Pie***ony Getinonline

Data: 2012-08-26 21:37:12
Autor: AS
Pie***ony Getinonline
Widze ze ich juz przerasta ich namiastka systemu bankowego. Dzisiaj wchodze na konto, przechodze na historie rachunku, wszystko fajnie. Wracam na główna strone i nagle widze jedno wielkie gówno...
Nic, pusto, brak środków, konto nieaktywne...

Mam dokładnie to samo. Zrobiłem jedynie wypłatę złotówki ze skarbonki i po tej operacji konto zrobiło się niektywne oraz pojawił się komunikat, że przelew środków ze skarbonki został odrzucony..

Pie***ony Getinonline