Pick One

Data: 2009-10-19 00:37:28
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One
Cześć
na nba.com ruszyła gra Pick One. Zapraszam do dołączenia do ligi.
Nazywa się, co pewnie zaskoczy, PRSK. Link: http://fantasy.nba.com/pick_one/leagues/390

W zeszłym sezonie parę osób brało udział, ale się wykruszyli, nie
wiedzieć czemu, a walka o pierwsze miejsce trwała do samego końca
sezonu.

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-19 05:38:41
Autor: Wojtek
Pick One
On 19 Paź, 09:37, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
[...]

Zapowiada się niezła zabawa :)
Tekst "The catch: You can only use each player once throughout the
entire season" rozłożył mnie na łopatki ;))
Jestem w lidze.

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-19 13:01:11
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One
On 19 Paź, 14:38, Wojtek <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

Tekst "The catch: You can only use each player once throughout the
entire season" rozłożył mnie na łopatki ;))

Słabo znam angielski i może dlatego nie kumam, ale co jest
rozkładającego na łopatki w tym tekście? :)

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-19 23:10:45
Autor: Leszczur
Pick One
On 19 Paź, 22:01, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:

> [...]

> Pzdr - Wojtek

Słabo znam angielski i może dlatego nie kumam, ale co jest
rozkładającego na łopatki w tym tekście? :)

No bo jak to tak można pisać o "jednorazowym uzywaniu zawodnikow"? Toz
to nie sa chusteczki higieniczne! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-19 13:03:03
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One
[...]

O proszę, już się osiem osób zapisało. Nie zapomnijcie tylko
poustawiać sobie picków, bo widziałem w zeszłym sezonie, że był z tym
problem :)

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-26 05:39:37
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One
On 19 Paź, 08:37, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
[...]

Jako że sezon rusza jutro, to macie ostatnią szansę na zainstalowanie
się w lidze, by nie tracić punktów. Dołączać można jednak przez cały
sezon, ale nadrobienie strat może być trudne. Dodatkowo, jeśli macie
obawy, że nie dacie rady się angażować cały sezon, to się nie
przejmujcie. To nie fantasy, więc olanie po miesiącu na nikim nie
zrobi wrażenia ;]

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-27 07:15:35
Autor: Wojtek J.
Pick One
Wiecie, o której rusza Pick One? Nadal są tylko komunikaty "Player
Selection will be available October 27th, but you can create and join
leagues now." "You can make picks starting on October 27th when
rosters are finalized."
Tylko nie odpisujcie "As soon as rosters are finalized" ;)

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-27 07:48:48
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One
On 27 Paź, 15:15, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
[...]

Może jeszcze nie wstali - w końcu w LA jest jeszcze przed ósmą
rano ;]

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-27 08:54:09
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One
On 27 Paź, 15:48, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
> [...]

> Pzdr - Wojtek

Może jeszcze nie wstali - w końcu w LA jest jeszcze przed ósmą

Zaczęło działać - można ustawiać.

Pzdr. Washko

Pick One