Pick One

Data: 2009-10-19 05:38:41
Autor: Wojtek
Pick One
On 19 Paź, 09:37, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
Cześć
na nba.com ruszyła gra Pick One. Zapraszam do dołączenia do ligi.
Nazywa się, co pewnie zaskoczy, PRSK. Link:http://fantasy.nba.com/pick_one/leagues/390

W zeszłym sezonie parę osób brało udział, ale się wykruszyli, nie
wiedzieć czemu, a walka o pierwsze miejsce trwała do samego końca
sezonu.

Pzdr. Washko

Zapowiada się niezła zabawa :)
Tekst "The catch: You can only use each player once throughout the
entire season" rozłożył mnie na łopatki ;))
Jestem w lidze.

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-19 13:01:11
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One
On 19 Paź, 14:38, Wojtek <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

Tekst "The catch: You can only use each player once throughout the
entire season" rozłożył mnie na łopatki ;))

Słabo znam angielski i może dlatego nie kumam, ale co jest
rozkładającego na łopatki w tym tekście? :)

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-19 23:10:45
Autor: Leszczur
Pick One
On 19 Paź, 22:01, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:

> [...]

> Pzdr - Wojtek

Słabo znam angielski i może dlatego nie kumam, ale co jest
rozkładającego na łopatki w tym tekście? :)

No bo jak to tak można pisać o "jednorazowym uzywaniu zawodnikow"? Toz
to nie sa chusteczki higieniczne! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Pick One