Picowski tchórz znowu kapuje.

Data: 2010-12-31 18:38:28
Autor: ali
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

> Przeciez kazdy myslacy czlowiek juz w tej chwili wie, ze np. GW to nie > jest
> polska gazeta. Cytujac ja notorycznie, sam sie oszukujesz i wspolpracujesz
> z ludzi, ktorzy w tej chwili robia z Polska to samo co kiedys komuna, a
> wczesniej w okresie okupacji - Niemcy.

Żal mi ciebie. Nie potrafisz zrozumieć, że twoi idole nie byli zdolni do sprawowania władzy dłużej niż dwa lata. Polacy podziękowali im, bo zorientowali się, że kłamstwem zamordyzmem, podwieszeniem się pod sekciarskie media, daleko nie zajadą. Pięciokrotnie przegrane wybory nawet idiocie dałyby do myślenia. Redaktor naczelny tej "niepolskiej gazety"ma większy wkład w dążeniu do wolności Polski, niż wszyscy picowcy razem wzięci.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

kałecki  przestań srać

Szechter i Polska??
judeopolonia mu się marzy

--