będą lepsze jaja z bałwanami z SM czy tępymi trotuarowymi glinami. ;)

ta, tylko wtedy musialbys miec nagranie wideo z takiej prowokacji, albo
z pieciu wiarygodnych swiadkow, bo jak po miesiacu patrol na sali sadowej
stwiedzi ze piles piwo i byles pod wplywem to jestes w przyslowiowej dupie

Data: 2009-07-17 23:53:50
Autor: Jotte
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
W wiadomości news:ee2d3$4a60f0f6$59641b7f$14904news.upc.ie tg <aa@bb.cpl>
pisze:

Może zabawniej byłoby odwrotnie?
Przelać colę do puszki po piwie.
Będą lepsze jaja z bałwanami z SM czy tępymi trotuarowymi glinami. ;)
ta, tylko wtedy musialbys miec nagranie wideo z takiej prowokacji,
To w końcu mały kłopot.

albo
z pieciu wiarygodnych swiadkow, bo jak po miesiacu patrol na sali sadowej
stwiedzi ze piles piwo i byles pod wplywem to jestes w przyslowiowej dupie
To mogą próbować zrobić zawsze.
Ja tę hołotę widzę w akcji niemal codziennie na nieformalnym osiedlowym targowisku.
Bohatersko bydlaki ścigają handlujących urobkiem z działek staruszków, oferujących parę starych bluzeczek, wiekowych książek, chińskich koszulkek itp.
Ale do chlejących za sklepem piwo meneli nie podchodzą, bo tych meneli jest zwykle co najmniej kilku. No i jakby ich zaczepili, a potem dostali znów ten rejon, to mogłoby być już kilkunastu i przypomnieć ich sobie.

--
Jotte

Data: 2009-07-17 23:48:39
Autor: Baloo
Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
<robert@mailinator.com> napisał

przelac do butelki po coca-coli i nikt sie nie przyczepi

Trzeba być naprawdę nieźle zdesperowanym, żeby piwo przelewać do plastikowej butelki tylko po to, by móc się go napić na ulicy ;-)

Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.