Picowski kłamca Jarosław Kaczyński przeprosił tak jak nakazał mu sąd.

Data: 2009-11-30 07:58:32
Autor: Roger Perejro
Picowski kłamca Jarosław Kaczyński przeprosił tak jak nakazał mu sąd.
Prezes PiS przeprosił w dzienniku "Polska The Times" Ludwika Dorna za sugestię, jakoby były poseł PiS nie płacił alimentów na rzecz swoich dzieci. Przeprosiny nakazał Jarosławowi Kaczyńskiemu warszawski sąd.
"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia 30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się z obowiązków alimentacyjnych wobec swoich dzieci. Wypowiedź ta naruszyła dobre imię, cześć Ludwika Dorna oraz szacunek do jego osoby jako człowieka, polityka i parlamentarzysty" - tak brzmi treść oświadczenia Jarosława Kaczyńskiego opublikowana na stronie szóstej dziennika.

We wrześniu ub. r. w wywiadzie dla dziennika "Polska" prezes PiS mówił, że "niepłacenie alimentów przez ojców to wielki problem społeczny". - Nie mam najmniejszych wahań mówić: "Politycy PiS-u muszą być pod tym względem bez zarzutu". To nie jest prywatna sprawa, ale obowiązek warowany przez przepisy karne, a przede wszystkim obowiązek tworzący podstawy ładu społecznego. Mam nie tylko prawo, ale i obowiązek dyscyplinować działaczy PiS-u, jeśli otrzymuję informację o tym, że nie są tu odpowiednio rzetelni. Dotyczy to zarówno Ludwika Dorna, jak i innych, bo niejeden raz o tym rozmawiałem - te słowa oburzyły byłego wieceprezesa PiS.

Dorn w swoim pozwie wnosił, by sąd nakazał Jarosławowi Kaczyńskiemu m.in. przeprosiny za "nieprawdziwe zarzuty dotyczące alimentacji", które w 2008 r. miały doprowadzić do "zorganizowanej nagonki politycznej" w mediach na niego i usunięcia go z PiS.

Pod koniec października Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał kwietniowy wyrok Sądu Okręgowego nakazujący prezesowi PiS przeproszenie byłego kolegi partyjnego oraz wpłacenie 5 tys. zł na cel społeczny.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7312394,Jaroslaw_Kaczynski_przeprosil_Ludwika_Dorna.html

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Picowski kłamca Jarosław Kaczyński przeprosił tak jak nakazał mu sąd.