Picowski psychol atakuje wszystkich

Data: 2010-12-29 17:51:28
Autor: u2
Picowski psychol atakuje wszystkich
W dniu 2010-12-29 17:40, Azor jest pedałem pisze:
Obrywa się też byłym prezesom TVP i premierowi. "Zaskakująca była
aktywność premiera Donalda Tuska, który w wywiadzie powiedział o mnie,
że jestem propagandzistą. Ale filmu "Solidarni 2010" nie widział"

Donek doskonale wie, że zgodnie z leninowską zasadą kto ma merdia ten ma
władzę. Dlatego tak się obawia że znowu wyjdzie prawda na wierzch tak
jak dzięki filmowi "Nocnej Zmianie" wyszła na wierzch prawda o Bolku i
sitwie.

Picowski psychol atakuje wszystkich