Picnic bike... Fajne, ale przejdźmy do szczegółó w.

Data: 2013-04-11 14:44:14
Autor: rmikke
Picnic bike... Fajne, ale przejdźmy do szczegółó w.
http://u.42.pl/2JQf

Zdjęcie pchają mi przed nos już od paru dni, ale dopiero teraz zwróciłem
uwagę na jeden mało (chyba) istotny dla meritum szczegół.

Mianowicie, co to jest to czerwone na tylnym trójkącie?

Data: 2013-04-12 08:29:50
Autor: p0li
T->Dnia 2013-04-11 23:44:14 niejaki rmikke napisał:
[...]

na 99% jest to nabój z CO2 (taki jakie są w nowych syfonach) widać też przewód idący od naboju do przodu i znikający pod otwartym blatem

ale po co? nie wiem

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2013-04-12 10:34:30
Autor: Andrzej W.
[Piątkowo] Picnic bike... Fajne, ale przejdźmy do szczegółów.
W dniu 2013-04-11 23:44, rmikke pisze:
Mianowicie, co to jest to czerwone na tylnym trójkącie?

Nitro....

--
AWa.

Picnic bike... Fajne, ale przejdźmy do szczegółó w.