Picowski obłudnik.

Data: 2009-12-17 14:31:47
Autor: awe
Picowski obłudnik.
Leczysz sie w koncu ? Jesli nie absolutnie nie mam zamiaru czytac zadnego twojego linka
awe

Data: 2009-12-17 18:06:22
Autor: Roger Perejro
Picowski obłudnik.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Leczysz sie w koncu ? Jesli nie absolutnie nie mam zamiaru czytac zadnego twojego linka

No chyba się rozpłaczę, he, he, he! A cóż ty możesz zrozumiec z tego co ja piszę. Jesteś zaprogramowamy i chociażby ci pic nasrał  na głowę, to powiesz, że śnieg pada.

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-18 01:07:56
Autor: awe
Picowski obłudnik.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hgdoei$uqu$1news.onet.pl...
[...]

ty debilu naprawde sie leczy, a co ty w koncu od siebie choc raz napisales. pastujesz od rana do wieczora wieszczu
awe

Picowski obłudnik.