Picowski psychol atakuje wszystkich

Data: 2010-12-29 17:40:09
Autor: Azor jest pedałem
Picowski psychol atakuje wszystkich
Jan Pospieszalski jutro spotka się z prezesem TVP, żeby walczyć o swój program. "To misja ostatniej szansy" - mówi. Przy okazji atakuje jego poprzedników, premiera Donalda Tuska i twórcę "Wiadomości".

Pospieszalski był gościem publicysty "Rzeczpospolitej" Piotra Semki. W wywiadzie dla tv.rp.pl komentuje decyzję o likwidacji programu "Warto rozmawiać". "Decyzja jest polityczna i tylko zarząd może ją odwrócić" - mówi Pospieszalski. Dlatego w czwartek rano ma się spotkać z prezesem TVP, by jak mówi, "wysłuchać argumentów" i przekonać go do zmiany decyzji".
Głównym powodem zdjęcia programu z wizji są zarzuty o jednostronność w przedstawianiu poglądów i stronniczość. Pospieszalski się z nimi nie zgadza. Atakuje Jacka Snopkiewicza, szefa biura

programowego, twórcę "Wiadomości", który napisał krytyczny wobec jego programu raport.  "Podstawą decyzji był raport byłego członka PZPR" - mówi Pospieszalski, nazywając Snopkiewicza "propagandzistą Kiszczaka".

Obrywa się też byłym prezesom TVP i premierowi. "Zaskakująca była aktywność premiera Donalda Tuska, który w wywiadzie powiedział o mnie, że jestem propagandzistą. Ale filmu "Solidarni 2010" nie widział"  -mówi Pospieszalski. Twierdzi, że od 2004 roku zawsze miał poczucie tymczasowości w telewizji polskiej. "Co i rusz pojawiały się propozycje, żeby przenieść program do telewizji katolickiej" - twierdzi dziennikarz. "Zawsze mieliśmy poczucie, że jesteśmy niechcianym dzieckiem, osobami z innej bajki" - dodaje. Dobrze wspomina jedynie okres prezesury Bronisława Wildsteina.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/315367,to-polityczna-decyzja-podstawa-byl-raport-bylego-czlonka-pzpr.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-29 17:51:28
Autor: u2
W dniu 2010-12-29 17:40, Azor jest pedałem pisze:
Obrywa się też byłym prezesom TVP i premierowi. "Zaskakująca była
aktywność premiera Donalda Tuska, który w wywiadzie powiedział o mnie,
że jestem propagandzistą. Ale filmu "Solidarni 2010" nie widział"

Donek doskonale wie, że zgodnie z leninowską zasadą kto ma merdia ten ma
władzę. Dlatego tak się obawia że znowu wyjdzie prawda na wierzch tak
jak dzięki filmowi "Nocnej Zmianie" wyszła na wierzch prawda o Bolku i
sitwie.

Data: 2010-12-29 18:59:58
Autor: cyc

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iffo9d$ik4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiekszego oblakanca niz ten , jak mu tam . Pospieszalski , czy jakos tak , swiat nie widzial .
Gorszy niz Rydzyk i konus razem wzieci a przy tym rownie glupi jak ten pierwszy .

cyc

Data: 2010-12-29 18:21:00
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Wiekszego oblakanca niz ten , jak mu tam . Pospieszalski , czy jakos tak , swiat nie widzial .
Gorszy niz Rydzyk i konus razem wzieci a przy tym rownie glupi jak ten pierwszy .
 Da, eta samaja prawda, tawariszcz cyc;))) --

Data: 2010-12-29 19:52:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-29 18:59, cyc pisze:

[...]

Jasne - typowy dyspozycyjny dziennikarzyna. Dość nieudolny.

Data: 2010-12-29 14:50:54
Autor: magdaverakosiorek
On Dec 29, 12:52 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> pierwszy .

> cyc

Jasne - typowy dyspozycyjny dziennikarzyna. Dość nieudolny.

Zaporaszamy pana Pospieszalskiego do TV Trwam. Prawdziwi Polacy nie
ogladaja TVP.
magdavera

Data: 2010-12-30 17:12:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-29 23:50, magdaverakosiorek pisze:

Zaporaszamy pana Pospieszalskiego do TV Trwam. Prawdziwi Polacy nie
ogladaja TVP.
magdavera

"Trwam" może tylko stracić na takim transferze..

Picowski psychol atakuje wszystkich