Picowska banda przy pomocy pedofilskiego kościoła i kiboli chce pogrążyć kraj w chaosie.

Data: 2011-09-21 22:32:53
Autor: Przemysław W
Picowska banda przy pomocy pedofilskiego kościoła i kiboli chce pogrążyć kraj w chaosie.

Jak w temacie.

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-21 22:36:07
Autor: Lorn
Picowska banda przy pomocy pedofilskiego kościoła i kiboli chce pogrążyć kraj w chaosie.
W dniu 2011-09-21 22:32, Przemysław W pisze:

Jak w temacie.

Bez przesady... Ludzie mają swój rozum i na taki agitujący kościół 'parafię' kasy nie dadzą ;-)

Data: 2011-09-21 13:41:16
Autor: Hans Kloss
Picowska banda przy pomocy pedofilskiego kościoła i kiboli chce pogrążyć kraj w chaosie.
On 21 Wrz, 22:36, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Bez przesady... Ludzie maj sw j rozum i na taki agituj cy ko ci
'parafi ' kasy nie dadz ;-)
Bredzisz platfonsie. Gdziekolwiek "agitują" tam ja osobiscie na tace
rzucam stówaka- i nie jestem w tym osamotniony. Zostaniecie zgnojeni,
inaczej byc nie może ,.Amen.
J-23

Data: 2011-09-21 22:43:56
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-21 22:41, Hans Kloss pisze:
On 21 Wrz, 22:36, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Bez przesady... Ludzie maj sw j rozum i na taki agituj cy ko ci
'parafi ' kasy nie dadz ;-)
Bredzisz platfonsie.

Czy można się innego komentarza po PiS`owskim wyznawcy spodziewać? :>

Gdziekolwiek "agitują" tam ja osobiscie na tace
rzucam stówaka- i nie jestem w tym osamotniony. Zostaniecie zgnojeni,
inaczej byc nie może ,.Amen.

Rzucaj nawet i dwie stówki, jakoś mi to spływa jak po kaczce? :>

Data: 2011-09-22 07:55:49
Autor: Przemysław W
Picowska banda przy pomocy pedofilskiego kościoła i kiboli chce pogrążyć kraj w chaosie.

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Bredzisz platfonsie. Gdziekolwiek "agitują" tam ja osobiscie na tace
rzucam stówaka- i nie jestem w tym osamotniony. Zostaniecie zgnojeni,
inaczej byc nie może ,.Amen.

Wszystko się zgadza. Debile dają na tacę, a normalni ludzie wychodzą z kościoła. Z drugiej strony gdzie taki lodziarz widział "stówaka". Komu zrobiłeś loda debilu?

Przemek

Data: 2011-09-22 07:59:40
Autor: Zdzisław Dziabas
Picowska banda przy pomocy pedofilskiego kościoła i kiboli chce pogrążyć kraj w chaosie.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
.......,,,
Wszystko się zgadza. Debile dają na tacę, a normalni ludzie wychodzą z
kościoła. Z drugiej strony gdzie taki lodziarz widział "stówaka". Komu
zrobiłeś loda debilu?

Przemek

Jesteś nie tylko chory, ale i zboczony. :-D

Data: 2011-09-22 15:23:05
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 07:59:40 Zdzisław Dziabas <przeghamy@te.wybohy.po>  napisał(a):

Użytkownik - Przemysław W napisał:
......,,,
[...]

A skąd u ciebie taka znajomość zboczeń zboku?

--
stevep

Data: 2011-09-22 07:57:44
Autor: Zdzisław Dziabas
Picowska banda przy pomocy pedofilskiego kościoła i kiboli chce pogrążyć kraj w chaosie.
Użytkownik - Przemysław W napisał:

Jak w temacie.

Przemek

Zmień lekarza! I to szybko, bo ten, który cie teraz prowadzi robi z ciebie balona i bierze kasę za darmo. :-D

Data: 2011-09-22 15:22:12
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 07:57:44 Zdzisław Dziabas <przeghamy@te.wybohy.po>  napisał(a):

[...]

Hmm, też jesteś na prochach jak twój oprezio?

--
stevep

Picowska banda przy pomocy pedofilskiego kościoła i kiboli chce pogrążyć kraj w chaosie.