Pidziele sledza internet

Data: 2010-11-26 20:09:37
Autor: pluton
Pidziele sledza internet
Wlasnie w superstacji podaja, ze pisdziele utworzyli jakis
zespol do spraw szpiclowania internetu.

Nullification

Data: 2010-11-26 17:26:07
Autor: magdaverakosiorek
Pidziele sledza internet
On Nov 26, 1:09 pm, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
Wlasnie w superstacji podaja, ze pisdziele utworzyli jakis
zespol do spraw szpiclowania internetu.

Nullification

Obleciał was strach!

magdavera

Data: 2010-11-26 20:29:43
Autor: Brooks
Pidziele sledza internet
On Nov 26, 7:09 pm, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
Wlasnie w superstacji podaja, ze pisdziele utworzyli jakis
zespol do spraw szpiclowania internetu.

Nullification

A ja przepraszam sie spytam kto zaplaci tym ludziom za siedzenie w
internecie za prace w warunkach szczególnych bo to i radiacja i czesto
nieergonomiczne stanowisko pracy oraz jakby nie bylo jakies negatywne
oddzialywanie na wzrok.

No i czy oni sie z motyka na ksiezyc nie wybieraja? Garstka osob szuka
dziury w calym internecie?

Wydaje mi sie, ze skoro partia opozycyjna chce nadawac prokuraturze
czynniki szkalujace to cos tu nie w porzadku musi byc. Jako opozycja
powinni sami jak najwiecej paszkwili na rzad uskuteczniac. Ale moze to
taka nowoczesna opozycja w opozycji do calego swiata.

--
Brooks: Biodegradowalny Radio-Optyczny Odbiornik Kwantowo-Strumieniowy

Data: 2010-11-27 08:02:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pidziele sledza internet
sobota, 27 listopada 2010 05:29. carbon entity 'Brooks' <xixuowqq@jadamspam.pl>

A ja przepraszam sie spytam kto zaplaci tym ludziom za siedzenie w
internecie za prace w warunkach szczegĂłlnych bo to i radiacja i czesto
[...]

Dokładnie, to jest taka opozycja jak z koziej d..y trąba -- - Lojalna Opozycja Jej Królewskiej Mości. Podział polityczny między PO a PiS jest sztuczny. Przypomina mi się ten kawał z radia Erywań:

P: Dlaczego w związku sowieckim jest tylko jedna partia?
O: Gdyby były dwie, towarzyszu, to dopiero trzeba byłoby uważać, co się mówi....

Data: 2010-11-27 09:00:57
Autor: cyc
Pidziele sledza internet

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icp1eq$7af$1inews.gazeta.pl...
Wlasnie w superstacji podaja, ze pisdziele utworzyli jakis
zespol do spraw szpiclowania internetu.

To nie powinno nikogo dziwic !.
Ta partia tak wlasnie ma !. Wystarczy cofnac sie do czasow kiedy rzadzili , kiedy to szpiclowanie , podlsychy , donosy i takie tam , byly "oczywista oczywistoscia" .
I dlatego m. innymi Polacy tak ich kochaja .

cyc

Data: 2010-11-27 12:43:18
Autor: bolek
Pidziele sledza internet

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:icqdrv$o5a$1news.onet.pl...

[...]

Że to jest banda sfrustrowanych idiotów to wiadomo.
Tylko co taki "zespół" może ?
Przecież żeby szpiclować to trzeba mieć jakieś umocowanie prawne.

bolek

Data: 2010-11-27 12:48:55
Autor: Azor jest pedałem
Pidziele sledza internet

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał

Że to jest banda sfrustrowanych idiotów to wiadomo.
Tylko co taki "zespół" może ?
Przecież żeby szpiclować to trzeba mieć jakieś umocowanie prawne.

Będą zasypywać prokuraturę doniesieniami o możliwości popełnienia przestępstwa, tak jak psychol Antek policmajster, który złożył 400 doniesień. 396 zostało odrzuconych!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-27 14:07:38
Autor: bolek
Pidziele sledza internet

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:icqr78$dhh$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to prokuraturze bezrobocie nie grozi.
Jak nic nie mogą, to będą bruźdźić.

bolek

Data: 2010-11-28 12:52:43
Autor: .heÂŽsk
Pidziele sledza internet
On Sat, 27 Nov 2010 12:48:55 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Będą zasypywać prokuraturę doniesieniami o możliwości popełnienia przestępstwa, tak jak psychol Antek policmajster, który złożył 400 doniesień. 396 zostało odrzuconych!

 niech zaczna od swoich.  na poczatek np. taki np. hans kloss czy raff, wspolnik jaksy.
 awe juz za swoje beknal ;o)))

Data: 2010-11-27 09:28:13
Autor: Hans Kloss
Pidziele sledza internet
On 26 Lis, 20:09, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Co to są "pidziele" platfonsie?
J-23

Data: 2010-11-27 20:20:52
Autor: pluton
Pidziele sledza internet
Co to są "pidziele" platfonsie?
J-23

To są tacy 'umysłowi inaczej' funkcjonariusze partii wariata.

Czy oni naprawdę nie wiedzą, że zadaniem posłą nie jest picie
piwa i oglądanie pornosów w internecie ?

Zadaniem posłów jest stanowienie prawa. Zamiast czytać z wybałuszonymi
gałami i śliną kapiącą z pysków różne fora internetowe
posłowie z pisu powinni się skupić na stworzeniu ustawy o powszechnym
podsłuchu telefonicznym, zakazie prepaidów, ścisłej rejestracji
aparatów telefonicznych, obowiązku rejestrowania przez operatorów
i przechowywania przez 5 lat wszystkich rozmów, a nawet powszechnym
obowiązku wszczepiania obywatelom sztucznych zębów z nadajnikami,
żeby można było rejestrować wszystko, co mówią.

Nullification

Data: 2010-11-27 20:07:08
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
To są tacy 'umysłowi inaczej' funkcjonariusze partii wariata.

To jest partia opozycyjna. Kaczynski nie bylby wariatem, gdyby nie byl w opozycji do PO? Zdajsie, ze to juz przerabialismy kiedy w Polsce partia rzadzaca byl PZPR, a SD *partia opozycyjna*?

Czy oni naprawdę nie wiedzą, że zadaniem posłą nie jest picie
piwa i oglądanie pornosów w internecie ?

Zadaniem posłów jest stanowienie prawa.

Tak, ale to prawo ma stanowic aktualnie rzadzaca partia i to do niej prosze
miec pretensje.
Od kilku lat rzadzi przeciez PO, a nie PiS. Nie zauwazyl pan tego?

[...]

Ci poslowie z PiS-u niczego nie musza tworzyc, bo ich partia nie jest partia
rzadzaca. Ich obowiazkiem jest kontrolowanie poczynan partii aktualnie
rzadzacej. Tak dzialaja partie w panstwach cywilizowanych.

Bardzo dobrze, ze poslowie przegladaja internet, skoro odpowiedzialne sluzby
maja w doopie nagonki pelne nienawisci i agresji na czlonkow PiS.
 A prokuratura lekcewazy doniesienia zwyklych obywateli o grozbach skierowanych
przeciwko poslom z PiS i samemu Kaczynskiemu.

W sieci siedzi cala masa psychicznie slabych ludzi, ktorzy latwo moga ulec takiej indoktrynacji nienawisci. Przerabiali to juz Niemcy przed dojsciem
Hitlera do wladzy. Chce Pan powtorki z rozrywki?

Data: 2010-11-27 20:25:59
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet

I jeszcz jedno, niech Pan bedzie zadowolony, ze moze pan jeszcze bezkarnie
pyskowac na Kaczynskiego i PiS, bo jak PO i Tusk beda miali juz totalna pelnie
wladzy, to beda dzialc tak jak Putin w Rosji. Putin dla Tuska i Komrowskiego -
to przeciez idol:)
A wie Pan co z Panem by taki pulk.Putin zrobil, gdyby Pan go nazwal wariatem?  :)))

Data: 2010-11-28 09:41:28
Autor: cyc
Pidziele sledza internet

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icrpgn$o15$1inews.gazeta.pl...

I jeszcz jedno, niech Pan bedzie zadowolony, ze moze pan jeszcze bezkarnie
pyskowac na Kaczynskiego i PiS, bo jak PO i Tusk beda miali juz totalna pelnie
wladzy,

a jeszcze nie maja ? Co im brakuje do pelni szczescia ? opanowanie szaletow miejskich ? .
Najlepszym jest to , ze to PiS  usiluje  dokonac takich zmian , ktore pchna nas w kierunku totalitaryzmu .
To przeciez pisomatolki  chca cenzurowac internet a nie PO , co usilujesz w swoim pisowskej bezczelnosci zasugerowac .

Data: 2010-11-29 11:20:22
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
cyc <ja@ja.pl> napisał(a): (ciach brednie degenerata) demokracja jest dla ludzi, a nie dla swin i malp z brzytwa. Coc ci sie wiec
pomylilo nieodpowiedzialny wariacie, bez zadnych hamulcow.

Przymknij wiec sobie morde, anonimowy gieroju, schowany za komputerem
jak chcesz miec spokojne zycie. --

Data: 2010-11-27 21:32:19
Autor: Marek Czaplicki
Pidziele sledza internet
obserwator pisze w sobota, 27 listopada 2010 21:07, na grupie pl.soc.polityka:
Tak, ale to prawo ma stanowic aktualnie rzadzaca partia i to do niej prosze
miec pretensje.
prawo w Polsce stanowi Sejm i Senat, a przyznasz chyba że nie są oni partiami
politycznymi. z ostrożności dyskusyjnej przyznam, że to partie polityczne desygnują
swych kandydatów na wybory, lecz jednak to od zwyklych obywateli zależy kto będzie
prawo stanowił, nie od partii.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-27 20:56:39
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

nują
swych kandydatów na wybory, lecz jednak to od zwyklych obywateli zależy kto będ

Ale kto przygotowuje projekty nowych ustaw? Partia opozycyjna? Przeciez partia
opozycyjna tez chce kiedys rzadzic, wiec nie moze podpowiadac co ma robic
partia do ktorej jest aktualnie w opozycji, bo wowczas nigdy do wladzy moze
nie dojsc. To dziala w systemach demokratycznych na zasadzie konkurencji przeciez.

No i jak myslisz, kto wlasciwie zasiada w Sejmie i Senacie oraz dlaczego tak
wazne jest uzyskanie wiekszosci w Sejmie czy Senacie?

Poslowie konkretnych partii czy ufoludki?

Wiesz, sorry, ale mam wrazenie, ze powinienes poczytac cos o roli partii
opozycyjnej w cywilizowanych systemach demokratycznych.

Nie bardzo rozumiem jak mozna dyskutowac o polityce, nie znajac tak
podstawowych spraw?

Data: 2010-11-27 22:22:28
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pidziele sledza internet

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icrra7$iq$1inews.gazeta.pl...
> [...]

opozycyjnej w cywilizowanych systemach demokratycznych.

Nie bardzo rozumiem jak mozna dyskutowac o polityce, nie znajac tak

My sie juz tu na psp przyzwyczailismy, ze za rzadzenie odpowiada partia opozycyjna...
Nie ma w tym nic dziwnego skoro partia rzadzaca zajmuje sie graniem w gale...
ale czego wymagac od elektoratu POmiotu...
przeciez nie logiki...

Data: 2010-11-27 22:44:03
Autor: Marek Czaplicki
Pidziele sledza internet
 obserwator pisze w sobota, 27 listopada 2010 21:56, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

a jak można za prawdziwą partię opozycyjną uważać tą, co do której wystarczy
postepowac w rządzeniu odwrotnie od zaleceń i od razu uzyskuje się sukcesy? tak było
co do postepowania w obliczu kryzysu, tak co do zakupu szczepionek na grypę.
moja uwaga tyczyła się tego, że źrodłem prawa jest Konstytucja oczywiście i ustawy, a
te stanowi Sejm i Senat, nie partie. gdyby partie i tylko one wyłącznie stanowiły
prawo to żylibyśmy w jakiejś Korei Płn . ale cóż można wymagać od elektoratu PiS
przecież nie brania odpowiedzialności za własne wybory. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-27 22:07:16
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):  (...)

Wie Pan co, tu nie ma wlasciwie o czym dyskutowac, bo w kazdym normalnym kraju partia typu PO, po tych wszytskich aferach i wyczynach, ktore zaserwowala
spoleczenstwu,juz dawno sama podylaby sie do dymisji, albo zdrowe psychicznie
spoleczenstwo, a niezdeprawowane - zmiotlo by ja z powierzchni ziemi.

Polacy to ciezko chory narod, skoro takie cos jak PO, nadal toleruja. Beda wiec jeszcze bardziej skopani po doopach, bo na to w zupelnosci zasluguja.

Dobranoc:))))

Data: 2010-11-27 23:15:53
Autor: Marek Czaplicki
Pidziele sledza internet
 obserwator pisze w sobota, 27 listopada 2010 23:07, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
a czy można się zapytać, czym na plus wyróżnia się opozycja skoro nawet przy tych
wszystkich "aferach" i "wyczynach", wyborcy nie chcą jej dać władzy? skoro nie chcą
to nie chcą i nie ma co mówić o "normalności". normalnie to jest tak, jak to od
wyborców zależy kto aktualnie sprawuje władzę, i ten warunek w Polsce jest
spełniony. nie od czyjegoś pojęcia, jak powinno być.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-27 14:24:14
Autor: Hans Kloss
Pidziele sledza internet
On 27 Lis, 23:15, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

a czy można się zapytać, czym na plus wyróżnia się opozycja skoro nawet przy tych
wszystkich "aferach" i "wyczynach", wyborcy nie chcą jej dać władzy?
Dzieje sie tak dlatego  że platfonsy maja bardzo solidną ochronę.
Gdyby Goebbels dysponował tak profesjonalnym aparatem propagandowym
jakim są "zaprzyjaźnione telewizje " i takież gazety to Niemcy do
dzisiaj nie wiedzieliby że przegrali wojnę. W kraju syf kiła i mogiła,
rząd wegetuje zamiast rządzić, zadłużenie kraju rośnie w tempie
ekspresowym- a "poparcie" dla platfonsów utrzymuje się cały czas na
wysokim poziomie i głównym problemem mendiów jest to co powiedział czy
zrobił Jarosław Kaczyński a czego nie powiedział  oraz nie zrobił..
J-23

Data: 2010-11-27 23:47:41
Autor: pluton
Pidziele sledza internet
W kraju syf kiła i mogiła,
rząd wegetuje zamiast rządzić, zadłużenie kraju rośnie w tempie
ekspresowym-

- a Jarosław przeżywa przygody seksualne wypierdalając dwie pisolizki,
Pipcyljusza, Kamińskiego, Migalskiego i innych oraz zwiększa liczebność
swojej partii przyjmując spowrotem 'wyliniałego wezyra' który krzywdzi
dzieci.

Nullification

Data: 2010-11-28 00:00:37
Autor: Marek Czaplicki
Pidziele sledza internet
Hans Kloss pisze w sobota, 27 listopada 2010 23:24, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
to wytłumacz dlaczego wiekszość wyborców, ktorzy może tak jak Ty widzą jaki
jest "syf" i "mogiła", nie chce glosowac na kandydatów przedstawianych przez partię
opozycyjną? na razie wytłumaczyłeś tylko tyle, że u steru władzy jest partia która
ten "syf" sprowadziła na Polskę, ale mimo to w oczach wiekszości wyborców jest
lepsza niż wszystkie PiS-y i SLD. :) --
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-27 15:42:31
Autor: Hans Kloss
Pidziele sledza internet
On 28 Lis, 00:00, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

to wyt umacz dlaczego wiekszo wyborc w, ktorzy mo e tak jak Ty widz jaki
jest "syf" i "mogi a",
Nie widzi, a jak nawet widzi- nie wierzy własnym oczom.Oni muszą  to
dopiero poczuć na własnej dupie żeby uwierzyć, taka jest niestety
natura ludzka.
Swego czasu na edziogierka do ostatniej chwili głosowało 99.9%
wyborców przy 99.9% frekwencji. Oto co z ludźmi potrafi zrobić
umiejętna propaganda, jeden bęcwał grupowy np. wierzy do dzisiaj ze za
edziogierka Polska była 10tą potęgą gospodarczą świata. Nic więc
dziwnego ze kilkadziesiąt procent wyborców wierzy dziś  że ryży donek
jest mężem opatrznościowym chroniącym kraj przed złowieszczym kaczorem
i jego krwawą kliką.
J-23

Data: 2010-11-28 00:49:58
Autor: Marek Czaplicki
Pidziele sledza internet
Hans Kloss pisze w niedziela, 28 listopada 2010 00:42, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
nie porównuj rzeczy nieporównywalnych. sam dobrze pamietam jakie to były
wybory. "głosujemy bez skreśleń" i Front Jedności Narodu.
co do kliki to muszę się zgodzić. ciągłe szukanie jakichś "spisków", "szarych
sieci", "układów", a jak ostatnio ukazało sie na grupie "grupy panowania", odbija
sie na psychice tak, ze niemożliwym jest załapanie gdzie sie popełnia błędy. w
staraniu o objęcie władzy oczywiście. --
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-27 15:57:41
Autor: Hans Kloss
Pidziele sledza internet
On 28 Lis, 00:49, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

co do kliki to musz si zgodzi . ci g e szukanie jakich "spisk w", "szarych
sieci", "uk ad w", a jak ostatnio ukaza o sie na grupie "grupy panowania", odbija
sie na psychice
Bredzenia pisowców są niczym rzetelna analiza faktów w porównaniu z
bredzeniami platfonsów.  Te wszystkie "drugie irlandie" "jesienne
ofensywy legislacyjne" "pasy transmisyjne do segmentu wrażliwości
wyborczej" itd itp to są tak koszmarne brednie że aż niewiarygodne
żeby mogli je opowiadać ludzie przy zdrowych zmysłach. A jednak nie
powodują w narodzie żadnego zbiorowego rechotu i natychmiastowej
reakcji wyborczej. Zgadnij dlaczego.
J-23

Data: 2010-11-28 14:53:58
Autor: Marek Czaplicki
Pidziele sledza internet
Hans Kloss pisze w niedziela, 28 listopada 2010 00:57, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

nie wiem. ale polityków zazwyczaj ocenia się pod względem skuteczności. PO jest zatem
skuteczna. więc co tu zgadywać? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-28 20:40:16
Autor: pluton
Pidziele sledza internet
[...]

Bo opanowała ich grupa panowania ?

Nullification

Data: 2010-11-27 22:43:46
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
> [...]
wyborców zależy kto aktualnie sprawuje władzę, i ten warunek w Polsce jest
spełniony. nie od czyjegoś pojęcia, jak powinno być.

Odpowiem krotko: glosuja na PO, bo sa tacy sami, wiec glosuja na sobie
podobnych. Bo jakos to bedzie. A cud sie sam nie stanie, bo cudow po prostu
nie ma.  Reszta ktora nie chodzi na wybory jest kompletnie zobojetniala, jak stado
bezwolnych baranow, bez zadnej inicjatywy. A barany sie po prostu strzyze:) Generalnie jest to chyba ewenement w skali
swiatowej, aby tak sie jakies spoleczenstwo zachowywalo.

Data: 2010-11-28 00:02:47
Autor: Marek Czaplicki
Pidziele sledza internet
 obserwator pisze w sobota, 27 listopada 2010 23:43, na grupie pl.soc.polityka:
Generalnie jest to chyba ewenement w skali
swiatowej, aby tak sie jakies spoleczenstwo zachowywalo.
Polacy potrafią zaskakiwać, nie? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-27 23:14:48
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pidziele sledza internet

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icrvup$er4$1inews.gazeta.pl...
[...]

W sumie to masz racje. Partie NSDAP tez wybrano wiekszoscia glosow i w pelni demokratycznie!

Data: 2010-11-27 22:28:12
Autor: Si
Pidziele sledza internet
On Sat, 27 Nov 2010 20:07:08 +0000 (UTC), "obserwator"
<darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Ci poslowie z PiS-u niczego nie musza tworzyc, bo ich partia nie jest partia
rzadzaca. Ich obowiazkiem jest kontrolowanie poczynan partii aktualnie
rzadzacej. Tak dzialaja partie w panstwach cywilizowanych.

Wydaje mi sie, iz wyborcy daja swoj mandat poszczegolnym poslom, aby
spelniali obietnice wygloszone w czasie wyborow, czy to sa poslowie
PiS, PO czy tez jakiegokolwiek innego ugrupowania... Rola partii
opozycyjnej jest nie tylko kontrolowanie partii aktualnie rzadzacej,
lecz takze przedstawianie i forsowanie wlasnych projektow ustaw.
Bardzo dobrze, ze poslowie przegladaja internet, skoro odpowiedzialne sluzby
maja w doopie nagonki pelne nienawisci i agresji na czlonkow PiS.

Podaj przyklady... ja jestem "pelen nienawisci i agresji" wlasnie jak
slysze takie banialuki... ogolne frazesy wyglaszajace by oczernic
przeciwnikow bez konkretnych przykladow...
A prokuratura lekcewazy doniesienia zwyklych obywateli o grozbach skierowanych
przeciwko poslom z PiS i samemu Kaczynskiemu.

j.w.

W sieci siedzi cala masa psychicznie slabych ludzi, ktorzy latwo moga ulec takiej indoktrynacji nienawisci. Przerabiali to juz Niemcy przed dojsciem
Hitlera do wladzy.

Tylko dlaczego wiekszosc z tych ludzi jakos dziwnie poprzez swoje
slowa, wskazuje iz popieraja wlasnie PiS... chyba jedyna partie tak
bardzo nienawidzaca innych, ze wszedzie wesza spisek...

Data: 2010-11-27 22:30:43
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pidziele sledza internet

Uzytkownik "Si" <s.zobniow@gmail.com> napisal w wiadomosci news:abt2f6l91oi4hmqrqi2as0d2o95s5u0psg4ax.com...
[...]

Kolejny platfonski matol

jak partia opozycyjna ma forsowac swoje projekty skoro wiekszosc w glosowaniu ma partia rzadzaca?
To znaczy projekty ma forsowac partia, ktora z zalozenia ich nie przeforsuje a partia ktora moze przeforsowac swoje proijekty ich nie forsuje chociaz ma wiekszosc...
Co wy palicie biedaki?

Data: 2010-11-29 17:33:25
Autor: Si
Pidziele sledza internet
On Sat, 27 Nov 2010 22:30:43 +0100, "D. J. MC Donald Musk"
<kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote:

Kolejny platfonski matol

Tego nie bede komentowal... juz nie chce mi sie :)
[...]

Forsowac poprzez zgloszenie projektu i poinformowanie o tym
spoleczenstwa, wytlumaczenie o co chodzi w tym projekcie, dlaczego
jest zglaszany i przez kogo, a jezeli wiekszosc rzadzaca ten projekt
uwali, to w czasie nastepnych wyborow zwykle powiedzenie:
obiecywalismy to, to, to i to, zglosilismy w zwiazku z tymi
obietnicami takie i takie ustawy, zrobilismy to, to i to, zostalo to
uwalone przez tego i tego.

Kontrolowac partie rzadzaca ma spoleczenstwo, a poslowie (niezaleznie
od partii jaka reprezentuja) maja pracowac...
Co wy palicie biedaki?

"Camele, ale jak Pan major chce Franz ma Marlboro..."

Data: 2010-11-29 20:14:47
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pidziele sledza internet

Uzytkownik "Si" <s.zobniow@gmail.com> napisal w wiadomosci news:m5l7f699osplotns8rcqklu64p55htu8mn4ax.com...
[...]

Jednak platfonski matol...
szkoda gadac...

Data: 2010-11-29 20:22:26
Autor: Si
Pidziele sledza internet
On Mon, 29 Nov 2010 20:14:47 +0100, "D. J. MC Donald Musk"
<kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote:

Jednak platfonski matol...
szkoda gadac...

To nie gadaj :) im mniej bedziesz pisal na PSP, tym lepiej :) Przynajmniej podniesiesz poziom poprzez swoje odejscie stad... :) Bo jak na razie na moja wypowiedz nie potrafisz dac zadnych swoich
argumentow. Wiem, wiem... jestem platfonski matol, czy tam cokolwiek innego
wymyslisz :)

Data: 2010-11-29 20:27:49
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pidziele sledza internet

Uzytkownik "Si" <s.zobniow@gmail.com> napisal w wiadomosci news:13v7f6tkd7ht3753qr6ke3mhni077or3vu4ax.com...
[...]

mi sie nie chce.
Tu nie przedszkole: slowa kluczowe: proces legislacyjny, zamrazarka marszalka, inicjatywa ustawodawcza.
poczytaj sobie

Data: 2010-11-30 08:51:02
Autor: Si
Pidziele sledza internet
On Mon, 29 Nov 2010 20:27:49 +0100, "D. J. MC Donald Musk"
<kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote:

mi sie nie chce.
Tu nie przedszkole: slowa kluczowe: proces legislacyjny, zamrazarka marszalka, inicjatywa ustawodawcza.
poczytaj sobie

Opcje poczytania moglbym takze koledze polecic...

Ot chocby podstawowa wikipedia: Punkt pierwszy dotyczacy procesu legislacyjnego: "Powstaje inicjatywa ustawodawcza, czyli projekt ustawy zgłaszają
uprawnione do tego organy, instytucje i grupy: prezydent, Rada
Ministrów, Senat, co najmniej 15 posłów, komisja sejmowa (niezależnie
od liczebności) lub co najmniej 100 tysięcy obywateli."

wg powyzszego aby zglosic projekt ustawy potrzeba "co najmniej 15
poslow" wydaje mi sie ze tylu opozycja w naszym sejmie posiada...

Jedyne ograniczenia dotycza: "1. projektu ustawy budżetowej oraz projektów ustaw bezpośrednio
wyznaczających sytuację finansów państwowych - inicjatywę posiada
wyłącznie Rada Ministrów (art. 221 Konstytucji)
2. projektu ustawy o zmianie konstytucji - inicjatywa przysługuje
grupie obejmującej co najmniej 1/5 ustawowej liczby posłów, Senatowi
oraz prezydentowi (art. 235 ust.1)"

Nigdzie nie znalazlem informacji, dotyczacych tego, aby opozycja byla
pozbawiona prawa do zglaszania swoich projektow ustaw. Owszem
marszalek moze zatrzymac te projekty w swojej szufladzie, ale w takim
przypadku opozycja jest w stanie powiedziec swoim potencjalnym
wyborcom (i powinna o tym glosno krzyczec od momentu kiedy te ustawy
sa przetrzymywane przez marszalka): My zrobilismy swoje,
przygotowalismy ustawe, chcemy nad nia debatowac, jestesmy gotowi na
prace nad nia... a ze marszalek sejmu jej nie puszcza to nie nasza
wina."

I wtedy dla mnie taka partia opozycyjna bylaby usprawiedliwiona, w
kazdym innym przypadku sa oni zwyczajnymi nierobami. Mniej
politykierstwa, klocenia sie a wiecej pracy. I to samo wg mnie odnosi sie do koalicji rzadzacej, a nawet w
dwojnasob...
Ja po prostu uwazam ze nie mozna wlasnego lenistwa tlumaczyc "bo inni
nic nie robia"...

Data: 2010-11-27 23:18:29
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
Si <s.zobniow@gmail.com> napisał(a):
[...]

Zgadza sie, ale aby wypelniac to co zakladasz, partia musi wygrac wybory i
uzyskac wiekszosc w Sejmie. PO wygralo wybory, naobiecywalo cuda niewida i co? Ile obietnic przedwyborczych spelnilo? Dlaczego nie masz pretensji do partii rzadzacej ktora wybory wygrala, tylko do
opozycyjnej, ktora przeciez nie rzadzi? Caly czas zajmujecie sie partia opozycyjna ktora ma zupelnie inna role w
panstwie demokratycznym? Czy wyscie kompletnie ocipieli ???

> [...]

slysze takie banialuki... ogolne frazesy wyglaszajace by oczernic
przeciwnikow bez konkretnych przykladow...

Jakie oczernianie? Wejdz sobie na salon24, tam byly zamieszczane kopie listow
do prokuratury gdzie domagano sie namierzenia ludzi ktorzy grozili smiercia
Kaczynskim. Potem Lech Kaczynski zginal. Grozby sie znowu pojawily w sieci.
Powiadomiono o nich prokurature, a ci nie kiwnal palcem w bucie. Nastepnie, krotko po tych grozbach, byly esbek zabil pisowca w Lodzi i
kolejnemu chcial poderznac gardlo. A Palikot co powiedzial o planach wypatroszenia Jaroslawa Kaczynskiego? To sie w pale nie miesci, aby posel takie grozby wyglaszal pod adresem
przywodcy partii opozycyjnej. W normalnym kraju zalozono by takiemu wariatowi
- poslowi, natychmiast kaftan bezpieczenstwa.

Jesli popierasz partie ktora stosuje takie metody zastraszania partii
opozycyjnej, to zaslugujesz na los jaki spotka ciebie i twoja rodzine w najblzszej przyszlosci.
A to bedzie przyszlosc niewesola, bowiem nawet komunisci nie pozwalali sobie
na takie wypowiedzi publiczne. Takie barbarzynskie dzialania przeprowadzali w
bialych rekawiczkach.

> [...]

slowa, wskazuje iz popieraja wlasnie PiS... chyba jedyna partie tak
bardzo nienawidzaca innych, ze wszedzie wesza spisek...

Jaka wiekszosc ludzi? Zorientuj sie ile tak naprawde osob glosowalo na PO z tej czesci spoleczenstwa, ktora byla uprawniona do glosowania.

Najbardziej oglupiani sa ludzie mlodzi, ktorzy od 20 lat poddawani sa
permanentnej indoktrynacji przez postkomunistyczne, antypolskie,
antydemokratyczne masmedia. Komunisci doskonale wiedzieli jak wazne sa media jesli okradna doszczetnie
narod i przepoczwarza sie w demokratow i liberalow...ha. ha..ha.

Sorry, ze sie smieje, ale toz to jakas irracjonalna komedia i trudno uwierzyc,
aby narod ktory byl zniewolony przez 50 lat przez komunizm, byl az tak glupi i
ponownie chcial powrocic pod zarzad tej bandy lajdakow. Mlodzi ludzie nie znaja w ogole historii, zwlaszcza tej najnowszej. Musza widocznie na wlasnej doopie doswiadczyc radosci przezycia historii
jeszcze raz. Uciec specjalnie nie bedzie juz gdzie, bo kryzys zaglada w oczy calej Europie.  Milych wrazen zycze zwolennikom PO w powrocie do przeszlosci. Tandem
Jaruzelski, Kwasniewski, Komorowski, Pawlak & Tusk (+ zaplecze WSI i pozostali
potomkowie komunistow) poprowadza was droga do ....nieba:)))

I dobrze wam tak. Glupie narody tak koncza.

Data: 2010-11-27 23:27:32
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet

I jeszcze jedno dodam. Ta informacja o grozbach byla zamieszczana na salonie
gdzie pisza podobno niezalezni dziennikarze i politycy. Gowno prawda, ze sa
niezalezni, skoro udawali, ze tych informacji nikt z nich nie mial odwagi nie
tylko naglosnic, ale nawet zauwazyc. Niektore tego typu teksty zostaly po prostu wykasowane, a osobom probujacym te
informacje podac do publicznej wiadomosci, Janke & Krawczyk zablokowali konta.  To sa dziennikarze i politycy (vide Migalskie i te dwie niedojdy z PiS, ktore polecialy do masmediow i zaczely obrabiac partii opozycyjnej tylki)?

Dno. Zalosne dno. Taki narod zasluguje tylko na pogarde. --

Data: 2010-11-29 18:05:29
Autor: Si
Pidziele sledza internet
On Sat, 27 Nov 2010 23:18:29 +0000 (UTC), " obserwator"
[...]

Wcale nie trzeba wygrac wyborow, aby zglaszac swoje projekty ustaw...
ja nie twierdze ze PO jet wspaniala partia, ktora swoje obietnice
spelnia, to takie same darmozjady jak 99% reszty poslow w sejmie i
senacie. Mam pretencje do kazdego posla, ktory nie stara sie wypelnic
tego co obiecal, niezaleznie od tego czy jest z lewej, prawej czy tez
centralnej strony...

Dyskusja zeszla na opozycje (czyli PiS i PO) poniewaz zostalo
zasugerowane iz ich jedyna rola jest kontrolowanie koalicji
rzadzacej... a to raczej nie jest tak. Co odpowiedza swoim wyborcom (i
potencjalnym wyborcom) te partie jezeli ci zapytaja ich o to co
zrobili przez ostatnie 4 lata? ze kontrolowali przez caly ten czas
rzadzacych??? To ze PO i PSL beda rznac glupa, opowiadajac bajki jest
pewne, mieli mozliwosc zrobienia czegos a nic nie zrobili, tyle ze
troszke irytujaca jest mozliwosc glosowania na inne frakcje, jezeli
poza obietnicami nic nie robia, w swych sloganach wyborczych wszystkie
partie powinny miec napisane "Obiecujemy zlote gory, ale jezeli nie
bedziemy w wiekszosci to sie poobijamy przez 4 lata na Twoj koszt..."
Czy tak nie jest?
[...]

www.salon24.pl - Szukaj w serwisie - wpisane slowo "groźby"
10 wynikow z czego 8 na temat tego iz prokuratura i organy scigania
zajmuja sie grozbami wysylanymi do poslow PiS... Wiec wychodzi na to iz wlasnie sie tym prokuratura zajmuje...
[...]

Palikot to ewenement... IMO porownywalny z Kaczynskim... jeden
drugiego wart, kazdy z nich zyje spiskami i aferami, medialnie staraja
sie poprzez robienie z siebie blaznow istniec na sile w mediach, bo w
koncu jest to dla nich darmowa reklama... To jest tak jakbys dal za przyklad jakies wypowiedzi Zyrynowskiego
jako przejaw polistyki zagranicznej Rosji...

Jesli popierasz partie ktora stosuje takie metody zastraszania partii
opozycyjnej, to zaslugujesz na los jaki spotka ciebie i twoja rodzine w najblzszej przyszlosci.

To grozba?
[...]

Podejrzewam iz jestes zagorzalym zwolennikiem PiS, kazdy ma do tego
prawo..
Jezeli inne partie sa takie be, a tylko PiS jest cacy, wiec dlaczego
ci mlodzi, indoktrynowani ludzie czuli sie zaszczuci i indoktrynowani
wlasnie za rzadow Prawa i Sprawiedliwosci? IMO masz troszke mylne
pojecie o tym co mysla na ten temat mlodzi, ktorzy nie zaznali w swoim
zyciu pietna komunizmu... oni maja gleboko w d**ie, czy rzadzi lewica,
prawica, czy srodek, oni chca po prostu spokojnie zyc w swojej
ojczyznie majac perspektywy rozwoju dla siebie i swoich dzieci. Chca
aby rzadzacy bardziej zajmowali sie biezacym stanem panstwa, a nie
szukali wszedzie wyimaginowanych komunistow. Czy informacja o
zatrzymanym i skazanym na dozywocie Jaruzelskim taki mlody czlowiek
nakarmi swoje dzieci? zaplaci rachunki? A do poslow PiS: Przestancie gadac pierdoly, a zacznicie dzialac,
pokazcie ze potraficie pracowac a nie tylko szukac spiskow przy
pustych salach sejmowych... tym zjednacie sobie mlodych ludzi, a nie
wypocinami takich ludzi jak Maciarewicz. Nie powtarzajcie jakie to PO
jest zle, to juz wszyscy slyszelismy... wszyscy wiedza tez ze jest to
prawda, ze PO nie sprawdza sie w rzadzeniu... tyle tylko ze nie ma
zadnej alternatywy na razie... mamy do wyboru, albo niespelnione
obietnice PO, albo niespelnione obietnice PiS (w tym drugim przypadku
z cala masa procesow lustracyjnych i szukania szpiegow, bo przeciez to
jest w Polsce najwazniejsze)...

Data: 2010-11-29 19:52:55
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
[...]

Totez PiS i zglasza takie projekty, ktore uznaje za konieczne do zgloszenia w aktualnej sytuacji politycznej.

Wejdz sobie na strone Sejmu i jesli cie to interesuje, to przejrzyj pod tym
katem przebieg tego typu dzialalnosci, a nie pisz o czyms czego wczesniej
nie sprawdziles dokladnie.

Od paru lat rzadzi PO i to ta partia powinna byc w tej chwili rozliczana przez
spoleczenstwo z obietnic przedwyborczych. Przeciez to chyba logiczne?

A w Polsce jest tak, ze nadal rozlicza sie i bezpodstawnie atakuje partie
opozycyjna. W zadnym cywilizowanym kraju z czyms podobnym sie nie spotkasz, bo
to jest anormalne i typowe, ale dla systemow totalitarnych, gdzie opozycje
zwalcza sie wszelkimi dostepnymi metodami.
 Z podobna sytuacja mamy do czynienia w tej chwili w Polsce, gdzie wszyskie
masmedia i anonimowi aktywisci w sieci internetowej, brutalnie atakuja i
oczerniaja partie opozycyjna za wszytko co sie w Polsce dzieje.
To jest postawienie sprawy na glowie.

Przejrzyj sobie programy poszczegolnych partii i sprawdz jak sa one przez te
partie realizowane:  http://www.bankier.pl/wybory/tabela_porownawcza.html

Wejdz sobie na strone PiS. Tam tez znajdziesz informacje o tym co robi PiS, a
nie powtarzaj tego co ci wpajaja do glowy postkomunistyczne media, bo to sa
tylko media polskojezyczne. Takie media nie moglyby istniec w zadnym
cywilizowanym kraju demokratycznym, bo odebrano by im koncesje.

Dyskusja zeszla na opozycje (czyli PiS i PO) poniewaz zostalo
zasugerowane iz ich jedyna rola jest kontrolowanie koalicji
rzadzacej... a to raczej nie jest tak.

Alez jest tak. Sprobuj zorietowac sie jak dzialaja partie opozycyjne w innych demokratycznych panstwach, ale nie postkomunistycznych, chociaz chyba nawet i innych krajach ktore nalezaly do obozu komunistycznego, sytuacja
nie wyglada az tak tragicznie,jak w tej chwili w Polsce.

Polska zaczyna przypominac PRL i Rosje.

Co odpowiedza swoim wyborcom (i
potencjalnym wyborcom) te partie jezeli ci zapytaja ich o to co
zrobili przez ostatnie 4 lata? ze kontrolowali przez caly ten czas
rzadzacych???

Oczywiscie, ze tak. A jak ta kontrola wyglada, to kazdy wyborca moze sie
przekonac, czytajac strone interetowa PiS i sledzac niezalezne portale
polityczne, gdzie pisza zwolennicy PiS lub autorzy blogow propisowskich.

O tych sprawach na pewno nie dowiesz sie z masmediow, ani z GW - ktore sa nieobiektywne i wlasciwie to te media podgrzewaja atmosfere ciaglej nagonki
na partie opozycyjna. Tworcami tych masmediow sa niestety ludzie, ktorzy wywodza sie z mediow
totalitarnych-komunistycznych. Ci ludzie nadal maja mentalnosc komunistyczna, mimo ze nazywaja sie mediami
liberalnymi.
Niestety te dzialania, maja naprawde niewiele wspolnego ani z demokracja, ani
nawet z liberalizmem.

[...]

Partie, zawsze podczas wyborow troche koloryzuja, ale wiadomo, ze nie wszytko
udaje sie im zrealizowac. Niestety to co naobiecywala PO, a co aktualnie realizuje, ma sie tak jak piesc do oka. Zreszta Tusk, gra glownnie na przetrwanie i wie, ze jesli zaczalby realizowac
jakiekolwiek powazne reformy, to straci poparcie, bowiem spoleczenstwo tak
naprawde nie lubi zadnych zmian. On takze wie, ze takie reformy sa konieczne. Tusk ich jednak nie przeprowadzi
bo jego rola w tej chwili ma sie ograniczac do zrealizowania zupelnie innych
zadan i nie sa to plany ktore biora pod uwage interes polski. Potem po prostu zniknie i zostawi kompletnie zabagniona Polske ludziom. ktorzy
sie beda o ta schede po nim ubiegac.
Tylko trudno powiedziec, kto to bedzie.

[...]

Polska prokuratura, tak sie ta sprawa zajmuja jak i innymi sprawami, ktore im
wisza i powiewaja.

[...]

No i prosze, tak juz ci zamulili umysl, ze nie widzisz roznicy miedzy
Palikotem i Kaczynskim. Sprobuj sam dociekac prawdy. Nawet w sieci znajdziesz videa i informacje o tym, kim naprawde jest Kaczynski.

Zastanow sie przez moment, dlaczego tak atakowany jest Kaczynski ze wszytskich
stron? Czy atakuje sie w ten sposob kogos, kto jest malo grozny dla obecnej
wladzy? Czy atakuje sie tak polityka, ktory komus nie zagraza? Zacznij myslec
samodzielnie. Kazda miernote, ktora napluje na Kaczynskiego, natychmiast sie
przygarnia i chwali.

>Jesli popierasz partie ktora stosuje takie metody zastraszania partii
>opozycyjnej, to zaslugujesz na los jaki spotka ciebie i twoja rodzine >w najblzszej przyszlosci.

To grozba?

 To ostrzezenie i zaproszenie do samodzielnego myslenia.

Podejrzewam iz jestes zagorzalym zwolennikiem PiS, kazdy ma do tego
prawo..

Nie musisz niczego podejrzewac. Ja przeciez wyraznie o tym napisalem i
uzasadnilem moj wybor. Czytaj tylko dokladniej cudze teksty.

Jakie ja mam prawo, to ty mi nie musisz tego podkreslac.

[...]

Sluchaj, ja nigdzie nie napisalem,  PiS jest cacy. Mam wrazenie, ze ty nie
rozumiesz po prostu tekstow. Staraj sie czytac ze zrozumieniem i bez
uprzedzen, to co wczesniej napisalem. Jesli chodzi o indoktrynacje mlodych ludzi w Polsce, to to jest temat na
dluzsza rozmowe, ale moge cie zapewnic, iz metody indoktrynacji w tej chwili
sa identyczne jak za czasow PRL. Wielu ludzi mlodych w PRL, tez nie wiedzialo
gdzie naprawde zyje i uwazalo, ze wszystko jest super, a wrogiem sa np.
panstwa demokracji zachodniej. Teraz sytuacja sie nieco zmienila, ale powoli wraca do normy. Zobacz co tutaj
wypisuje taki cyc na temat polityki amerykanskiej, chociaz sam czesto tam
podobno jezdzi.

To samo robili za PRL komunisci. Spoleczenstwu wmawiano, ze zachod jest nam
wrogi, ale swoje *dulary* przechowywali w bankach zachodnich, a dzieci
ksztalcili na najlepszych amerykanskich uniwersytetach (sprawdz sobie w
internecie zyciorysy tych komuszych dzieci). To teraz 8elita* ktora obsadzono
np. banki.

Proponuje ci tez przeczytac ksiazke Igora Bunina *Poligon szatana*. Moze
troche lepiej zrozumiesz jak to wszytko dzialalo w komunizmie.
Teraz komunisci znalezli lepsze rozwiazanie i nie musza juz udawac altruistow:) Ksiazka zamieszczona jest nawet w sieci. Wrzuc albo ten link:

http://www.powrotdonatury.net.pl/pdf/Poligon%20szatana.pdf

...albo po prostu haslo: Poligon szatana.

No i naucz sie myslec samodzielnie !!!

Data: 2010-11-29 20:59:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Pidziele sledza internet

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id10an$52u$1inews.gazeta.pl...
> [...]

http://www.powrotdonatury.net.pl/pdf/Poligon%20szatana.pdf

..albo po prostu haslo: Poligon szatana.

Proponuję, byś naukę samodzielnego myślenia zaczął od siebie!

Data: 2010-11-29 20:26:42
Autor: obserwatore
Pidziele sledza internet
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Proponuję, byś naukę samodzielnego myślenia zaczął od siebie!

* a ja proponuje nie kopiowac calych tekstow do ktorych sie odnoscisz.
 Nawet dzieci to juz rozumieja, a ja widac ty nadal nie. Placa ci od wyslanego postu? Nawet byle jakiego, ktory jest tylko podbiciem cudzego tekstu?

Ponadto jak widac jestes klasycznym przypadkiem pseudotrolla, ktory prowadzi
tu krecia robote, bo jego celem jest uniwmozliwianie normalej dyskusji wiec,
albo zamieszcza glupawe wstawki, albo probuje ponizac osobe ktora zamieszcza
sensowny tekst, mimo ze nik go pierwszy nie zaatakowal. To taki nowy komuszy pomysl na cenzure w sieci.

Jakimi metodami agenci wplywu sabotuja dyskusje w polskiej sieci warto
poczytac tutaj:

http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

Idzikowski to klasyczny przyklad na takie dzialania w polskiej sieci.
Nauki pobieral prawdopodobnie na forach GW. Tam od takich *dyskutantow* az czarno.

Data: 2010-11-29 23:58:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Pidziele sledza internet

Użytkownik " obserwatore" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id12a2$cm7$1inews.gazeta.pl...
Jakimi metodami agenci wplywu sabotuja dyskusje w polskiej sieci warto
poczytac tutaj:

http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

Napisz swoimi słowami: kto to jest agent wpływu?

Data: 2010-11-30 11:48:00
Autor: Si
Pidziele sledza internet
On Mon, 29 Nov 2010 19:52:55 +0000 (UTC), " obserwator"
[...]

I chwala PiSowi, ze zglasza projekty nowych ustaw (w najblizszym
czasie dokladnie obejrze te ustawy, zarowno zglaszane przez rzad jak i
opozycje, niestety ostatnio sprawy zawodowe zbytnio mnie absorbuja),
choc w dalszym ciagu uwazam, ze robia za malo w sprawach dotyczacych
biezacego zycia obywateli, a za duzo niepotrzebnego zamieszania w
sprawach szukania spiskow i ukladow...

[...]

Wyborcy rozliczaja tych, ktorych wybierali lub tez tych, ktorych chca
wybierac... Tlumaczenie sie "bo nie mialem wiekszosci" to zadne
tlumaczenie, jezeli nie jestes w stanie udowodnic ze przynajmniej
probowales. Tak zgadzam sie z tym ze PO powinna byc rozliczona w
pierwszej mierze z tego co robi, tyle tylko, ze nie zgadzam sie z
twierdzeniem iz poza koalicja rzadzaca nikt inny nie powienien byc
rozliczony z obietnic wyborczych...

Przejrzyj sobie programy poszczegolnych partii i sprawdz jak sa one przez te
partie realizowane:  http://www.bankier.pl/wybory/tabela_porownawcza.html

Przejrzalem, niestety strona szczerze mowiac do niczego sie nie
nadaje... owszem sa tam programy, ale co z tego? jedyne co na tej
podstawie mozna powiedziec, to to: zadna z partii nie realizuje swoich
obietnic wyborczych...

[...]

Kazdy ma prawo do wlasnego zdania, w tym takze redaktorzy pracujacy w
mediach. Wlasnie to mnie najbardziej wkurza: nie jestes z nami, jestes
przeciwko nam, nie masz prawa do wlasnego zdania (chyba ze jest to
zdanie po naszej mysli). Bylem na stronie PiS, tak samo jak na stronie
PO, szczerze mowiac obie niczym sie od siebie nie roznia...
standardowe tuby propagandowe.

[...]

Rola opozycji w demokracji? szeroki temat. No ale moze zacznijmy od
przykladow... ot chocby gabinet cieni w Wielkiej Brytanii, nie sadzisz
iz konstruktywna krytyka rzadau w ktorej konkretni politycy, ktorzy w
razie wygranej w kolejnych wyborach, staneliby na miejscu tych,
ktorych krytykuja, bylaby lepsza niz zajmowanie sie sprawa krzyza
sprzed palacu? Mam gleboko w powazaniu czy dziadek Tuska byl w
Wehrmachcie, czy Komorowski steka na "ah" czy "eh" podczas wizyty w
toalecie, mnie interesuje co zaproponuje mi opozycja w momencie
wygrania wyborow, po co mam oddawac im swoj glos? Krytykowanie dla
samego krytykowania mija sie z celem...

[...]

Kolejne szukanie ukladow... Prawde o Twoich wadach, powie Ci nie Twoj
poplecznik, lecz wrog. Powstaje tylko pytanie, czy ktos krytykowany,
potrafi przyznac sie do wlasnych slabosci i wyciagac wnioski z bledow,
czy tez powiedziec "nie znacie sie, jestescie spuscizna totalitarna,
wiec nie macie prawa glosu, a ja jestem wspanialy"

[...]

To juz zostalo powiedziane: PO to partia nieudolna, nie wprowadzi
zadnych reform, nie poprawi sytuacji w kraju, zostawi zgliszcza, itp.
OK jest to FAKT i zostawmy juz w tej dyskusji teksty: "a PO tamto, czy
tamto"

Jak sam Pan napisal, jest Pan stronnikiem PiS, wiec chcialbym sie od
Pana jako ich wyborcy uzyskac odpowiedz na proste pytanie: co ze
swoich obietnic wyborczych zrealizowalo PiS? Dlaczego mam glosowac na
PiS? W czym pomoze to krajowi?
Tylko trudno powiedziec, kto to bedzie.

Jak w kazdych wyborach w demokratycznym panstwie.

[...]

Jak sobie poscielesz tak sie wyspisz... a ze poziom debaty politycznej
w Polsce polega albo na wysmiewaniu (w stosunku do Kaczynskiego) albo
na wyzywaniu od komunistow (w stosunku do przeciwnikow Kaczynskiego)
to co mozna na to poradzic? IMO PiS zbiera to, co sam zasial.

[...]

Czytam... i wybacz ale nie stwierdzam w zadnej Twojej wypowiedzi (z
ostatniego tygodnia, poniewaz mniej wiecej taki czas temu powrocilem
na PSP) Twojej wypowiedzi w stylu "jestem zwolennikiem PiS". Dlatego
tez uzylem sformulowania "podejrzewam, iz jestes". Wnioskowalem tak,
poniewaz Twoje wypowiedzi sa w przewazajacej wiekszosci przeciwko
PO... Czy naprawde na proste sformulowanie trzeba uslyszec sarkazm?
Czy nie mozna odpowiedziec po prostu "Tak, masz racje, popieram PiS" i
podac powody tegoz poparcia?

[...]

Staram sie czytac ze zrozumieniem i bez uprzedzen... Wydaje mi sie, ze
nie zauwazyles tego, ze mimo wszystko PRL sie skonczyl, indoktrynacja
mlodziezy jaka miala miejsce 40 czy 50 lat temu, jest w tej chwili
niemozliwa... chocby z tego wzgledu, iz mlodzi ludzie maja dostep do
wielu zrodel informacji, nie tylko do jednego... Zarzucasz mi brak
myslenia i uprzedzenia, ale dokladnie to samo moglbym zarzucic Tobie,
uwazasz ze wszystkie media ktore sa przeciwko Twoim pogladom, ktore
nie podzielaja ich, sa automatycznie zle... Sam poprzez takie myslenie
pokazujesz, iz cholubisz system, ktory tak krytykujesz. Kto nie z nami
ten przeciw nam? Czy nie tak wlasnie postepowali komunisci? a teraz
odpowiedz mi szczerze na pytanie: czy tez ta maksyme uwazasz za
sluszna?

Poczytam. Dzieki.

Data: 2010-11-28 14:43:00
Autor: jadrys
Pidziele sledza internet
W dniu 2010-11-27 21:07, obserwator pisze:

[...]

Prawo do zgłaszania ustaw maja wszyscy - od Prezydenta po szarego Kowalskiego na z jakieś  pipidówki.  A posłów wybranych na sejm jest wręcz obowiązkiem,  i nie ma znaczenia czy są w ekipie rządzącej czy w opozycji.

Data: 2010-11-28 13:57:56
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Prawo do zgłaszania ustaw maja wszyscy - od Prezydenta po szarego Kowalskiego na z jakieś  pipidówki.  A posłów wybranych na sejm jest wręcz obowiązkiem,  i nie ma znaczenia czy są w ekipie rządzącej czy w opozycji.
 No to dalej, zglos cos. Pokaz jak to dziala z PO.

Data: 2010-11-28 18:22:55
Autor: jadrys
Pidziele sledza internet
W dniu 2010-11-28 14:57,  obserwator pisze:
[...]

O bardzo przepraszam - mi nikt za to nie płaci. Ale ja mam prawo żądać od posłów (także tych z PiS-u), którzy dla tego (stanowienia i usprawniania prawa) zostają wybierani - wykonywania swojego mandatu we właściwy sposób.  Owszem, krytykować rząd i innych mogą, ale niech to robią po godzinach pracy.

Data: 2010-11-28 17:27:22
Autor: obserwator
Pidziele sledza internet
[...]

A kto ci placi za pisanie prowokacyjnych tekstow i rozrabiactwo w sieci?

Ty sobie mozesz zadac ale od swin w swojej oborze, kundlu.

Spierdalaj, hipokryto .

Data: 2010-11-27 09:45:07
Autor: magdaverakosiorek
Pidziele sledza internet
On Nov 26, 1:09 pm, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
Wlasnie w superstacji podaja, ze pisdziele utworzyli jakis
zespol do spraw szpiclowania internetu.

Nullification

No coż, długo myślałam i doszłam do wniosku że jak PiS i pan Prezes
życzy sobie mieć dane to zamiast się chować za internetem podaje swój
adres:
Wraszwa, ul. Sielecka 10 m 4. W domu jestem w godzinach
popołudniowych.
Jeżeli coś napiszę złego na PiS albo coś mi się omsknie, nie daj Bóg,
na naszego ukochanego pana Prezesa, jestem gotowa ponieść
konsekwencje.
Poniosę karę ale jak Ela Jakubiak nie przestane kochać pana Prezesa.
Dziwi mie tylko stanowisko Zośki Kulawki. Kazała mi nie wspominać o
niej, nie podawać adresu, i w ogóle jakaś taka dziwna. Czyżby trzymała
ze zdrajcam? Żeby jej tylko pan Zenek głowy nie ogolił.

magdavera

Data: 2010-11-28 00:10:01
Autor: MH
Pidziele sledza internet

No co=BF, d=B3ugo my=B6la=B3am i dosz=B3am do wniosku =BFe jak PiS i pan Pr=
ezes
=BFyczy sobie mie=E6 dane to zamiast si=EA chowa=E6 za internetem podaje sw=
=F3j
adres:
Wraszwa, ul. Sielecka 10 m 4. W domu jestem w godzinach
popo=B3udniowych.

Czyś Ty MogdoWeroniko ocipiała razem ze ZośkomKulawkom ??!!  Chcecie se
namotać na Wasze włości prezesa z małym pistolecikiem ?!

Je=BFeli co=B6 napisz=EA z=B3ego na PiS albo co=B6 mi si=EA omsknie, nie da=
j B=F3g,
na naszego ukochanego pana Prezesa, jestem gotowa ponie=B6=E6
konsekwencje.

SPOKO !!  Prezesowy pistolecik , to niewypał albo jakiś tam niewybuch..

Ponios=EA kar=EA ale jak Ela Jakubiak nie przestane kocha=E6 pana Prezesa.

Nie poniesiesz kary..

Dziwi mie tylko stanowisko Zo=B6ki Kulawki. Kaza=B3a mi nie wspomina=E6 o
niej, nie podawa=E6 adresu, i w og=F3le jaka=B6 taka dziwna. Czy=BFby trzym=
a=B3a
ze zdrajcam? =AFeby jej tylko pan Zenek g=B3owy nie ogoli=B3.

Eee tam.. Jakby było żle , daj znać..  Gadałem z Garbatym Józkiem..  Ułożą se
życie z Zochom K.

MH

Data: 2010-11-27 18:19:35
Autor: Marek Czaplicki
Pidziele sledza internet
pluton pisze w piątek, 26 listopada 2010 20:09, na grupie pl.soc.polityka:

Wlasnie w superstacji podaja, ze pisdziele utworzyli jakis
zespol do spraw szpiclowania internetu.

Nullification
chodzi prawdopodobnie o to
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/napad-na-biuro-pis/pis-powola-zespol-ds-internetu-beda-filtrowac-tres,1,3741578,wiadomosc.html
minął prawie miesiąc i zespół nie ma jeszcze swojej stronki, no i przez cały miesiąc
uczyli się gdzie to "dziadostwo" się włącza. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-29 09:50:26
Autor: Tomek
Pidziele sledza internet

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:icp1eq$7af$1inews.gazeta.pl...
Wlasnie w superstacji podaja, ze pisdziele utworzyli jakis
zespol do spraw szpiclowania internetu.

-- pozdrawiam
Nullification

To chyba wiadomoœć z radia Erewań.
A tak naprawdę to nie "pisdziele", ale ABW.
I nie musieli powoływać zespołu, ale robiš to rutynowo. W ramach demokracji...
Tomek

Data: 2010-11-29 11:39:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pidziele sledza internet
poniedziałek, 29 listopada 2010 09:50. carbon entity 'Tomek' <tentom@tlen.pl>

To chyba wiadomość z radia Erewań.
A tak naprawdę to nie "pisdziele", ale ABW.
I nie musieli powoływać zespołu, ale robią to rutynowo. W ramach
demokracji...
Tomek

Po pierwsze zmień kodowanie. Masz CP 1250, a hierarchia pl.* uznaje Izolatkę-2 albo Unikod.

Po drugie, jeśli chodzi o rozgłośnię w Erywaniu to pisałem już, że pasuje raczej do tej wiadomości: