Pidziele sledza internet

Data: 2010-11-27 09:00:57
Autor: cyc
Pidziele sledza internet

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icp1eq$7af$1inews.gazeta.pl...
Wlasnie w superstacji podaja, ze pisdziele utworzyli jakis
zespol do spraw szpiclowania internetu.

To nie powinno nikogo dziwic !.
Ta partia tak wlasnie ma !. Wystarczy cofnac sie do czasow kiedy rzadzili , kiedy to szpiclowanie , podlsychy , donosy i takie tam , byly "oczywista oczywistoscia" .
I dlatego m. innymi Polacy tak ich kochaja .

cyc

Data: 2010-11-27 12:43:18
Autor: bolek
Pidziele sledza internet

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:icqdrv$o5a$1news.onet.pl...

[...]

Że to jest banda sfrustrowanych idiotów to wiadomo.
Tylko co taki "zespół" może ?
Przecież żeby szpiclować to trzeba mieć jakieś umocowanie prawne.

bolek

Data: 2010-11-27 12:48:55
Autor: Azor jest pedałem
Pidziele sledza internet

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał

Że to jest banda sfrustrowanych idiotów to wiadomo.
Tylko co taki "zespół" może ?
Przecież żeby szpiclować to trzeba mieć jakieś umocowanie prawne.

Będą zasypywać prokuraturę doniesieniami o możliwości popełnienia przestępstwa, tak jak psychol Antek policmajster, który złożył 400 doniesień. 396 zostało odrzuconych!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-27 14:07:38
Autor: bolek
Pidziele sledza internet

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:icqr78$dhh$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to prokuraturze bezrobocie nie grozi.
Jak nic nie mogą, to będą bruźdźić.

bolek

Data: 2010-11-28 12:52:43
Autor: .heÂŽsk
Pidziele sledza internet
On Sat, 27 Nov 2010 12:48:55 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Będą zasypywać prokuraturę doniesieniami o możliwości popełnienia przestępstwa, tak jak psychol Antek policmajster, który złożył 400 doniesień. 396 zostało odrzuconych!

 niech zaczna od swoich.  na poczatek np. taki np. hans kloss czy raff, wspolnik jaksy.
 awe juz za swoje beknal ;o)))

Pidziele sledza internet