Picowscy idioci.

Data: 2011-12-18 14:01:06
Autor: Przemysław W
Picowscy idioci.
Znana publicystka nie przebierała w słowach. Monika Olejnik nazwała idiotami ludzi niosących transparent o "obozie koncentracyjnym Europa" 13 grudnia w marszu zorganizowanym przez PiS.

Gorąco było w Radiu ZET. W programie "Siódmy dzień tygodnia" goście Moniki Olejnik komentowali między innymi treść niektórych transparentów, jakie nieśli uczestnicy marszu zwołanego przez szefa PiS Jarosława Kaczyńskiego.

Rzecznik Prawa i Sprawiedliwości Adam Hofman stwierdził, że nie może brać odpowiedzialności za wszystkie hasła, jakie pojawiły się podczas manifestacji, która miała wyrażać sprzeciw wobec polityki zagranicznej Donalda Tuska i Radosława Sikorskiego. Adam Hofman dodał, że w demokracji każdy może głosić poglądy, jakie chce.

"Po raz drugi w tym studiu zapachniało PRL. Mamy wolność słowa, mamy demokrację, mamy jeszcze wolną Rzeczpospolitą, ludzie mogą przynosić różne transparenty, nawet jeśli ja się z nimi nie zgadzam" - mówił Hofman.

Kiedy Monika Olejnik zapytała Tadeusza Cymańskiego z Solidarnej Polski o transparenty: "Konzentration lager Europa" i "Europa macht frei", europoseł odparł: "Dostrzegam pewne różnice, można powiedzieć. Powiedziałem z przekąsem, ponieważ uważam, że to pytanie nie jest dobrze postawione. To, co wolno, a czego nie wolno, określa konstytucja i kodeks karny, a wolność jest różnie wykorzystywana".

Cymański przyznał, że takie hasła budzą kontrowersje: "To bardzo mocne określenia, te hasła mogą bulwersować, ale to może też świadczyć o wielkich emocjach. (...) To są osoby, które bardzo ciężko przyjmują rzeczywistość, oceniają ją tak, jak tam jest napisane. To może bulwersować" - mówił eurodeputowany.

Wtedy wkroczyła Monika Olejnik. Publicystka prowadząca program w Radiu ZET powiedziała do polityka: "Ci ludzie są idiotami, powiedzmy to sobie wprost, są idiotami i to jest hańbiące. Dlaczego pan używa eufemizmów? To jest hańbiące, żeby nosić takie transparenty nosić, to jest obraza tych, którzy zginęli, to jest obraza tych, których rodziny zginęły. To jest po prostu skandal. A nie że <ludzie są zbulwersowani>, no bez przesady".

Według Moniki Olejnik, Jarosław Kaczyński powinien się odciąć od tych haseł: "Ja oczekuję tego, aby prezes PiS powie, że to było oburzające, że on się nie zgadza z tym, co mówił minister Sikorski, nie zgadza się z propozycjami rządu Polski, ale nie zgadza się z tymi transparentami".

Na to przyparty do muru Cymański zaczął się dystansować: "Ja tego nie bronię, ja tego nie akceptuję, ale nie nazwę jakiegokolwiek człowieka idiotą, bo to są ludzie którzy myślą inaczej niż my i trzeba to zrozumieć".

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/371588,monika-olejnik-o-demonstrantach-ci-ludzie-sa-idiotami.html

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-18 14:09:04
Autor: Biały.Murzyn.PL
Picowscy idioci.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jcko6j$oj9$1inews.gazeta.pl...
Znana publicystka nie przebierała w słowach. Monika Olejnik nazwała idiotami ludzi niosących transparent o "obozie koncentracyjnym Europa" 13 grudnia w marszu zorganizowanym przez PiS.

Nie uwazasz ze Olejnig dobrze by wygladala w mundurze SS ?
Ale na szpilkach.
Koniecznie.
I z bacikiem.

Data: 2011-12-18 15:56:16
Autor: pluton
Picowscy idioci.
Nie uwazasz ze Olejnig dobrze by wygladala w mundurze SS ?
Ale na szpilkach.
Koniecznie.
I z bacikiem.

Gdybu szla pod reke z Jarusiem w stringach, ktory ma w dupe
wetkniete strusie piorko, i tym bacikiem smyra Jarusia po dupsku,
to by pasowalo.

Nullification

Data: 2011-12-18 17:58:21
Autor: stevep
Picowscy idioci.
Dnia 18-12-2011 o 14:09:04 Biały.Murzyn.PL <bialy@murzyn.pl> napisał(a):

[...]

O Santa Madonna ratuj przed takim debilizmem.

--
stevep

Data: 2011-12-18 19:58:46
Autor: rAzor
Picowscy idioci.
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Przed samym sobą nie uciekniesz, "inrzynieże".
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 20:03:12
Autor: bully300
Picowscy idioci.
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Użytkownik - stevep napisał:

> O Santa Madonna ratuj przed takim debilizmem.

Przed samym sobą nie uciekniesz, "inrzynieże".

Widać żeś niedouk.

Data: 2011-12-18 20:03:15
Autor: bully300
Picowscy idioci.

Data: 2011-12-18 15:23:12
Autor: Leprechaun
Picowscy idioci.

[...]

Znana publicystka ma interesujące inicjały. Co do "obozu" miała zupełną rację. Idiota i pajac Hofman udawał strusia i wykręcał się jak PiSkorz. Przyciśniety "potepił" transprent za co pewnie wyleci z PiS.

BomBel

Data: 2011-12-18 20:09:07
Autor: jadrys
Picowscy idioci.
W dniu 2011-12-18 14:01, Przemysław W pisze:
[...]

Nie ma jak to obiektywizm dziennikarski.. Tym samym dołączyła do oszołomów typu Wildsteina i Pospieszalskiego.

Data: 2011-12-18 21:00:06
Autor: Przemysław W
Picowscy idioci.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Nie ma jak to obiektywizm dziennikarski.. Tym samym dołączyła do oszołomów typu Wildsteina i Pospieszalskiego.

Powiedziała obiektywną prawdę. Tylko idiota może porównywać UE do obozu koncentracyjnego.

Przemek

Data: 2011-12-21 20:40:09
Autor: jadrys
Picowscy idioci.
W dniu 2011-12-18 21:00, Przemysław W pisze:
[...]

Stała się stroną w zaistniałej sytuacji.. Rzecz niedopuszczalna w rzetelnym dziennikarstwie.

Picowscy idioci.