Pico PSU - czy to jest coś sensownego?

Data: 2015-10-11 13:17:26
Autor: ww
Pico PSU - czy to jest coś sensownego?
On 2015-10-09 18:45, JaceK wrote:
Chciałbym zasilić płytę z atomem, dyskami, pamięci±. Znalazłem takie cudo: http://allegro.pl/i5703198494.html

Czy da radę udĽwign±ć sprzęt? Nie spali się ot tak po prostu lub nie spali mi sprzętu? Chińszczyzna, której można zaufać czy badziew? Jakie s± Wasze do¶wiadczenia z takimi ustrojstwami?

Mam do tego zasilacz DELLA opisany jako 220W i tam przewód 12V składa się z 6 żył (po
  3 grube żyły na plus i minus). W tym czym¶ masz jeden cienki kabelek na wszystko. A to gówniane
zł±cze zasilania ? Nie zdziwiłbym się gdyby to było projektowane na max kilka A.

Pokazałem to elektronikowi to tylko popatrzył na te czę¶ci i się u¶miechn±ł.

Osobi¶cie używam w czym¶ takim:

https://picasaweb.google.com/etet100/KomputerekITX?authkey=Gv1sRgCIb20cHw84Pg4wE

To nie potrzebuje pewnie więcej niż 60W i więcej bym raczej nie zaryzykował.

Pico PSU - czy to jest coś sensownego?