Picowska hołota znowu ośmiesza Polskę za granicą!

Data: 2011-07-06 13:37:07
Autor: Przemysław W
Picowska hołota znowu ośmiesza Polskę za granicą!
- Sukces polskiej możliwy, gdy rząd będzie realnie będzie przestrzegać tych wartości. Od słów do czynów! - krzyczał w PE Zbigniew Ziobro, wytykając, że rząd nie przestrzega wolności słowa i praw opozycji
Odpowiedział mu Marek Siwiec z SLD: - Czy dobrze pamiętam, że to pan był ministrem sprawiedliwości, gdy uzbrojone bandy atakowały ludzi o 6 rano a jedna z pań, którą chcieliście zamknąć popełniła samobójstwo?

Tusk zebrał wiele wspaniałych recenzji. Chwalił go lider socjaldemokratów w Parlamencie Europejskim Martin Schulz, lider chadeckiej rodziny politycznej, Europejskiej Partii Ludowej (do której należy PO), Joseph Daul i współprzewodnicząca Zielonych Rebecca Harms.

Prof. Ryszard Legutko, wiceszef frakcji europejskich konserwatystów i reformatorów, w której drugą siłą co do wielkości jest PiS nie chwalił, zaatakował.

Wypomniał Tuskowi, że nasza prezydencja przypada na kampanię wyborczą. - Wszystkie gabinety w kampanii wyborczej pracują na zwolnionych obrotach, obawiam się ta prawidłowość może się powtórzyć - zauważył prof. Legutko.

A potem zwrócił się do premiera: - Mam nadzieję, że nie ulegnie pan pokusie, takie głosy są słyszalne w Polsce w obozie rządzącym, że ograniczy pan demokratyczną debatę, posługując się argumentem, że kto krytykuje rząd w czasie prezydencji szkodzi krajowi i Europie. Panie premierze, zamykanie ust konkurentom politycznym nie jest w Europie akceptowane (na sali słychać było gwizdy i oklaski).

Kolejnym mówcą był Zbigniew Ziobro. W minutowym wystąpieniu ostro zaatakował rząd Tuska, że pięknie mówi o wartościach, takich, jak wolność słowa, mediów, prawa opozycji, ale w praktyce ich nie przestrzega. Ziobro jako przykład podał "masowe zwolnienia w mediach publicznych dziennikarzy krytycznych wobec rządu", sprzedaż "Rzeczpospolitej", dziennika "najbardziej prestiżowego i najczęściej cytowanego".

- Sukces polskiej możliwy, gdy rząd będzie realnie będzie przestrzegać tych wartości. Od słów do czynów! - krzyczał Ziobro.

Zareagował europoseł SLD Marek Siwiec: - Czy dobrze pamiętam, że to pan był ministrem sprawiedliwości, gdy uzbrojone bandy atakowały ludzi o 6 rano a jedna z pań, którą chcieliście zamknąć popełniła samobójstwo? Czy dobrze pamiętam?

Ziobro znów zabrał głos, jeszcze bardziej zdenerwowany: - Dobrze pan pamięta, za naszych rządów zdarzało się, że policja wkraczała do ludzi podejrzanych o korupcję, ludzi władzy, bo tę władzę wykorzystali, by okradać ludzi. My walczyliśmy z korupcją, wy z ludźmi, którzy krytykują władzę.

Michał Kamiński, europoseł, kiedyś PiS: - Nie popieram eksportu obciachu z naszego kraju (brawa).

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9900249,Wojny_polsko_polskiej_cd__PiS_atakuje_rzad_w_Parlamencie.html#ixzz1RK9YU5Tf

Przemek

--

W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok, nie zostało
nic. Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły - stwierdził w radiu

Data: 2011-07-06 13:53:04
Autor: White Power
Picowska hołota znowu ośmiesza Polskę za granicą!
Naczelna hołota to jest PO i SLD

Data: 2011-07-06 14:49:15
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
 wrote:

Michał Kamiński, europoseł, kiedyś PiS: - Nie popieram eksportu obciachu z
naszego kraju (brawa).

Niezmiernie śmieszą mnie podobne wypowiedzi, jak i to całe strzępienie jęzorów w sprawie "prania własnych brudów na własnym podwórku" w dobie telewizji satelitarnej i internetu dostępnego nawet w afrykańskich wioskach. Śmieszy mnie zarówno w ustach ludzi związanych (choćby nawet tylko emocjonalnie) z: PO, PiS, SLD, PJN, jak i z czymkolwiek innym.

Ludzie obudźcie się! Żyjemy w ogromnym domu Wielkiego Brata, w którym nawet cichy szmerek bąka-tajniaka wszyscy słyszą, a co dopiero, gdy pralnię się uruchamia.

Notabene, Michaś dość mocno przyczynił się do ostatniej hucpy z notą dyplomatyczną w sprawie ojca Rydzyka i gdyby nie on, to nikt by nawet nie wiedział, że ojdyr był w PE.

Michaś czuwał, żeby bąka ojdyra wszyscy słyszeli - ściągnął zaprzyjaźniona tv24, zaalarmował Guardiana...

Ech, maładiec!
--
Pit

Data: 2011-07-06 18:29:27
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iv1hd6$4h6$1inews.gazeta.pl...
- Sukces polskiej możliwy, gdy rząd będzie realnie będzie przestrzegać tych wartości. Od słów do czynów! - krzyczał w PE Zbigniew Ziobro, wytykając, że rząd nie przestrzega wolności słowa i praw opozycji

Kompletny MATOŁ.

BomBel

Data: 2011-07-06 21:16:34
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e148e0d$1$2494$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wystąpienie tego przygłupa czuć na kilometr toruńskim oszustem.

Przemek

Data: 2011-07-06 19:24:36
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
> [...]
>
> Kompletny MATOŁ.
>
> BomBel

Wystąpienie tego przygłupa czuć na kilometr toruńskim oszustem.

 typowa retoryka mentalnej bolszewii.

Data: 2011-07-07 02:48:23
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv2cpk$g5k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z użyciem razwiedki?

--
stevep

Picowska hołota znowu ośmiesza Polskę za granicą!