Picowski cham chamem. Na wieki wieków. Amen.

Data: 2011-11-12 07:48:45
Autor: Przemysław W
Picowski cham chamem. Na wieki wieków. Amen.
O cnotę mądrości, porozumienia i zgody apelował prezydent Bronisław Komorowski w dniu Święta Niepodległości

Zaczął od siebie i dzień wcześniej dał tej cnocie najlepsze świadectwo. Było nim odznaczenie Zbigniewa Romaszewskiego orderem Orła Białego. Tak jak charakter patriotyzmu objawia się bardziej stosunkiem do "obcych" niż do "swoich", tak klasa polityka ujawnia się bardziej w jego stosunku do politycznych konkurentów niż wobec przyjaciół. A klasa głowy państwa ujawnia się tym, czy potrafi zaprzeczyć logice partyjniactwa.

Zbigniew Romaszewski, były senator wszystkich kadencji, związany z PiS, był i pozostaje radykalnym krytykiem nie tylko obozu liberalno-demokratycznego, ale i samego prezydenta. Jest to krytyka po ludzku dla Komorowskiego bolesna i niezasłużona, ale w oczach prezydenta niewpływająca na sprawiedliwą ocenę wielkich dokonań Romaszewskiego, jednej z ikon opozycji demokratycznej. Członek Komitetu Obrony Robotników; współtwórca wraz z żoną Zofią słynnego Biura Interwencyjnego niosącego ofiarom prześladowań wszelką pomoc; założyciel Komitetu Helsińskiego; działacz "Solidarności". W stanie wojennym organizował podziemne radio, był więziony i sądzony. Uczestnik Okrągłego Stołu. Za to wszystko po wielokroć zasłużył na najwyższe polskie odznaczenie.

Podobnym gestem było odznaczenie Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia m.in. Leny Dąbkowskiej-Cichockiej i Jana Ołdakowskiego za stworzenie Muzeum Powstania Warszawskiego. Prezydent wspomniał przy tej okazji z wdzięcznością o orędowniku Muzeum śp. Lechu Kaczyńskim.

Tego samego dnia - 10 listopada w kolejną miesięcznicę lotniczej katastrofy - wyznawcy religii smoleńskiej manifestowali pod Pałacem na Krakowskim Przedmieściu i kolejny raz odmawiali prawomocności demokratycznie wybranej głowie państwa. Ale jak bardzo by tego nie chcieli, prezydent swoimi słowami i czynami zaświadczył podczas niepodległościowych uroczystości, że jest także i ich prezydentem. Prezydentem wszystkich Polaków.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10631103,Cnota_madrosci.html#ixzz1dTH0nGsc

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-12 08:38:04
Autor: jadrys
Picowski cham chamem. Na wieki wiekĂłw. Amen.
W dniu 2011-11-12 07:48, Przemysław W pisze:
O cnotę mądrości, porozumienia i zgody apelował prezydent Bronisław Komorowski w dniu Święta Niepodległości

Przemek

O jaką cnotę porozumienia i zgody apelował prezydent skoro kolejne rządy rozumieją tylko argumenty siły? Np. siłę górniczych kilofów.. Czy głodówkami itp. protestami kiedy ktoś coś ugrał dla siebie, dla kraju?

Data: 2011-11-12 10:00:16
Autor:
On Sat, 12 Nov 2011 08:38:04 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

O jaką cnotę porozumienia i zgody apelował prezydent skoro kolejne rządy rozumieją tylko argumenty siły? Np. siłę górniczych kilofów.. Czy głodówkami itp. protestami kiedy ktoś coś ugrał dla siebie, dla kraju?

 skleroza nas tu nie dopadla. to ty m.in. broniles stadionowych
 bandytow tak jak dzisiaj biezesz w obrone wczorajsze hordy gnojkow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 10:00:16
Autor:
Picowski cham chamem. Na wieki wieków. Amen.
On Sat, 12 Nov 2011 07:48:45 +0100, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

O cnotę mądrości, porozumienia i zgody apelował prezydent Bronisław Komorowski w dniu Święta Niepodległości

 "przypadkowy" prezydent nie jest autorytetem dla
 "Jaroslaw-Polske-Zbaw". prawdziwym autorytetem sa hodrdy bandziorow,
 watahy kiboli i awanturnikow. destabilizacja panstwa lezy w interesie
 J.Kaczynskiego. jako prawdziwy patriota chce "spalic rzym" by na
 popiolach zbudowac rydzykokaczyland.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 18:49:03
Autor: pluton
Picowski cham chamem. Na wieki wieków. Amen.
 J.Kaczynskiego. jako prawdziwy patriota chce "spalic rzym" by na
 popiolach zbudowac rydzykokaczyland.

Oni sie serdecznie nienawidza. Albo rydzykoland, albo kaczystan.

Nullification

Picowski cham chamem. Na wieki wieków. Amen.