Picowski kłamca Zbigniewu Ziobru będzie przepraszał doktora Garlickiego.

Data: 2010-01-05 08:51:13
Autor: Artur Borubar
Picowski kłamca Zbigniewu Ziobru będzie przepraszał doktora Garlickiego.
Zbigniew Ziobro jeszcze w styczniu ma przeprosić doktora Garlickiego za słynne słowa "już nikt nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie" - pisze "Rzeczpospolita".
Musiałem zaciągnąć kredyt, by zdobyć środki na wykupienie czasu reklamowego w trzech TV (TVP, Polsacie i TVN - red) - żali się gazecie. Zbigniew Ziobro, dziś europoseł PiS.

To ciekawa deklaracja - jeszcze wczoraj mówił, że przeprosi w odpowiednim czasie , nie sprecyzował jednak, kiedy on nastanie.

Wyrok jest niesprawiedliwy"

Przeprosiny za słowa, które padły na konferencji w 2007 r., po tym jak dr Mirosław G. usłyszał zarzuty zabójstwa pacjenta i korupcji, będą kosztowały byłego ministra sprawiedliwości ok. 150 tys. zł. - Wykonam ten wyrok, mimo że jest niesprawiedliwy - mówi w "Rzeczpospolitej" Ziobro. - Pozbawiono mnie szansy przedstawienia dowodów, a nawet przesłuchania mnie. Poza tym w mojej sprawie orzekał sędzia, wobec którego zleciłem postępowanie mające ustalić, czy nie dopuścił się przestępstwa. Miałem powody sądzić, że będzie stronniczy - twierdził. Sąd Okręgowy w Krakowie uznał jednak, że nie było podstaw do wyłączenia sędziego.

Bardzo długie dwa tygodnie

Wyrok uprawomocnił się 9 grudnia 2008 roku i od tego momentu poseł miał 14 dni na jego wykonanie. Do dziś tego nie zrobił.

Walczył natomiast o to, by doszło do kasacji wyroku. Sąd Najwyższy jednak jego skargi kasacyjnej nie przyjął.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80323,7419788,Ziobro__przeprosze_Garlickiego_w_ciagu_trzech_tygodni.html

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Picowski kłamca Zbigniewu Ziobru będzie przepraszał doktora Garlickiego.