Picowska awanturnica straszy premierem Tuskiem.

Data: 2010-11-16 21:48:56
Autor: Azor jest pedałem
Picowska awanturnica straszy premierem Tuskiem.
Posłanka PiS Anna Sikora, wobec której warszawska prokuratura prowadzi postępowanie w sprawie znieważenia policjantów, chce pożalić się premierowi - donosi "Super Express". - Będę chyba musiała poskarżyć się do ministra Millera albo premiera Tuska. Tylko teraz przed wyborami nie mam czasu. Ale jestem zdecydowana tę sprawę wyjaśnić do końca - mówi sama zainteresowana.

Sikorze grozi rok więzienia. Chodzi o słynne już słowa "możecie mnie w d*pę pocałować, jestem posłem", które według policjantów z drogówki parlamentarzystka skierowała pod ich adresem. Prokuratura Rejonowa Warszawa-Żoliborz wszczęła już postępowanie w tej sprawie. Sikora odpiera zarzuty policji. Przyznaje, że była zdenerwowana, ale według niej "żadne niecenzuralne słowa nie padły".

Jak do tej pory prokuratorzy przesłuchali tylko policjantów z warszawskiego Żoliborza, którzy mieli tego pecha i zatrzymali do kontroli drogowej posłankę PiS.

http://politykier.pl/kat,1025817,wid,12855631,wiadomosc.html?ticaid=6b416

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Picowska awanturnica straszy premierem Tuskiem.