Pick One Challenge okiem "czuciowca" (troch ę długie wyszło)

Data: 2009-12-16 09:35:10
Autor: s
Pick One Challenge okiem "czuciowca" (troch ę długie wyszło)
(...)
Kończąc, podejrzewam, że dla starych FB-wyjadaczy Pick One Challenge jest tylko dodatkiem do dania głównego (na który większość z Was i tak pewnie nie ma ochoty).
Dla mnie jest całkiem niezłym wstępem, jeśli kiedyś skuszę się na FB.
Jeszcze rok temu wystarczyły mi skróty spotkań na nba.com niejako "do śniadania" i sprawdzenie "osiągów" Gortata. Ostatnio, pierwszą rzeczą, jaką robię, zanim dobrze otworzę oczy, jest sprawdzenie statsów na wap.nba. I trochę wstyd przyznać, ale kilka razy zdarzyło mi się przywitać dzionek donośnym "k... mać".
Wciągnęło mnie na maksa.
I nie żałuję.

Skad my to znamy...:-)
Bardzo fajny post.

Twoj adres mailowy z posta nie bardzo dziala, moglbys zlapac mnie na priva? gg: 3110770 lub slmroz(at)wp.pl

Pozdr

Pick One Challenge okiem "czuciowca" (troch ę długie wyszło)