Picowski przygłupwpadł we własne sidła.

Data: 2009-05-20 13:56:29
Autor: CYC
Picowski przygłupwpadł we własne sidła.

Użytkownik "aRzor" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gv096a$d6i$1inews.gazeta.pl...
Drwił z kandydatki PO, a teraz ma za swoje. Jeden z czołowych polityków PiS Ryszard Czarnecki występuje na listach do Parlamentu Europejskiego jako... Richard Henry Czarnecki - donosi "Newsweek".

To właśnie Czarnecki ujawnił, że krakowska liderka PO Róża Thun została zarejestrowana przez Państwową Komisję Wyborczą pod swym pełnym nazwiskiem: Róża Maria Gräfin von Thun und Hohenstein.

Dało to politykom PiS - na czele z Jarosławem Kaczyńskim i Zbigniewem Ziobro - okazję do naigrywania się z jej skomplikowanego nazwiska. A Czarnecki wieszczył: "Grafini z niemiecko brzmiącym nazwiskiem może zaszkodzić PO".

Dziś Czarnecki gryzie się pewnie w język. Na bydgoskiej liście PiS do Europarlamentu został bowiem zarejestrowany jako Richard Henry Czarnecki. Czemu? Urodził się w Londynie i pod angielskimi imionami do dziś figuruje w bazie PESEL. Jeszcze niedawno Czarnecki zarzekał się w RMF FM, że w wyborach wystąpi pod polskim imieniem.

- To są moje ósme wybory i zawsze występowałem jako Ryszard Czarnecki - stwierdził. Okazało się, że - tak jak w przypadku Thun - Państwowa Komisja Wyborcza była nieugięta.

Czy kandydat z angielsko brzmiącym imieniem może zaszkodzić PiS? Czarnecki wierzy, że nie: "Wyborcy radiomaryjni, których to mogłoby odrzucać, i tak mają swojego kandydata: drugiego na liście Przemka Przybylskiego. A pozostali zwolennicy PiS zagłosują na mnie".

Czarnecki przyznaje też, że ma jeszcze trzecie imię, które nie znalazło się na listach wyborczych: Francis.

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-do-europarlamentu/news/a-smial-sie-z-rozy-richard-henry-czarnecki,1309670

"ł"

Boze , wekzsego matola jak on polska polityka nie widziala . Przy nim nawet Lepper i J. Kaczynski geniuszem !.

cyc

Data: 2009-05-20 21:22:59
Autor: konserwator
Picowski przygłupwpadł we własne sidła.

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gv0r6a$f55$1news.onet.pl...

[...]

zaczniesz sie merytorycznie wypowiadac czy ciagle jadem komuszym plul bedziesz?

Data: 2009-05-21 08:45:54
Autor: CYC

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gv1ls5$dse$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Kazda moja wypowiedz jest merytoryczna a to , ze czesto  kasa pisomatolkow to inna sprawa . Saczacy sie z pyska jad to domena tych ostatnich a ocena Richarda i porownywanie jego z innymi jest tez wypowiedzia  , jak najbardziej , merytoryczna !.

cyc

Picowski przygłupwpadł we własne sidła.