Pick One Challenge

Data: 2010-10-22 02:20:20
Autor: Wojtek J.
Pick One Challenge
Na nba.com jest nowy Pick One Challenge. Chętnych zapraszam do ligi
PRSK :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-10-22 06:08:11
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One Challenge
On 22 PaĽ, 11:20, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
Na nba.com jest nowy Pick One Challenge. Chętnych zapraszam do ligi
PRSK :)

Pzdr - Wojtek J.

Obecny!
Czy ja dobrze widzę, że komentarze będ± dostępne na facebooku??

Pzdr. Washko

Data: 2010-10-22 06:52:07
Autor: Wojtek J.
Pick One Challenge
On 22 PaĽ, 15:08, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:

Czy ja dobrze widzę, że komentarze będ± dostępne na facebooku??

Przy zakładaniu pytał czy facebook, czy trash talk (cokolwiek to
znaczy). Zostawiłem ustawienia domy¶lne. Zmienić teraz już nie można,
ale mozna zmienić nazwę ligi i założyć PRSK z trash talk.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-10-22 13:21:33
Autor: Wojtek J.
Pick One Challenge
> [...]

> Pzdr - Wojtek J.

Obecny!
Czy ja dobrze widzę, że komentarze będ± dostępne na facebooku??

Zrobiłem now± ligę PRSK. Teraz można komentarze wpisywac tak jak w
zeszłym roku (trash talker :-)) Tych, którzy już się zapisali proszę o
przepisanie się :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-10-22 17:19:09
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Pick One Challenge
Dnia 22-10-2010 o 11:20:20 Wojtek J. <w.janowiak@interia.pl> napisał(a):

Na nba.com jest nowy Pick One Challenge. Chętnych zapraszam do ligi
PRSK :)

Pzdr - Wojtek J.

I ja się zgłaszam.
Na marginesie - my¶lę, że niepotrzebnie zaczęli grzebać w zasadach.

pzdr
kszyhu

Data: 2010-10-22 08:23:32
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One Challenge
On 22 PaĽ, 17:19, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 22-10-2010 o 11:20:20 Wojtek J. <w.janow...@interia.pl> napisał(a):

> [...]

> Pzdr - Wojtek J.

I ja się zgłaszam.
Na marginesie - my¶lę, że niepotrzebnie zaczęli grzebać w zasadach.

A co się zmieniło?

Pzdr. Washko

Data: 2010-10-22 17:52:18
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Pick One Challenge
Dnia 22-10-2010 o 17:23:32 Tomasz WaszczyĹ„ski <washko@washko.org>  napisaĹ‚(a):

On 22 PaĹş, 17:19, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 22-10-2010 o 11:20:20 Wojtek J. <w.janow...@interia.pl> napisał(a):

> Na nba.com jest nowy Pick One Challenge. Chętnych zapraszam do ligi
> PRSK :)

> Pzdr - Wojtek J.

I ja się zgłaszam.
Na marginesie - myślę, że niepotrzebnie zaczęli grzebać w zasadach.

pzdr
kszyhu

A co się zmieniło?

New for the 2010-11 season: Bonuses/unlocks!
If your selected player achieves one of the Daily or Weekly bonus targets  below, you will be able to select one of your previously-used players in  any future game.

POTENTIAL DAILY BONUSES/UNLOCKS

     * Triple-double (PRA combination only)
     * Non-rookie PRA of 60 or higher

POTENTIAL WEEKLY BONUSES/UNLOCKS

     * PRA of 300 or higher for a Week (Mon - Sun)

BONUS RULES

     * Daily bonuses cannot be combined (i.e., triple-double and non-rookie  PRA of 60 or higher). In other words, even if you were to achieve both  bonuses in a single game performance, you earn one unlock bonus only.
     * The unlock bonus can only be applied to a player whom you have  already used. In other words, if you have an "unlock" available and you  haven't yet used Lebron James, the you would not be able to select Lebron  James twice in the future.
     * Players can only be “unlocked” once. In other words, no player can  be used more than twice in the entire season – once as a regular selection  and once as a bonus/unlock selection.

--
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2010-10-22 09:00:52
Autor: Tomasz Waszczyński
Pick One Challenge
On 22 PaĹş, 17:52, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 22-10-2010 o 17:23:32 Tomasz Waszczyński <was...@washko.org>
napisał(a):

> [...]

     * Players can only be “unlocked” once.. In other words, no player can
be used more than twice in the entire season – once as a regular selection

InteresujÄ…ce.

Pick One Challenge