Picowski pieniacz stanie przed sądem!

Data: 2011-10-20 14:20:58
Autor: Przemysław W
Picowski pieniacz stanie przed sądem!
Damien Perquis przekazał prawnikom pełnomocnictwo, aby wytoczyli proces o zniesławienie Janowi Tomaszewskiemu. Co na to sam zainteresowany? - Wypowiadałem się o piłkarzu, a nie o człowieku - podkreśla w rozmowie z Futbolnews.pl. Przyznaje, że użył ostrych słów celowo.

- Powiedziałem o nim "odpad, futbolowy śmieć". Podtrzymuje je. Użyłem tych słów z premedytacją, żeby naświetlić pewien problem. Mam takie prawo jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Polski. Nie zgadzam się na takie postępowanie, brzydzę się tym, co robi Perquis czy Eugen Polanski - podkreśla Tomaszewski.

Poseł-elekt nie obawia się procesu. - Wszędzie zaznaczałem, że nie mówię o nim jako o człowieku, ale o piłkarzu. Jego prawo jest wytoczyć mi proces, Polska to demokratyczny kraj. Dziwię się tylko, dlaczego zrobił to tak późno - uważa. Tomaszewski jeszcze raz przypomina, że jest zdania, że Perquis wybrał występy dla Polski ze względów czysto koniunkturalnych. Uważa, że zdecydował się na taki krok tylko dlatego, że nie miał szans na grę dla Francji.

Krok Perquisa skomentował m.in. Roman Kołtoń. Napisał: "To ważny moment w debacie publicznej, w której wielu atakuje poniżej pasa. Zawsze byłem za wolnością mediów, wolnością opinii. Zarazem jestem przeciwny rozpowszechnieniu kłamstwa, przeciwny chamskim atakom, których jednym celem jest wypromowanie własnej osoby". Co na to Tomaszewski? - Kto to jest Kołtoń? Partnerem do rozmowy może być Zbigniew Boniek czy Michał Listkiewicz, a nie jakiś Kołtoń - dodaje były reprezentant Polski.

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/reprezentacja/damien-perquis-pozwal-do-sadu-jana-tomaszewskiego,1,4885820,wiadomosc.html

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-20 14:25:50
Autor: oyster
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Damien Perquis przekazał prawnikom pełnomocnictwo, aby wytoczyli proces
o zniesławienie Janowi Tomaszewskiemu. ............

Już po wyborach, ojciec. Czego wy się tak boicie tego PiSu, cykory?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 14:28:28
Autor: Przemysław W
Picowski pieniacz stanie przed sądem!

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał

Już po wyborach, ojciec. Czego wy się tak boicie tego PiSu, cykory?

No, wypad do sitka.

Przemek

Data: 2011-10-20 14:33:31
Autor: oyster
[...]

Umiesz obsługiwać? :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 16:09:47
Autor: stevep
Dnia 20-10-2011 o 14:25:50 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

[...]

Boimy się kretynie, że jak ich genialny strateg poprowadzi do kolejnej  klęski to popełnią zbiorowe harakiri.

--
stevep

Data: 2011-10-20 16:13:04
Autor: oyster
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Po co? Macie dość morderczych oszołomów pokroju Profesura Muchy czy Ryśków C., to sami sobie poradzicie.
Tylko czemu tak na dzień dobry sracie w pory?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 16:13:04
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:09:47 +0200, stevep napisał(a):

Boimy się kretynie, że jak ich genialny strateg poprowadzi do kolejnej  klęski to popełnią zbiorowe harakiri.

Nie bój żaby. Harakiri to już mamy - ogólnopaństwowe, tylko TY jeszcze o
nim nie wiesz...
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-20 16:18:02
Autor: stevep
Dnia 20-10-2011 o 16:13:04 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

To na co czekasz, będzie jednego kretyna mniej.

--
stevep

Data: 2011-10-20 16:21:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7p3nd$sjt$1news.onet.pl...
[...]

Jaś zgłupiał do reszty. Podobnie jak jego guru miał zawsze parcie na władzę.

BomBel

Data: 2011-10-20 17:49:27
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-20 14:20, Przemysław W pisze:
Co na to Tomaszewski? - Kto to jest Kołtoń? Partnerem do rozmowy może
być Zbigniew Boniek czy Michał Listkiewicz, a nie jakiś Kołtoń - dodaje
były reprezentant Polski.

Widze ze Jan Tomaszewski bedzie pelnil w bowtm klubie PIS role Nelli Rokity z poprzedniego "sezonu", czyli osoby wydajacej sie cennym nabytkiem aby w koncu okazac sie zbednym balastem...

--
the_foe

Data: 2011-10-20 21:09:03
Autor: Przemysław W
Picowski pieniacz stanie przed sądem!

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał

Widze ze Jan Tomaszewski bedzie pelnil w bowtm klubie PIS role Nelli Rokity z poprzedniego "sezonu", czyli osoby wydajacej sie cennym nabytkiem aby w koncu okazac sie zbednym balastem...

Poziomem umysłowym zapewne nie odbiegają od siebie.

Przemek

Data: 2011-10-21 14:18:56
Autor: mkarwan
Picowski pieniacz stanie przed sądem!
Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7p3nd$sjt$1news.onet.pl...

Przemysław W., znany w Polsce ze względu na ?pomroczność jasną", znów spotka się z wymiarem sprawiedliwości. Grozi mu dwa lata za jazdę po pijanemu
Akt oskarżenia sporządziła policja. To novum, na które pozwala obowiązujący od dwóch tygodni nowy kodeks postępowania karnego. - Zatwierdzony przez prokuratora akt oskarżenia wniesiemy do wydziału grodzkiego sądu rejonowego - mówi Krzysztof Skierski, szef Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Południe.

O Przemysławie W. było głośno, gdy w listopadzie 1993 r. spowodował po pijanemu wypadek drogowy, w którym jedna osoba została ranna. Wówczas prokurator oskarżył go też o ucieczkę z miejsca zdarzenia oraz czynne i słowne znieważenie policjantów na służbie..
źródło http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34309,1573425.html

Data: 2011-10-21 14:24:38
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Jak długo jeszcze macie zamiar robić z siebie durnia, Urwan?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Picowski pieniacz stanie przed sądem!