Picowskie szambo!

Data: 2011-02-19 08:13:13
Autor: Przemysław Warzywny
Picowskie szambo!
Przewodniczący Forum Młodych PiS w Kielcach oskarżył kolegów, którzy odeszli z organizacji o koniunkturalizm, a parlamentarzystów zbuntowanych przeciwko władzom partii zarzucił organizowanie młodym pijackich imprez

 13 z nich wystąpiło z organizacji - powodem decyzji było rozwiązanie przez władze krajowe partii świętokrzyskiego zarządu PiS. Przewodniczący Forum Piotr Kasperek w asyście posłanki Marii Zuby i posła Jarosława Rusieckiego na konferencji prasowej zaatakował wczoraj b. kolegów. "W zamian za podpis pod oświadczeniem (o wystąpieniu z Forum) mieli oferowane stanowiska w nowym projekcie politycznym, stanowiska we władzach, jak również organizuje się dla nich mocno zakrapiane imprezy w kieleckich lokalach" - odczytał z kartki i stwierdził: - Ja ponieważ jestem nieletni, alkoholu nie piłem.

Według przewodniczącego decyzja o wystąpieniu z organizacji była "przygotowana przez pracowników biura europosła Jacka Włosowicza". Włosowicz i senator Grzegorz Banaś dwa tygodnie zaprotestowali przeciwko rozwiązaniu świętokrzyskiego zarządu PiS i powołaniu na pełnomocnika PiS w regionie Beaty Kempy.

Swoje wystąpienie Kasperek zakończył deklaracją, że Forum "w pełni popiera decyzje komitetu politycznego, a tym samym prezesa Jarosława Kaczyńskiego"

- To obrzydliwe, że wykorzystuje się młodych ludzi do swoich brudnych celów, posługując się nimi i zachęcając ich do insynuacji, obelg i kłamstw - powiedział wczoraj europoseł Włosowicz. Rozważa, czy sprawę skierować do sądu. - Wstrzymuje mnie tylko fakt, że to niepełnoletni chłopak. Jeśli uda mi się zdobyć dowody, że inspiratorami tych insynuacji byli posłowie PiS, nie będę miał skrupułów.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9133089,Mlody_z_PiS__Prosze_panstwa__oni_pili.html#ixzz1EO1PvsLb

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa