Picowski kandydat daje obiad za g³os!

Data: 2011-09-08 09:58:57
Autor: wekon
Picowski kandydat daje obiad za g³os!
"Przemys³aw W"  wrote in message news:j49n62$ara$1news.onet.pl...

zesra³ siê

Przemek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ja ci za to dam na obiad, ¿eby¶ poszed³ siê na¿reæ i choæ prze chwilê przesta³ fajdaæ na grupie. Podaj konto, mo¿e kto¶ siê jeszcze dorzuci.

wekon

Data: 2011-09-08 14:38:44
Autor: Przemys³aw W
Picowski kandydat daje obiad za g³os!
U¿ytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisa³

Ja ci za to dam na obiad, ¿eby¶ poszed³ siê na¿reæ i choæ prze chwilê przesta³ fajdaæ na grupie.

To nie moja wina, ¿e wszystko co zwi±zane z picem to jedno wielkie gówno.

Przemek

--

"O¶wiadczam, ¿e w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechni³em nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynaj± siê sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porêbê. Politycy PiS przyznaj± w nich, ¿e mówili nieprawdê twierdz±c, i¿Platforma Obywatelska ma b±d¼ to 'zerowy udzia³' w niektórych inwestycjach b±d¼ "nie bra³a w nich udzia³u" b±d¼ 'ogranicza³a na nie fundusze".

Data: 2011-09-08 12:54:38
Autor: obserwator
Picowski kandydat daje obiad za g³os!

To nie moja wina, ¿e wszystko co zwi±zane z picem to jedno wielkie gówno.

wielkie gowno zwiazane jest z partiami talibow wywodzacych sie z komuny: PSL,
PO i SLD.

Data: 2011-09-08 16:10:38
Autor: stevep
Picowski kandydat daje obiad za g³os!
Dnia 08-09-2011 o 09:58:57 wekon <wekon@op.pl> napisa³(a):

[...]

Przestañ ¿reæ gówna i pisaæ byle co.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-08 16:27:02
Autor: wekon
"stevep"  wrote in message news:op.v1htn0amv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

Zakoñcz starcze, wstydu oszczêd¼. Obsrywasz i tak gówniany juz w±tek.

wekon

Data: 2011-09-09 01:12:33
Autor: stevep
Picowski kandydat daje obiad za g³os!
Dnia 08-09-2011 o 16:27:02 wekon <wekon@op.pl> napisa³(a):

[...]

Na drzewo ma³po niecz³ekokszta³tna z czerwon± dup±.