Picowski niedouk.

Data: 2011-08-31 21:20:33
Autor: zdumiony
Picowski niedouk.
W dniu 2011-08-31 21:14, Przemysław W pisze:
Wiceminister edukacji w rządzie Kaczyńskiego doniósł do prokuratury na
sklep ze śląskimi gadżetami. Bo uznał, że np. sprzedając mapę Śląska,
autorstwa Karola Miarki, nawołuje do zmiany granic

Poseł ma rację,
co sądzić o
Koszulki z napisem "Nie Niemiec, nie Polak, Ślązak", które rzekomo
nawołują do nienawiści na tle narodowościowym.

kimś kto nie uważa się już za Polaka ?

Data: 2011-08-31 21:32:32
Autor: Przemysław W
Picowski niedouk.
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j3m1hl$jnb$1news.onet.pl...
[...]

Sądzić, że manifestują swoją śląskość.

kimś kto nie uważa się już za Polaka ?

Ma takie prawo. Natomiast pic nie ma prawa decydować o tym kto jest Polakiem i gdzie jest Polska. Robiono to wielkrotnie.

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-08-31 20:33:24
Autor: HaMMeR
Picowski niedouk.
On 31 Sie, 21:32, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> napisał w wiadomościnews:j3m1hl$jnb$1news.onet.pl...

> [...]

Ma takie prawo. Natomiast pic nie ma prawa decydować o tym kto jest Polakiem
i gdzie jest Polska. Robiono to wielkrotnie.

Jak to, bezczelna meska sprzedajna dziwko, nie wolno mowic GDZIE JEST
POLSKA?
Toz to poszedles dalej kapusiu, niz organizacje 'slaskie' w Niemczech!
Zawsze wiedzialem sciero obca, ze z Polska nie masz nic wspolnego!!

Data: 2011-09-01 07:42:13
Autor: Przemysław W
Picowski niedouk.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Jak to, bezczelna meska sprzedajna dziwko, nie wolno mowic GDZIE JEST
POLSKA?

Polacy dobrze wiedzą gdzie jest Polska i żaden antypolski przybłęda bolszewicko - picowskiej proweniencji nie będzie Polakom wskazywał gdzie jest Polska, a gdzie jej nie ma. Ani na Jasnej Górze, ani nigdzie indziej. Rozumiesz podwarszawska szmato?

 Przemek

Data: 2011-09-01 01:46:44
Autor: Sonn
Picowski niedouk.
W dniu 2011-08-31 21:20, zdumiony pisze:
[...]

Polak narodowości śląskiej. Czego tu nie rozumiesz?
Odmawiasz polskim Cyganom bycia Romami?

--
Sonn

Picowski niedouk.