Piebiak do dymisji, ale dlaczego nie siedzi Łączewski, dlaczego sędzią jest Markiewicz i Gąciarek?

Data: 2019-08-21 19:35:26
Autor: Lord Donald
Piebiak do dymisji, ale dlaczego nie siedzi Łączewski, dlaczego sędzią jest Markiewicz i Gąciarek?
Piebiak do dymisji, ale dlaczego nie siedzi Łączewski, dlaczego sędzią jest Markiewicz i Gąciarek?

Wiceminister Piebiak musi się podać do dymisji i to natychmiast. Powody są dwa, prowadzenie takiej korespondencji z oficjalnego konta ministerialnego na portalu Twitter jest dyskwalifikujące. Czyste szaleństwo i pełna amatorka, pisałem o tym tysiące razy, po aferze z nijaką Izabelą Pęk, ale jak widać wszystko grochem o ścianę. Po drugie, co bardziej ,,bystrzy" mogą mi zarzucić brak konsekwencji, bo Kuchcińskiego broniłem i co więcej atakowałem ,,prawych", którzy dołączyli do nagonki, ale to są dwie różne sprawy.

https://www.kontrowersje.net/piebiak_do_dymisji_ale_dlaczego_nie_siedzi_czewwski_dlaczego_s_dzi_jest_markiewicz_i_g_ciarek?fbclid=IwAR1ZKXfObjGyTLIU4M5oZWNcfFrM1-h-hLWctvAmLeQVVzdt2q_YJEWrkOc

Piebiak do dymisji, ale dlaczego nie siedzi Łączewski, dlaczego sędzią jest Markiewicz i Gąciarek?